![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Heb je een inkomen kleiner dan 6.690 euro (alleenstaande) of 13.380 euro (gehuwden of wettelijk samenwonenden) dan ben je niet belastingplichtig. Daarboven moet je dus belasting betalen, ook al zit je onder de armoedegrens. Dat is criminele belastingterreur vanwege de staat. Mensen onder de armoedegrens dienen geen belasting te betalen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 januari 2013 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Akkoord dat die grens moet verlegd worden. Het bestaansminimum is in ons land nu al een schijntje.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn ook werkenden armen hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dikke flauwekul. Er zijn ook in ons land 7% werkenden die onder de armoedegrens zitten netto. Laagstverdieners. Ik ben zes jaar lang een van hen geweest. Die mensen worden naar de diepe armoede belast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is nog altijd een wetgeving welke zegt dat iedere Belg recht heeft over een minimumleefloon. Een minimumleefloon is een vervangingsinkomen en daar kunnen ze geen belastingen op heffen of beslag leggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nope
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat is de werkloosheidsval en die wordt veroorzaakt door criminele overbelasting
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 januari 2013 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Nu ja, ik heb het over directe belastingen. Maar je hebt gelijk dat iedereen belastingen betaalt. Het is ook een reden waarom BTW zo sociaal onrechtvaardig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Evenmin als Laurent, Filip, Paola, Astrid en laurent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Het probleem is niet zozeer dat iedereen belastingen moet betalen maar de hoeveelheid belastingen die betaald worden in dit land. Alle directe en indirecte belastingen tesamen brengt de belastingsdruk in België héél ver over de helft van je inkomen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Dat zijn dan ook geen mensen maar (on)gestelde lichamen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. En wat valt er te argumenteren? Als je werkt bestaat er zoiets als een minimumloon. Daarmee kom je uit boven de armoedegrens. Dus als je onder de armoedegrens zit betekent dat dat je leeft van een uitkering en dan betaal je per definitie geen belastingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij schijnt niet te weten of niet te beseffen wat de werkloosheidsval is. In elk geval heb je hem nooit aan den lijve ondervonden. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 januari 2013 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn verschillen per sector. Ik zat in transport - een zwakke sector. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 januari 2013 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |