![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welk knopje druk je? | |||
Knopje 3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Knopje 1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Knopje 4 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 73,33% |
Knopje 2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knopje 1: boom op buurmans huis
Knopje 2: natte muren in buurmans huis Knopje 3: buurmans dochter trouwt met Abou Imran Knopje 4: 250 euro op je rekening 1x drukken. Wat kies je?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4. Als Hollander natuurlijk.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ik op knop 1 wil drukken, druk ik eigenlijk op knop 3, enz...enz...
surrealistisch dipje ?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knop 3.
Dat zal die klootzak leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, da's om te zien wie er nog goed wakker is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht dat ik dit zou moeten uitleggen ma kom, 't is toch geen weer om buiten te komen. 1) U kiest uit de lijst uit de openingspost uw favoriete knopje. 2) U zoekt uw knopje in de enquete en klikt op het bijbehorende bolletje. 3) U leunt voldaan achterover. Toegegeven, het is wat zoek en puzzelwerk maar dat is naar't schijnt goed voor het brein. En dus helemaal niet overbodig hier.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wa' a's't na'e's een lekker mokske is ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 februari 2013 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het eerste knopje, dus knopje 1, heeft als tekst : knopje 3...... Je begrijpt toch mijn verwarring ? Waar moet ik nu eigenlijk de 'verklaring' voor het knopje bekijken : bij knopje 1 ('t is tenslotte het eerste knopje) of bij knopje 3 ('t nr van 't knopje volgens de tekst bij de eerste knop) ? ![]() Kan eigenlijk staan bij Ensors 'Ceci n'est pas une pipe' ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zou je in godsnaam het eerste knopje knopje 1 willen noemen? Er staat al een naam achter: knopje 3. Waarom dat knopje nu knopje 1 noemen? Die eigenwijze koppigheid gaat je nog vaker problemen opleveren. Wil je een enquete waar het eerste knopje Knopje 1 heet start die dan zelf. Deze enquete start met knopje 3. Citaat:
Citaat:
Nog ene keer dan: Het eerste knopje (dat jij om onbegrijpelijke redenen knopje 1 blijft noemen) is in de enquetelijst genoemd "Knopje 3". Als nu blijkt dat je uit de lijst mogelijkheden knopje 3 (dochter trouwt met...) gekozen hebt als uw favoriete optie maak je in de enquete het bolletje waar Knopje 3 achter staat blauw. Waar dat knopje staat speelt geen enkele rol. De volgorde werd willekeurig gekozen door een (ik ga er toch van uit) onschuldige kinderhand. Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 februari 2013 om 16:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ervaringen opdoen is zowat mijn favoriete tijdverdrijf maar ik heb mijn grenzen.
Als ik je kan helpen, je zegt het maar, hé. Kijk, hier begint het probleem. Ge wilt te veel zelf doen. Nutteloze dingen bovendien. Vertrouw anderen (en zeker mij) eens meer op dat ze het wel in orde krijgen. Al veel te veel ambras mee gehad.....verificatie voor gebruik is voor mij al ongelooflijk nuttig geweest.... Waarom zou je in godsnaam het eerste knopje knopje 1 willen noemen? Er staat al een naam achter: knopje 3. Waarom dat knopje nu knopje 1 noemen? Die eigenwijze koppigheid gaat je nog vaker problemen opleveren. Misschien omdat dat de logica van de dingen des levens is ? Wil je een enquete waar het eerste knopje Knopje 1 heet start die dan zelf. Voil�*. Deze enquete start met knopje 3. Ik begrijp je verwarring nadat je knopje 3 knopje 1 Neenee, ik noem knopje 1, knopje 1 hebt genoemd maar ik begrijp niet waarom je dat gedaan hebt. Gij hebt echt geen oren eh? Jawel, 2 prachtexemplaren Nog ene keer dan: Het eerste knopje (dat jij om onbegrijpelijke redenen knopje 1 blijft noemen) is in de enquetelijst genoemd "Knopje 3". Als nu blijkt dat je uit de lijst mogelijkheden knopje 3 (dochter trouwt met...) gekozen hebt als uw favoriete optie maak je in de enquete het bolletje waar Knopje 3 achter staat blauw. Waar vind ik de mogelijkheid om dat blauw te kleuren ? Waar dat knopje staat speelt geen enkele rol. De volgorde werd willekeurig gekozen door een (ik ga er toch van uit) onschuldige kinderhand. Ja, merci voor't compliment maar ik geloof nooit dat die ooit zoveel werk heeft gehad om zijn kunstwerk uitgelegd te krijgen. 't Ging dan ook niet over knopjes, hé ![]() 'k zal er nog eens een paar uren/dagen over nadenken.... ![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dank.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1. A small (read: baby) cat. 2. Slang for vagina. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Kitty
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 10 februari 2013 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() 'k Heb nog wat tijd.... Toch best in mijn agenda noteren....
Citaat:
![]() |