![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mezelf: morgen weeral op controle bij de tandarts.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie tegenop om binnen 2 weken 12 uren shiftjes te doen ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Toon Hermans het al zo mooi wist te brengen tijdens een bezoek aan de tandarts ... De boor staat stil en de stoel draait rond ...
Ik dacht dat teveel poetsen ook niet goed was omdat je lichaam zelf een zeker beschermlaagje aanmaakt op je tanden en als je dat er dus telkenmale weer gaat afschrobben ... waar ik uiteraard niet mee bedoel dat nooit tanden poetsen beter is. Zou daar ook maar iets van waar zijn ... http://www.omaweetraad.com/tipview.p...d&label=Tanden Tip: http://www.glamsmile.com/benl/ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() werkdagen
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet deze avond eigenlijk ook op controle bij de tandarts maar ik heb een excuus gevonden om het een paar dagen uit te stellen.
![]() Mijn tandarts vindt tegenwoordig zelden "iets" bij mij. Ik poets slechts één keer per dag, wel 5 minuten lang. Flossen doe ik nooit, dat vind ik griezelig die draadjes tussen mijn tanden. Maar die vervelende tandarts wil wel altijd per se tandsteen verwijderen al heb ik er niet veel, da's de reden waarom ik mijn controle met plezier een weekje uitstel. Ik vind dat afgrijselijk!
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge toch even goed gewoon gaan en zijt ge er zo van af.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() morgen
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Voor 6 maanden, yeah! Na een grondige inspectie met "het haakje"en het spiegeltje werd ik goedgekeurd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aankomende koudegolf tot aan maart!
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bweik, dat haakje, ook zo'n folterwerktuig! Hij heeft er me nog nooit geen pijn mee gedaan maar ik vind het griezelig! Eet- en drinkmomenten? Als mijn tandarts zich met mijn eten en drinken gaat moeien zal hij goed naar zijn voeten krijgen!
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag voor deze week (ik beperk me tot één week
![]() Krijg ik net een telefoontje of ik toch voor een zieke wil invallen morgen. 'k Doe het met plezier, zulle, maar ik had eigenlijk nog wat boodschappen op het programma staan voor morgen. 't Zal voor een andere keer zijn ... ![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt iets om tegen op te zien hier de volgende weken dus hou ik het maar bij 'de vroege shifts'.
Nooit last van gehad, ik heb ooit zelfs een tijdje continu vroege (6-14) gewerkt, maar tegenwoordig geraak ik niet meer uit mijn bed en heb ik een bijna absurd gloeiende hekel aan vroeges.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar allee, ik ben ZOOOOOOO blij dat mijn bijtertjes prima ok zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar hoelang mensen die een hekel aan de tandarts hebben kunnen staan leuteren over die tandarts.
Ge gaat mij geen halve draad vol zien schrijven over aambeien ofzo, ik zeg maar wat.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom niet? Begin "de grote aambeiendraad". Wie weet krijg je meer dan 1000 reacties en is Eno2 ook content. Of juist ni. Wat houdt u tegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nomen est omen ofzo...
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat gij dan nooit naar den tantist? Doet die u nooit pijn? Kropt ge dat liever op dan met ons te delen? PPPffffff.
|
![]() |
![]() |