![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik naar de officiele smilieslijst kijk dan valt me iets op: je hebt er doodschietsmilies, veel boossmilies, evil, hitler, stalin, men kan ontploffen in een microwave, het opgeheven vingertje, een paar lachjes maar verder géén lieve smilies. Soms zijn er posts waar ik dit op wil zeggen:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allee polly corerrect u bent een lieve dit zonder smillie.Dit is gemeent hoor,en niet verkeerd bedoeld.Ik lees veel wat u schrijft
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK Laatst gewijzigd door Beer : 25 juli 2004 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Je mag gerust lieve smileys voordragen, dan kunnen die worden toegevoegd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wel Jeroen
![]() ![]() dankjewel!! ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 25 juli 2004 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat mij betreft zijn de smilies origineel en mooi (ook al zijn ze niet altijd even nuttig voor een "serieus" politiek forum)
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]()
![]() |
#8 |
|
![]() Eternity, de smileys zijn fantastisch. Maar alleen vind ik de boos-ruzie-stopiemandindemicrowave-smileys veel sterker vertegenwoordigd. Straks gaan we allemaal dood en hebben we een leven verdaan met ruziemaken op een freakin' forum, ipv
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() lieve smilies als oplossing van de verzuring
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een discussieforum is per definitie geen chatbox waar lievigheden uitgewisseld worden.
Harde strijd verdekke! Af en toe misschien eens: ![]() of ![]() of ![]() of ![]() of ![]() Kan misschien geen kwaad...........
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |