![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welk knopje kiest u? | |||
1) Knopje 1 (Een) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2) Knopje 2 (Twee) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3) Knopje 3 (Drie) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
4) Knopje 4 (Vier) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kiest u?
1) Knopje 1 2) Knopje 2 3) Knopje 3 4) Knopje 4
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw enquete trekt op niks ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze enquete is ook niet voor jullie bedoeld.
Jullie kunnen volgens mij al iets gecompliceerde enquetes aan. Ik doe hier Klojo eerste klas een plezier want die had elders problemen met nummerkes en knopkes. Heeft die jongen met deze draad toch ook een plek waar hij al eens een nummerke (klaar en duidelijk) kan kiezen.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() dzju, ik heb me vergist, ik wilde eigenlijk 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vreesde er al voor.
Zelfhulpdraad staat ondertussen klaar. Kies u een ongeluk.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hartelijk bedankt voor deze eindelijk eens volstrekt begrijpbare enquëte.
Echter Moet er gekozen worden qua voorkeur van letter of cijfer ? Gevoelsmatig of volgens 't verstand ? Is er een 'juiste' knop ? Zo ja, is er een prijs als je de juiste knop kiest en wat zijn de criteria voor het al of niet 'juist' zijn van een knop ? De foto van de twee knoppen geeft mijns inziens beter de mogelijke bedoeling van de enquête weer, maar die foto beperkt zich echter maar tot 2 knoppen....maar welke ? 1 en 2, 1 en 3, 1 en 4, 2 en 3, 2 en 4 of 3 en 4 ? Nu besef ik toch dat 't toch niet zo simpel is als 't op 't eerste zicht lijkt.... Daar gaat 't carnavalverlof.....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 10 februari 2013 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
http://www.flauwegrappen.nl/moppen/l...ummertje-maken
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is vrij simpel. Er is maar 1 juist knopje. Blind gokken levert je dus 25% kans op dat je juist bent. Je kan ook gaan rekenen met volgende info. *Het knopje dat net boven of onder het juiste knopje staat is 35% groter dan de som van alle andere knopjes samen. *Wanneer je het juiste knopje deelt door het percentage van het grootste knopje tov het kleinste knopje kom je op 3,25. *Het juiste knopje is 3x groter dan het logaritme uit het tweede knopje qua grootte. Gedeeld door de som van het derde knopje qua grootte en het tweede knopje qua omvang. *De inhoud van het juiste knopje is 3% groter dan de afwijking van het tweede knopje qua lichtopbrengst. Mits even hoofdrekenen moet dat lukken. Je kan de gegevens ook even door een rekenblad trekken natuurlijk.
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als 1 juist is : 2 is 35% groter dan 1+3+4=8 onjuist Als 2 juist is : 1...........................2+3+4=9 onjuist 3...........................1+2+4=7 onjuist Als 3 juist is : 2...........................1+3+4=8 onjuist 4...........................1+2+3=6 onjuist Als 4 juist is : 3............................1+2+4=7 onjuist Indien je echter wou zeggen : 'is 35% van de som van alle andere knopjes samen', dan is het knopje 3 ..... het knopje erboven (4) is immers 35 (eigenlijk 33,33333333.... %) van 6 ![]() Of ben ik weer miswiskundig ? ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of ben ik weer weer miswiskundig mis ? ![]() En nu stop ik er mee....'t is hier binnen mijn minieme hersens nog erger aan 't draaien dan gewoonlijk....
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KlojoScience
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN