![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa wil 'terrorismeknop' in internetbrowsers
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...browsers.dhtml Mijn vraag , heeft dit zin ???? En wat valt onder terrorisme ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthou uit het artikel de intentie om het volgende te bekomen:
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jongens toch, wat een wereldvreemde bende onnozelaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar 'terrorisme' zoals niet voor goed is...diefstallen in andere landen en censuur thuis.
Het wordt tijd dat mensen zich niet meer laten intimideren door het gebruik van die term. Er zijn misschien wel grotere problemen dan die sporadische terroristische aanslag. In percentages uitgedrukt is dat gevaar zelfs bijzonder klein. De grotere dreiging is hier de 'strijd tegen het terrorisme', en waarvoor die allemaal misbruikt wordt. Als er het woord 'terrorisme' op geplakt wordt laten vele mensen zich de meest gore vrijheidsberoving door de strot duwen. Wakker worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Walgelijk krantje eigenlijk dat HLN. Echt een instrument van de elite. Geen nieuws maar 'spelen' en propaganda.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze is een mooie terrorisme knop (youtube)
![]() Sen. Joe Lieberman: Google's Blogger needs 'terrorist' button Verder zou men de toetsenborden van volgende toetsen kunnen voorzien : ![]() ![]() In het VK kan men het op volgende wijze melden : You can now use a dedicated webpage to report content on the web which you think may be illegal, or find offensive. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 januari 2013 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() na "vind ik leuk" nu ook "gij moet zwijgen" ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Minister
|
![]() Ik lees in het bericht:
Citaat:
Citaat:
En hoe erg het was met hun burger-terroriserende maatregelen: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.usa.gov/ https://www.cia.gov/index.html http://www.defense.gov/
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 januari 2013 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() e-cops
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gewoon, niet meer voor betalen, en dus ook niet voor de overheid die een deel van haar middelen aan de EU afdraagt!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze draad is er een die gestolen is.
Het begon bij de "Hersenspinsels van Brussel." Ik ben mij er van bewust verre van populair te zijn, vandaar dat ik nog in eigen naam besta na zo veel jaar. Om een gestolen onderwerp maak ik me dus niet druk. Het is me alreeds vele malen overkomen dat iemand met een door mij opgerakeld onderwerp er met de onderwerpelijk buit vandoor ging. No Problem. Kodo Kodo, ik ben het met je eens. Laten we extreem gaan rebelleren, met name tegen de Brusselse restaurantbezoekers.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar misschien .... http://www.dw.de/image/0,,15631691_4,00.jpg http://images.colourbox.com/thumb_COLOURBOX4566567.jpg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Video - Oorlog per joystick - UAV Predator / Reaper target destruction GCS (Ground Control Station) Operations |
|
![]() |
![]() |