Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2013, 11:26   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Reü’nie van de politieke geïnstalleerde lichamen

««Als hoofd van de Koninklijke familie kan ik niet verzwijgen dat de recente familiale gebeurtenissen mij bedroefd hebben en mij een les in bescheidenheid gegeven hebben.
De Koninkrijke familie moet immers in alle omstandigheden een voorbeeld zijn.»»

Einde citaat van de speech gehouden door Albert I

Laat het zo zijn Sire en geeft uw volk dan het voorbeeld en erken samen met alle koningen van deze wereld al uw buitenechtelijke kinderen.
Dat is wat wij uw volk begrijpen ««in alle omstandigheden een voorbeeld zijn.»»

Bij niet naleving zullen deze woorden als ongeloofwaardig de geschiedenis in gaan…

http://www.google.be/#hl=fr&tbo=d&q=...w=1366&bih=629

Zet, Sire als het bewezen is dat het uw kind is een einde aan dat kind haar lijden

Ook uw eerste minister bleef schijnbaar niet stilstaan bij zijn reden.
Hij vraagt namelijk het volgende:
««Ik vraag iedereen om niet opgesloten te blijven in het verleden. Laat ons de bladzijde van rancune en fouten omslaan.»»

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.702991

Tot mijn spijt kan ik daar namens het “algemeen belang” van mijn land en mijn kinderen en kleinkinderen, hier niet op ingaan. Het kan niet dat wij alles moeten vergeten en verder moeten met dezelfde falende politieke figuren.

Die zo goed als alles hebben veroorzaakt/mogelijk hebben gemaakt.

De regering paars III is ergens het beeld van de Verhofstadt of paars groen en paars 2 regeringen die in grote lijnen met alle de mogelijke deregularisaties samen met een liberalisme van “eigen belang” of volle toeren de drama’s die wij de laatste jaren hebben gekend mogelijk heben gemaakt - niet hebben kunnen voorkomen.

Waarbij men van alles ging verkopen dat nog altijd in dienst waren van het algemeen belang. Met inbegrip van structuren die werden opgedeeld om nadien terug herenigd te worden. Met alle postjes en kosten dat dit teweegbracht.

Ook het aantal werkende voor het politiek partij systeem dan vandaag nogal altijd wordt verder gezet valt langs geen kanten goed te praten. Dit terwijl dat volk langs alle kanten beperking opgelegd krijgt –jobkoring –wooncode – pensioenen – werkloosheid en noem maar op.
Het is daarbij duidelijk dat dankzij een falende en partijdige vakbond de “werkende mieren”
Zullen zijn die alle rekeningen zullen moeten betalen. Zodanig dat de middeleeuwen en haar klasse “apartheid” verder kan doorgaan. De politiek zorgt vandaag gewoonweg dat jullie alle rekeningen voor hun beter leven gaan blijven betalen, ambtenaren en Koningshuis inbegrepen.
Koningshuis die sommigen K.B. ondertekende maar ze meestal al niet meer bracht. Het openbaar domein kon zomaar de deur uit. Idem dito voor bepaalde openbare diensten.
En dit Sire, was Filip zijn vergissing of gebrek aan moed niet tot behoudt van onze gemeenschapsgoederen en dus de rijkdom van uw rijk.
Het is net alsof dat dit land in handen is geweest en nog is van egoïsten die zeggen “après moi les mouches…”
Daarom kunnen wij vandaag zeker de “bladzijde” niet omslaan.

Eyskens die in reyers laat in alle de aanwezige “arrogantie”die hem eigen is nog maar eens bovenhaalde tegen zijn tegenspreker een veronderstelde Royaal watcher, in het debat over het Koningshuis.
Op wat kwam het neer:
Ben u een lid geweest van het Belgisch parlement , nee dus, ik wel.
Juist daarom laat u het best over aan mij, ik weet er alles over…
“La morale de cette histoire”: zolang dat dit soort mensen ons beleid blijft beïnvloeden via bepaalde partij besturen is het duidelijk dat er in ons land geen verandering mogelijk zullen zijn. Wij zullen net zoals zij blijven falen.
Dat de aanwezige partijvoorzitters dat maar niet begrijpen is een ramp en dat partij Congressen die oude wereld maar niet naar huis stuurt is nog erger.
Zij mogen dus blijven beslissen over generaties waarmee zij niets meer te maken hebben en die voor de duur van een leven al het falend beleid gaan moeten opkuisen lees betalen.
Wanneer gaan zij de macht loslaten en het algemeen belang zijn gang laten gaan.
Hetzelfde geldt voor Prins Filip, wie zegt dat de man niet klaar is.
Schijnbaar denkt alleen maar de politiek er zo over. Is de prins misschien niet voldoende zwijgzaam? Bestaat het risico dat hij bepaalde zaken gaat aanpakken binnen de verhouding Natie-Volk en politiek. Waarom wordt hij zo gevreesd door hen?
Wij het volk kunnen zolang dit Koningshuis bestaat alle begrip brengen voor fouten die hij zou kunnen maken. Onze eigen kinderen hebben ook geen foutloos traject achter hun.
Dus laat die Prins van België maar komen en liefst zo snel mogelijk zodanig dat hij zich samen met zijn vader nog kan voorbereiden voor de moeder van alle verkiezingen. Ik heb er in afwachting van een andere structuur alle vertrouwen in.
Laat de Natie – het volk verder oordelen. Lang leven Prins Filip.

Zijn fouten zullen wij met zijn allen beoordelen om vervolgens de bevoegdheden va de monarchie aan te passen.

Er zijn zoveel zonen en dochters van politici waarvan wij weten dat het niets oplevert maar die wel een kans hebben gehad, waarom Filip niet?

En a.u.b. geen adeltitels meer aan de politiek maar ook niet aan "iedereen kent ons.

Het weigeren van bepaalde "onderzoekscommissies" is erover zeker in het Dexia-gemeentelijke hodling - Arco gesjoemel.

Anderzijds:

Arcelor Mittal is het beste bewijs dat België zoals het nu is met machten op twee verschillenden plaatsen niet werkt.

Waarvan een deel zijn best doet om van alles wat broodnodig is op te leggen en het andere die van dit land een fiscaal paradijs maakt en maar blijft...

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 30 januari 2013 om 11:35.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 11:40   #2
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard je eigen kind niet erkennen en ook nog onterven. Wie doet dat?

Vergeten bijlage:

http://www.dhnet.be/people/familles-...-heritage.html
Oud 30 januari 2013, 11:48   #3
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Die clown is een zeveraar.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 12:25   #4
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Einde citaat van de speech gehouden door Albert I

Citaat:
Arcelor Mittal is het beste bewijs dat België zoals het nu is met machten op twee verschillenden plaatsen niet werkt.
Is dit een veroordeling van het door flaminganten gewilde taalfederalisme?

Laatst gewijzigd door BWarrior : 30 januari 2013 om 12:25.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 12:34   #5
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Verspreiding van machten is hopeloos

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht

Het is alvast een bewijs dat de notionele - de CO2 en de subsidies zomaar gegeven zijn geweest.

Het is duidelijk dat niet een van de Overheden alle kaarten in handen had.

Om dat te bregijpen hoef je geen flamingant te zijn...

Mittal- een geschenk voor u...
Oud 31 januari 2013, 09:46   #6
ZION
Banneling

Standaard

Filip is er wel degelijk klaar voor,alleen....hij komt niet klaar.Zijn broer daarentegen....
D�*t is het probleem. Een koning moet af en toe eens naast de pot.....
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2013, 09:48   #7
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht

wie wou dat, volgens jou? jij bent toch een geschiedkundige, dacht ik?
Oud 31 januari 2013, 11:16   #8
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Eigenland bevestiging:

http://www.standaard.be/artikel/deta...30130_00451883
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be