![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslim verkracht meisje (13) "omdat vrouwen waardeloos zijn"
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oos-zijn.dhtml En zo iemand komt daarmee dus (voorwaardelijk) los onderuit ?? Den bak hoeft niet , maar defintieve opname in de psychiatrie , zondermeer !!!! Holy FUCK , hoe kan zoiets toch ???? Onbegrijpelijk , hoe incompetent is die strontrechter ???? Deze persoon is dus (voorwaardelijk) geen pedofiel ?? Ok , Mijn geloof zegt: poep alles wat je maar kan , dat je verleidelijk vindt !! vrouwen zijn gebruiksvoorwerpen , ongeacht hun leeftijd !!!! Lang leve de pedo's !!!! Hiep hiep hoera !!!! Den eerste beste die met z'n kloten & dick aan minderjarige kids zit , .... !!!! Hetzelfde geldt ook voor: meerderjarige vrouwen welke ongevraagd foefelen aan minderjarige kids !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 januari 2013 om 03:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() verkeerd bericht, meisje stemde er mee in, rape is wat anders dan verkrachting in het engels, hierbij ging het slechts om seks hebben met een minderjarige, daarentegen nog steeds strafbaar mijn inziens.
ICT vacatures
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als de vader van die kleine die kerel niet aanpakt van zodra hij zijn neus buiten steekt, dan is hij een slappe lul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De wettelijke leeftijd is 16, maar ooit hoorde ik uit 3e hand dat de meeste schoolmeiden op hun 14e al weten waar Ali de mosterd haalt.
Je ziet opnieuw dat de Islamitische opstelling een wereldvreemd verhaal aan het worden is en dat hoe je het ook wil brengen, het een onmaatschappelijke en asociale religie is.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Justitie is niet voor iedereen even vrijgevig met kleine strafjes, bepaalde daders hebben nu eenmaal een streepje voor. ![]() |
|
![]() |
![]() |