Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2013, 19:30   #1
vlaams realist
Banneling

Standaard Région Bruxelles Capital.Kortweg RBC

Meer en meer begin ik op Franstalige fora deze term te lezen.Het is een overleggroep die in het leven is geroepen om de splitsing van B.H.V.erdoor te krijgen.Alléz,dat is wat Vlamingen ervan denken.In de Franstalige commentaren word deze "regio"al opgeéist .Deze régio omvat ongeveer héél Vlaams-Brabant.
De francofielen denken nu dat ze hun taaltje kunnen doordrukken tot aan Antwerpen.Vilvoorde ,Zemst,Grimbergen,hebben ze toch al bezet.Over Meise,Nieuwenrode,Machelen,Diegem,Zaventem gaan we het niet hebben.Op het tempo dat de annexatie van het Vlaamse grondgebied doorgaat,vooral door ingevoerde Franstalige steuntrekkers uit het Brusselse.Het téritorium van de Vlaming verdwijnt,en als de habitat verdwenen is,verdwijnt ook het volk.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 19:36   #2
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Meer en meer begin ik op Franstalige fora deze term te lezen.Het is een overleggroep die in het leven is geroepen om de splitsing van B.H.V.erdoor te krijgen.Alléz,dat is wat Vlamingen ervan denken.In de Franstalige commentaren word deze "regio"al opgeéist .Deze régio omvat ongeveer héél Vlaams-Brabant.
De francofielen denken nu dat ze hun taaltje kunnen doordrukken tot aan Antwerpen.Vilvoorde ,Zemst,Grimbergen,hebben ze toch al bezet.Over Meise,Nieuwenrode,Machelen,Diegem,Zaventem gaan we het niet hebben.Op het tempo dat de annexatie van het Vlaamse grondgebied doorgaat,vooral door ingevoerde Franstalige steuntrekkers uit het Brusselse.Het téritorium van de Vlaming verdwijnt,en als de habitat verdwenen is,verdwijnt ook het volk.
Nee zotteke,
Dat is gewoon een even irreële tegeneis van sommige franstaligen, kwestie om ergens een evenwicht te bewaren in de even irreële eis van een onafhankelijk Vlaanderen met de opslorping van het Brussels Gewest.

Beide groepen zullen in het zand bijten. Als ze eerlijk zijn weten ze dat zelf ook.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 februari 2013 om 19:38.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 19:52   #3
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nee zotteke,
Dat is gewoon een even irreële tegeneis van sommige franstaligen, kwestie om ergens een evenwicht te bewaren in de even irreële eis van een onafhankelijk Vlaanderen met de opslorping van het Brussels Gewest.

Beide groepen zullen in het zand bijten. Als ze eerlijk zijn weten ze dat zelf ook.
Tja,aangezien er in La-Roche véél Nederlandstaligen zijn,Eis ik dat alle overheidspersoneel me in vlekkeloos A.N.te woord staat.Liefst zonder hun transverste aanhanging van de Bergense homocultuur te laten blijken.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 19:56   #4
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Tja,aangezien er in La-Roche véél Nederlandstaligen zijn,Eis ik dat alle overheidspersoneel me in vlekkeloos A.N.te woord staat.Liefst zonder hun transverste aanhanging van de Bergense homocultuur te laten blijken.
Eis maar.
Trek eerst een nummertje zoals iedereen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be