![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Mij interesseert het wel om te weten hoe u dat gedaan hebt. Bij voorbaat dank om het te verklappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Verklappen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het zou werken bij de volgende browsers, FF, Chrome, Opera, IE. Alhoewel ik enkel kan zeggen hoe het werkt met FF.
Je moet om te beginnen de extensie "Userstyles" op je browser installeren (je kan dan daarmee trouwens later nog een massa zaken in je browser aanpassen met die extensie). Voor FF ga je naar de website van FF met extensies. Of hier http://userstyles.org/ Eens die extensie geinstalleerd ga je naar http://userstyles.org/styles/2187/my...m-color-scheme ![]() En selecteer je browser en installeer die bepaalde userstyle. Deactiveer hem na installatie (Myfavolours) want anders gaan al je websites er zwart uitzien. Wat niet de bedoeling is dacht ik. ![]() Morgen of in het WE leg ik de rest uit want je moet de Favolours userstyle wijzigen (editen) zodat hij enkel op politics.be of forum.politics.be een zwart kleurtje geeft. De naam word ook gewijzigd zodat er "Politics.be" in de lijst met userstyles voorkomt i.p.v. MyFavolours. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 december 2012 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Windows 7:
configuratiescherm vormgeving en persoonlijke instellingen thema wijzigen vensterkleur
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 december 2012 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Graaf, alleen die pastelkleurtjes voor de links wil ik aanpassen maar ik weet niet waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() damn, met die kleurtjes mosen was geen goed idee
bwa edit : Ik zou enkel de achtergronden van de linken hetzelfde willen als de achtergrondenkleuren van de ruimte waarin de link zich bevindt. Nu zijn ze soms eigenlijk dubbel gekleurd (naargelang ik het de graad van de hoek van het scherm zet ). Ik zoek het morgen misschien wel uit. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 7 december 2012 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het was wel de bedoeling van mij om enkel de "look" van de website van poitics.be te wijzigen. Dus zelfs nog niet andere websites of laat staan heel uw Windows look te wijzigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat kunt ge met die "userstyles" extensie alleszins gegarandeerd en er is op die website van userstyles er zeker een bij die dat doet en enkel dat en dan zal dat op alle websites ook van toepassing zijn. Maar morgen of in het WE leg ik nu verder uit om enkel politics.be te wijzigen zoals de screenshots in mijn 2e post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het CSS-gehalte aanpassen op niveau 'user agent' is niet meer dan achter het net vissen. Een curiositeit. Leuke bezigheid voor wie voor wie structureel niets meer te bieden heeft.
Laatst gewijzigd door Rudy : 10 december 2012 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
@namespace url(hxxp://www.w3.org/1999/xhtml);@-moz-document domain("forum.politics.be"){ Ik raad je verder aan Scherven om voor andere wijzigingen die niet specifiek voor politics.be zijn om gewoon bijkomende userstyles te installeren, die je dan overigens ook als voordeel nog afzonderlijk kan aan of afzetten. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 10 december 2012 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik ben te lui.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Er is geen haast bij. Toch heb ik ontdekt dat er in feite nog wel wat moet aangepast worden. Want vergeten we niet dat dit in feite een "global" userstyle is die enkel voor politics,be nu gaat gebruikt worden. M.a.w. deze userstyle is niet specifiek voor politics.be aangepast. Ik heb nl. reedsvontdekt dat er in het opstellen van een reply geen kleurtjes kunnen gebruikt worden door rechts van die A te selecteren. Maar vermits er in 2 seconden terug naar de standaardweergave kan overgeschakeld worden zonder te herstarten, stoort mij dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Euh .. sorry, vergeet al het vorige en voor zij die FF gebruiken (what else ?).
Er is een extensie die NoSquint heet en werkelijk vanaf dan is de sky the limit. No shit, en voor elke website afzonderlijk of voor allemaal kan je de kleuren van de tekst, de achtergrond, zoom niveau enz.. instellen. De wijziging is onmiddellijk zichtbaar en kan met een klik teruggezet worden naar default. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet mij denken aan wie het allemaal zo goe weet, maar dan wel aan de rand, zonder impakt. Websites anders te willen zien dan ze zijn lijkt mij achternahollen. Niet meer dan een curiositeit. En dan nog tijdelijk. Laatst gewijzigd door Rudy : 21 februari 2013 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Firefox is zeker niet beter dan de rest. Integendeel. Firefox heeft geen echte meerwaarde behalve gratis bijngoedkope spelers. Chrome is momenteel de beste browser. Sorry, maar als je dit niet gelooft ben je ofwel achterlijk of een arrogante opgeblazen kikker. Een beetje studeren over JavaScript, hoe moeilijk ook, kan geen kwaad. Laatst gewijzigd door Rudy : 21 februari 2013 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() FF doet het op mijn windows PC stukken beter en sneller dan Google Chrome.
In Linux doet mijn Google Chrome het dan weer sneller. Om zomaar te stellen dat Google Chrome beter zou zijn, vind ik nogal kort door de bocht. |
![]() |
![]() |