![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Is dat niet een beetje van de pot gerukt ?
Dat ze tegen mensenhandel , ontvoering en gedwongen sex en andere vormen van uitbuiting zijn , volledig mee akkoord . Maar tegen prostitutie ??? Als je het letterlijk neemt is het een beetje of ze tegen zichzelf zijn . Laat ons duidelijk zijn dat ik het niet heb over de 10 of 15 % zeer hard werkende ambitieuze vrouwen, die er zich zonder hun vrouwelijke aantrekkingskracht weten dor te slaan . Ik zeg ook niet dat vrouwen die zich wel eens prostitueren ( in de lichtere of zelfs in de sexuele vorm ) geen kwaliteiten of bekwaamheden hebben. In tegendeel . Maar een groot deel van alle vrouwen gebruiken hun vrouwelijke , zoniet hun erotische charmes om ( zij het bij hun eigen echtgenoot , buurman , werksfeer of gewoon bij een charmeur of in welke sfeer dan ook ,om iets materieel of een dienstje los te krijgen . Mogen we dat een vorm van prostitutie noemen , ik denk het wel . Als men als vrouw door het leven gaat met die ingebakken eigenschap om charmes te gebruiken om iets los te krijgen dan moet men ook niet staan roepen en schreeuwen voor die kleine persentage die er hun beroep van maakt . Nogmaals , ik ben tegen pooieren en geld pakken door een vrouw te dwingen , haar lichaam ten dienste te stellen aan een bullebak die zij liever niet wil ontvangen en dat een derde het geld opstrijkt . Maar zij die het wel doet in eigen spel en beweging , is veel eer de regel dan de uitzondering . mogen we dat stellen ? En Ik speel heel graag op die charmes in, zonder me als verslaafde idioot te laten uitbuiten weliswaar . Komaan zeg , hou het leven nog een beetje mooi hé . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||||||
Banneling
|
![]() [quote]Neen
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 11:00. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het idee is dat vrouwen die "vrijwillig" zichzelf prostitueren, dit doen omdat ze geen andere manier vinden om aan geld te geraken. En de reden daarvoor, volgens die vrouwenverenigingen, is omdat deze mannenmaatschappij hun geen kansen bied in het bedrijfsleven en omdat ze in scholen systematisch achtergesteld worden. En als ze zeggen: "geen kansen in het bedrijfsleven", dan bedoelen ze dus dik betaalde postjes aan de top van een bedrijf. Niet secretaresse of simpele bediende of zo. Dat betaalt niet genoeg, dus dat is niet van tel volgens hen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het is tegen de menselijke waardigheid. Een uitbuiting. Immoreel.
Straf de hoerenlopers. Zoals in Zweden. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De groepen stellen vrouwenhandel en prostitutie op 1 lijn. Wat een flater. Maakt meteen gans de discussie die vanuit dat uitgangspunt vertrekt nutteloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uitbuiting moet er uit, uiteraard, maar als je het volledig gaat verbieden, ga je het nog erger maken, want het gaat nog dieper in de illegaliteit.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Deze draad hoort niet thuis in K&K
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gefrustreerd laten rondlopen tot ze iemand aanranden? Of kleenex doekjes uitdelen tot er iemand komt die zegt dat masturbatie immoreel is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Wie buit overigens wie uit? De economisch gedepriveerde de seksueel gedepriveerde of vice versa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Bovendien gaat het om wenselijke maatschappij-regeling. Ik vind dat de vrouwenverenigingen 100% gelijk hebben met hun standpunt. De vrijwillige luxe-hoeren (die het geld niet nodig hebben maar het voor eigen plezier doen) vormen een piepkleine nymfomane elitaire groep. Het is natuurlijk de leukste vorm van prostitutie. Ik zou het de THeodora-Aspasia groep noemen. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 11:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Dat is ook niet logisch. Als het werkers zijn zoals een ander moet het werk ook zoals een ander behandeld worden. Als je het moreel steriliseert, dan kan je dat werk zaals ieder ander werk aan iedereen opleggen en opleidingen geven. Citaat:
Citaat:
Het is vooral een armoede-problematiek. Dat zegt genoeg |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de illegale vrouwenhandel die zwaar moet bestreden worden.
Prostitutie is het oudste beroep ter wereld en de vrouwen die vrijwillig in dat beroep stappen moeten daarvoor de kans krijgen. Al was het inderdaad maar om al die lelijke, vieze onaantrekkelijke mannen ook de kans te geven eens van bil te gaan. Je moet het maar doen denk ik dan. Net daarom is het zo belangrijk die gedwongen prostitutie uit te bannen. Over de instelling van Klarekijk, als zou het gros der vrouwen hoeren zijn heb ik slechts een paar dingen te zeggen: de grootste hoeren zijn degenen die zich liefdeloos moeten laten aankopen tegen een bepaald bedrag om dan de heer des huizes voor de rest van hun leven ter wille te zijn. Maar dat zal Klarekijk vast geen prostitutie noemen, nochtans is het prostitutie in de ruimste zin van het woord. Dat vrouwen hun charmes gebruiken om het een en ander te verkrijgen is van alle tijden. Ook mannen doen dit, me dunkt heeft dit weinig met prostitutie te maken: zij kiezen namelijk zèlf de personen die ze met hun charmes willen verleiden. De "hoer" heeft geen enkele keuze en wordt gewoon betaald voor de diensten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Ze moeten de kans krijgen eruit te stappen in ontwikkelde maatschappijen. Bij het begin van de wereld waren de maatschappijen nog niet ontwikkeld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Maar ik sta echt vrij huiverig tegenover de geloofwaardigheid van beweringen van vrijwillige toestemming van mensen die daarvoor betaald worden. Die vrijwilligheid is minstens verdacht of gecorrumpeerd. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |