![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [font=Tahoma][size=4]Asielzoeker teelt cannabis
[/size]MARCHE.- Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement Marche en Famenne een Iraanse asielzoeker opgepakt. In zijn garage werd een volledige uitrusting ontdekt om grote hoeveelheden cannabis te telen. De zaak kwam aan het rollen na de ontdekking van een clandestien afvaldepot. Op 26 april 2004 heeft de politiezone Famenne-Ardenne op het grondgebied van de gemeente Hotton een clandestien vuilnisdepot ontdekt. Ongeveer zestig vuilniszakken bevatten afval van cannabisteelt (humus, gedroogde planten zonder top, flesjes met meststof,...). Het onderzoek werd gevoerd door de Federale Politie Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement. Vrij snel viel de verdenking op een Iraanse asielzoeker die in het centrum van Marche en Famenne woont. Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst in zijn woning een huiszoeking uitgevoerd. De garage was ingericht om een cannabisteelt in potten te kunnen installeren en de vloer was bedekt met afval van gedroogde cannabisplanten. Ongeveer 450 om cannabisplanten in te telen, waren opgestapeld in de garage. Er zijn ook onderdelen van een irrigatiesysteem en een toestel om geuren te neutraliseren, gevonden. Dergelijke installatie kan minstens 50 kg cannabisbloemen produceren. De Iraanse asielzoeker is aangehouden op bevel van onderzoeksrechter Drisket. [/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
1. Het is weer een "asielzoeker" 2. Hoe komt hij aan het geld om een huis te "huren", een plantage-installatie te betalen? 3. Iran is blijkbaar een gevaarlijk land? Waarom mag de Waalse wapenindustrie daar dan handel met drijven? 4. dit is een officiëel bericht van de federale politie. heb jij daar iets over in de media gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() bron?
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
persmededelingen via http://www.federalepolitie.be Als u deze berichten niet meer wenst te ontvangen volstaat het ons een e-mail te zenden via 'reply', met in het 'subject' veld de vermelding 'UNSUBSCRIBE'. U kunt uw inschrijving ook ongedaan maken op onze website in de rubriek 'Persmededelingen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg me nu eens haarfijn uit welke weerslag dit fait divers heeft op het vreemdelingenbeleid of de integratie van vreemdelingen in ons land...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Staat daar nét onder dat bericht toch wel een Belg die gepakt is met 120 kg marihuana, zeker!
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belg van marokaanse origine??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() t is hier gelijk zo stil... is Jan zich misschien stilletjes in een hoekje gaan schamen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Als jullie topics willen beginnen over "autochtone" criminaliteit; be my guest! Veel werk zal je niet hebben! Typisch is dat er hier weer op de boodschapper wordt geschoten en niet inhoudelijk wordt gereageerd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
het is een soort loze kreet in de lucht. okee: dus dit vrhaal dient een speciale thread te worden omdat het dit keer geen Belg is die gepakt wordt op cannabis, maar een buitenlander? So f***ing what? |
|
![]() |
![]() |