![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...30131_00453319
Wat hebben ze daar eigenlijk in gezien in dat mens? Juist maar omdat ze schatrijk is? Beetje pover want ze is verre van mooi. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat ook nooit begrepen. En 700.000 euro verdomme... crisis? Welke crisis? Hoe decadent is dat toch?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hadden ze president van de USA moeten maken se. Met Britney als vieze-president. De wereld zou er veel toffer van worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen serieus: ik snap ook niet wat mannen MOOI vinden aan dat mormel. Noch wat ze bijdraagt; niks dus. Ze heeft gewoon het geluk dat haar voorouders rijk waren. Dat scharminkel heeft totaal nog niks gepresteerd in haar leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha, de jaloezie druipt echt van de post,s af hierzo.
Heerlijk om te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken die club zelfs niet en ik ben geboren en getogen in Brussel. Edit: "gallery louise" kende k wel uiteraard ... Niks speciaal, behalve de ridicule prijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss ontbreekt het jou aan inzicht WAAROM er zo gereageerd wordt? Leg jij dan eens uit waarom dat mens zoveel waard zou zijn, wat haar zo speciaal maakt en wat zij reeds bijgedragen heeft aan de maatschappij om zulke schandalige bedragen op te strijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo nen hoop geld om een slet te zien dansen...
Dit lijkt toch wel sterk op mafia praktijken. Ik gok op het witwassen van geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja haar prijzen liggen een orde-grootte lager.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...#axzz2JgWcIDmS Nog altijd onnozel veel natuurlijk. Ik ben zeker dat ze Laurent en Claire voor veel minder hadden kunnen krijgen en met even veel, of meer, ambiance. Zeker de aankomst van Laurent is altijd feest en lachen geblazen. Of misschien was't Laurent die er naartoe gaat en die zijn dotatie spendeert om Paris eens ne keer te ontmoeten. Can you prove it's not true ? ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 februari 2013 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TroetelDemperken!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarnaast zingt ze soms ook nog eens wat. Ze heeft dus inderdaad veel geluk gehad, maar wat is daarmee het probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik heb mijn serieuze twijfels aan haar zangtalent. (ok, ok in een studio veranderen ze alles wel ... ) Ooit hoorde ik er eens een 'liedje' van en zelfs de kat des huizes hier ging plat van het lachen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mag van mij zo veel opstrijken als ze maar kan. Als er gekken zijn die dat betalen om dat scharminkel in hun club te krijgen dan kan ze er maar wel bij varen.
Paris Hilton is voor mij: de vleesgeworden hersenloze, inhoudsloze onbenulligheid die voor veel jeugd een voorbeeld is. Ze kan niks, ze doet niet meer dan ergens verschijnen en heeft nog maar weinig of niks bewezen. Dat zo iemand als rolmodel voor de jeugd gebruikt wordt vind ik al veel erger dan dat ze zo veel geld opstrijkt voor een aanwezigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gewoon degoutant. Die leeghoofdige bimbo verdient zoveel om gewoon aanwezig te zijn, en dat naast het feit dat ze over x-aantal jaar een gigantische erfenis zal krijgen. We mogen het haar absoluut niet verwijten, integendeel. Ze buit het uit, en daar heeft ze gelijk in. Maar we verwijten het die bende onnozelaars die geld veil hebben voor iemand als zij. Want wat heeft zij eigenlijk te bieden? Ik zal in elk geval geen voet binnen zetten in deze zaak, een mogelijke klant hebben ze in elk geval al verloren. Het lijkt me uiterst aangewezen dat de dienst belastingen heel hun boekhouding eens serieus onder de loupe neemt. ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Maar zij als rolmodel voor de jeugd? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Hou je kritiek maar voor werkelijke misdadigers zoals uwe Lance.............!!!
![]() ![]() ![]()