![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Belachelijke topic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nie waar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da woord heb ik zelf uitgevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guttegutte toch. Je hebt blijkbaar geen kusje gehad...
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() It made me smile ...
Die naaktslak had er alle belang bij om de opnames te rekken... en wat te improviseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 3 februari 2013 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je een jeugdtrauma ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee: uiteindelijk heb ik, in tegenstelling tot de schoolbullebakken, nog iets met mijn leven gedaan. Ik heb wel een scheef neustussenschot overgehouden aan alle bloedneuzen die ze mij geslagen hebben. Met chronische rhinitis als gevolg. Mijn misvormd scheenbeen laat ik hier even buiten beschouwing.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele opzet van dit filmpje is net dat een prachtige dame met een lelijke dikke jongen zit te kussen. Dan mag ik die dingen toch benoemen he? Of moet ik zeggen: "Bar Refaeli kust met een voluptueuze jongen." Deze kerel heeft het zelf gezocht en zal het zich nog beklagen denk ik. Je ziet zo de walging op haar gezicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En als ze dan terug naar voor kijkt kan ze het ook niet verbergen (0.29). "Ik wil hier niet zijn." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The 'beauty' and the beast(nerd)
Beetje spuug uitwisselen (op zijn Brusselmans: het muilen), ok moet kunnen al zie ik er het nut niet van in tussen beide personen. Ik durf wedden dat Bar Refaeli na de kus actie een kleine spurt naar het toilet aldaar gedaan heeft, en niet om haar neusje te poederen maar om: *puke*puke*puke* (met alle respect voor de jonge man) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 februari 2013 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iedereen denkt dat die supermooie vrouwen beesten zijn in bed, maar dat schijnt nogal tegen te vallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Übernerd: "Alsof ik de handen van God zoende"
Citaat:
![]() Wat een debiel. |
|
![]() |