![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mythes doorprikt.Toneelspelers eerste klas.
Hun landgenoten die wij,vuile honden,zo slecht behandelen,hebben geen haast om terug te VLUCHTEN naar de zandbakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, moeten we nu verdrietig zijn omdat we nu minder aantrekkelijk zijn voor Turken, Marokkanen en ander schorremorrie die naar hier komt om te profiteren en andere baldadigheden uit te richten? Nu het economisch iets slechter gaat en het migratiebeleid harder wordt beginnen ze ginder plots te beseffen dat er hier veel minder te halen is dan vroeger. Spread the word zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Jammer dat de praktijk het tegendeel bewijst, zelfs al is Europa maar voor 10% van de allahtonen aantrekkelijk dan nog worden we overspoeld. Polen zijn dan wel katholiek dus beter te integreren maar van hen is ondertussen 10% al verhuisd naar het buitenland, het percentage verhuiswilligen uit ontwikkelingslanden en oorlogslanden zoals Pakistan moet veel hoger liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- 10M Poolse afstammelingen in de VS (+/- 1M spreekt nog Pools) - 1M in Canada - 1M in Frankrijk - 2M in Brazilië - 2,5M in Duitsland - 0,5M in Argentinië - 1M in het VK. Dat maakt al rond de 20 miljoen Pools-voelende zieltjes in het buitenland. Ik kan dan ook Poolse namen bedenken bij de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog (Kosciuszko, die een mooi standbeeld heeft nabij het Witte Huis in Lafayette Park) en de Franse Revolutie (Poniatowski), maar niet meteen een Turkse naam bij de Belgische onafhankelijkheid. Jammer, het had waarschijnlijk die Belgische onafhankelijkheid een stuk boeiender gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze hier blijven integreren ze wel, het is vooral de inteelt import die problemen maakt en niet te integreren is. Als ze hier geen bruid vinden dan moet er toch wat schelen aan die gasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dat ze naar hier komen om te studeren ?????? Aan de cijfers op hun schoolraporten is daar weinig van te merken . En zij die wel goed studeren die bstuderen de islaam op ons kosten Ik ken een jonge marokkaanse vrouw die rechten gestudeerd heeft en toen ik vroeg wat ga je doen , zij ze na rechten nog twee jaar islaam studeren en dan ga ik godsdienst geven en mensen bijstaan in hun rechten . Mama nooit gewerkt - Papa 2 jaar gewrkt en 18 jaar aan het sukkelen met zijn rug .Ze geniet een flinke studiebeurs , en DAAR zijn we dus een heel eind mee vooruit hé op termijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 24 januari 2013 om 08:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de gemiddelde ambtenaar op de dienst bevolking van Antwerpen wel anders denkt over deze 'mythes'.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Probleem integratie oplossen.
IMMIGRATIE stopzetten,en de EMIGRATIE voor momo's en Is-lam verplichten. Iedereen terug thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het stuk agitprop ook gehoord op de radio.
Mijn bedenkingen. Er komt een uraniumsmeder uit noordoost Iran naar België. Hoe die hier geraakt is een ander verhaal. Waarom wil die naar hier komen? Wat kan die aanbieden? Bij gebrek aan uranium hebben we hier weinig relevant werk voor die persoon. En mag hij die job hier wel uitvoeren?
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Een slechte economie in een land of economisch globalisme zonder sociaal globalisme veroorzaken volksverhuizingen, geen enkele cultuur op onze planeet neemt deel aan volksverhuizingen uit vrije wil, het is bij vele mensen een bittere gedwongen noodzaak om te leven en te overleven, het is economische dwingelandij. Globalisering van culturen is dus niets anders dan het gevolg van het kapitalisme een moderne georganiseerde slavenhandel om de lonen te drukken en culturen tegen elkaar op te zetten, zo simpel is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Er wordt alleen over Turken en Marokkanen gesproken. Mijn buren zijn: Jordaniërs, Nigerianen, Somaliërs, Congolezen en Koerden, buiten de Marokkanen om. Ik weet niet eens of ze de Belgische nationaliteit hebben of niet. Ik vermoed van wel. Hoeveel Marokkanen en Turken zitten er bij de bootvluchtelingen Méditerranée? Het komen van Marokkanen en Turken wordt alleen vervangen door andere ethni en andere nationaliteiten. Die die een Europese economische crisis nog altijd rooskleuriger zien dan hun situatie in eigen land. En die zijn er bij de vleet, helaas. Er zijn nu al Spanjaarden (echte) die in Marokko gaan werken om wat te verdienen (een kleine reportage op TV). Voor mij heeft dat artikel dan ook vrij geen of weinig betekenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat heeft die koning er mee van doen? Die is slechts een onderdeel van het rijke profitariaat. Waar het op aankomt is dat de ellende waardoor ons land is getroffen overal zichtbaar is we moeten niet enkel zien naar wie deze veroorzaakt maar wat het doet en laat begaan. Namelijk, de uitbuiting door het kapitaal men laat de verschillende populaties zo door elkaar bewegen, mengen en lokt bewust confrontaties uit enkel en alleen om ons allemaal beter tot slaaf te maken en onze lonen te drukken. De gevolgen zien we om ons heen. Het gepeupel moedigt men elke dag aan om naar hier te trekken, onze wijken en straten worden een jungle onze kinderen en zelfs ouderen worden willekeurig gelyncht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij de linkse partijen werken voor de kapitalisten,is jouw theorie een beetje simpel.Misschien hadden de linkse partijen stemmen nodig?Doodgewoon nieuwe kiezers aantrekken door ze in te voeren en arm en dom te houden in de hangmat van de sociale zekerheid is een geweldige strategie.Alleen zijn de kapitalisten niet met genoeg om zoiets op een democratische manier af te dwingen.Dus als je het over de oorzaken wil hebben kunnen we naar het stemgedrag van Groen,P.V.D.A,S.P.A,P.S,en Ecolo kijken.Het zijn heus niet die 10000 stemmen van de gegoede klasse die het hangmatsysteem hebben ingevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn de ambtenaren die aan de loketten zitten....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |