![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dan hoor je bij de 25% Vlamingen die zich in dat geval verklaren:
http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gez...lamingen.dhtml Een uitgebreide poll hierover plaatsen is mislukt vanwege de absurde v ijf minuten regel. Vijf minuten om een uitgebreide poll te plaatsen is veel te kort! Een echte schande: ( poll met 13 opties geblokkeerd gekregen, dank u wel ![]() ![]() Nadelig voor forumfrekwentie. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 maart 2013 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Sluit de draad maar. de poll kon er toch niet bij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met angst is niets mis.
Met mensen die lijden aan paranoia wel. Ik heb al tijdlang de indruk dat je best eens hulp gaat zoeken in je comfortabel zonnige zuiderse stek. Neen, de draad hoeft niet te worden afgesloten. Eerst denken, dan schrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Deze draad heeft zonder begeleidende uitgebreide poll geen zin. Aangezien die blijkbaar niet kan geplaatst worden binnen het tijdbestek van 5 minuten, mag de draad dicht of zinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat een subforum voor voorstellen aan de moderatie.
Er is het driehoekje om aan de moderatie iets te melden. Je kan ook stoppen met reageren, en dan geraakt het onderwerp sowieso in de vergeetput. Uw probleem opgelost. |
![]() |
![]() |