![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-tieners.dhtml
Vijf lafbekken .......in bende zijn ze de helden ,nu verstoppen die lafaards zich als ratten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Nou, voor iemand die zich in de "HELL" bevindt, windt u zich wel behoorlijk op. Is dat daar geen fait divers dan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Mensen halfdood slaan, kan misschien de regel zijn in de woestenij, maar vooralsnog niet in de westerse maatschappij.
Hoe pakt de rechterlijke macht dat aan in Egypte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar vergelijk eens met Nederland: daar zijn de drie andere gasten aangehouden met betichting van doodslag (ofzo iets) en hier in België zijn ze gewoon vrij. Wat hen ten laste zal worden gelegd? Ik weet het niet, maar vermoed dat het niet veel soeps zal zijn.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat had je dan verwacht? Dat dergelijke omhooggevallen rijkeluiszoontjes ergens diep vanbinnen een rechtvaardigheidsgevoel zouden hebben? Ze zijn sterk in groep maar laf alleen, zo zijn er wel meer jongeren de dag van vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opletten dat "zinloos geweld" niet verandert in "alledaags geweld".
eerst heeft men het over "marokkaanse belgen" daarna over zowel "nederlanders als belgen" die allemaal in Turnhout zouden wonen & nu zijn het plotseling "rijkeluiszoontjes" geworden.. Misschien zijn het wel "antwerpse allochtoonse patsers" ?? Het meest verontrustende is wel dat ze gewoon individuën zijn die we niet in een bepaalde "te haten" groep kunnen indelen... Blijkbaar kan "zinloos & alledaags geweld" van iedereen uitgaan, ziedaar een reden tot ongerustheid.
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schuld van Rap-muziek en videospelletjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niemand die u verplicht om na te doen wat je in film, op tv, in reclame, muziek/teksten, roddelbladen en nog een zootje andere dingen, staat of laat zien dacht ik. Juist een bende pummels die het blijkbaar interessant/stoer vinden om zowiets te doen. Get a life (die daders hé) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...jgelaten.dhtml
Stoute Fietser , door die zijn nu 3 in moeilijkheden geraakt ![]() Ik hoop dat ze die fietser een goed pak voor z'n broek geven !!!! Die 8 wilden hem enkel maar goeienavond wensen !!!! Oh ja , dat bovenstaande is sarcastisch bedoeld !!!! Kutgerecht !!!! Zo'n brave jongens !!!! Ze worden beloond !!!! Nu nog een plechtige thuiskomst-inhuldiging door de Burgemeester , welke hen tot ere-stadsbewoner met moed benoemd !!!! En de politiebescherming die ze daar nu genieten , geheel terecht , want het zijn immers gewone burgers !!!! Wie wil er zulke lieverdjes iets verkeerd aandoen ?? Hun naam wordt nu door het slijk gehaald , kunnen zich zelfs niet meer naar hun favoriete fitness !!!! Hoe durven ze !!!! Klaag die uitbater aan , wegens vooroordelen & discriminatie !! Geef hen nog wat caramellekes , een beetje extra zakgeld , want ze hebben het echt verdiend !!!! Die voorwaardelijke vrijheid die ze nu genieten , GEHEEL onterecht , dat moet onvoorwaardelijk worden !!!! Dat is het recept voor kutgerecht ==> ![]() http://www.youtube.com/watch?v=JqqgmO8VNyU
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij sommigen loopt dat mis, die denken dat het imago van zo'n artiest een levenswijze is. Breng zo'n toestanden in combinatie met bende- of groepjesstoerdoenderij en 't loopt mis. Er is maar één oplossing, GEEF DE JEUGD TERUG POLKA EN WALSJES, GEEF ZE GANZENBORD EN DAMMEN!!! Dat zal al een pak schelen se... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eerst wassen , en effektief om 19h30 in bed !!!! MAAR .... ook moeten ze bidden voor & na het eten , ook moeten ze bidden voor het slapen , ook moeten ze bidden bij het opstaan , 's Morgens om 5h00 opstaan , om 06h00 , ochtendmis , ook in het weekend & verlof !! 's Avonds wanneer ze van schoolthuiskomen , om 18h00 , avondmis , ook in het weekend & verlof !! Willen ze een verjaardagfeestje geven prima , maar .... vooraf een mis opdragen aan de jarige !! Meimaand , mariamaand , dus .... elke avond na de kerkdienst bidden bij een mariabeeldje met de kerkgangers , of met uw buurt !! Zitten ze op internaat , de school doet nethetzelfde , en dus alles is kids !! En in hun vrije tijd als ontspanning , mogen ze enkel de bijbel lezen !! Uitgaan ?? NEE , dat is uit den boze !!!! Dan ga je mensen die met een fiets rijden neerslaan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |