![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe/wat denken de vrouwen hier op het forum over baarden & mannen ?? | |||
leuk |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
holy shit |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
geil , sexy |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
jakkes |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
geef mij maar 1 portie friet met videe , aub !! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 55,56% |
I'm gonna fucking kill ya !!!! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
Moet kunnen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Zijn vrijheid |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Vrouw zegt , ik ben de baas , ik beslis !!!! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Zolang die op tijd wordt bijgeschoren , is't ok !! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
ZZ-top |
![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit vertelt de baard over de man
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...r-de-man.dhtml Hoe/wat denken de vrouwen hier op het forum over baarden & mannen ?? Of toch maar gladgeschoren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze zin vind ik geweldig:
Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je ofwel de zin verkeeerd leest ,
ofwel is het een slechte schrijver/reporter ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 februari 2013 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men is, de baard in de keel vergeten dacht ik.
Een bebaarde man is in veel gevallen gewoon te lui om naar de kapper te gaan of het zelf te doen. Mannen met een kaal hoofd die denken gewoon dat dit wat stoerder staat. Het kan natuurlijk ook best gewoon haaruitval zijn. ![]() ![]() ![]() Zo, verder laat ik het aan de dames over om hierop te reageren dat 'haarprobleem'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees het artikel en
remember Dutroux |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor mij de videe, die kan dan in mijn baard druipen en opdrogen in brokkelige korstjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Frederik I Barbarossa (Roodbaard), Keizer van Duitsland en het Heilige Roomse rijk, 1122-1190
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Leonardo Da Vinci, 1452-1519 (zelfportret)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het nog wat baardiger te maken ...
Een sfeerbeeld Als uw vriendin/vrouw in de slaapkamer op het door uzelf aangeschafte nieuwe dure waterbed eensklaps en zonder enige aanwijsbare reden begint te zingen van: Jan, Piet, Joris & Corneel die hebben baarden, zij varen mee!! Zijt gerust, dan is er iets serieus mis met uw relatie hoor. ![]() ![]() Al bij al, ik koos voor het pak fritten!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2013 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *grijns*
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() xenophon is een meisje
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#19 |
|
![]() Ik was eigenlijk wreed geïnteresseerd om te weten wat de Baard te vertellen had over, ja , over wie eigenlijk ? .....Maar ik had dus niet gezien dat 't zonder hoofdletter was.....
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vorige buurman had een lange baard. Na een whisky of 8 stak hij zijn vrouw haar kop tussen de deur. Hij staat niet in het lijstje. Bizar.
|
![]() |
![]() |