![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is veel te doen tegenwoordig over de prijzen die energieleveranciers hanteren.
Toch maak ik mij sterk dat ik denk dat je die hoge energiefacturen gas/elektriciteit toch voor een groot deel zelf in de hand hebt. Ik bedoel daarmee dat veel mensen er niet bij stilstaan dat de toestellen die ze in huis hebben in veel gevallen aan een oplader of het elektriciteitsnet hangen, boormachines, gsm's, laptop' s, iPad' s Pc's, spelcomputers, TV's, video, wasmachines, droogkasten, licht algemeen en ga zomaar voort ... Mensen die verwarmen met de ramen en deuren open ... Dan moet je daarna natuurlijk niet gaan janken dat je een hoge energierekening hebt dacht ik. Begrijpt u mij niet verkeerd uit voorgaande zinnen, want ik heb ze ook die toestellen maar ik hou dat wel in de gaten om geen torenhoge rekeningen te kweken. ![]() Prijskloof tussen energieleveranciers verkleint http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...utm_medium=RSS ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De energieleveranciers lachen zich nu wel ver te pletter denk ik met deze al dan niet gesmaakte winterdagen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |