![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De steerd oprukkende islamitisering en het verder uitbreiden van de financiele leegroof door de geldverspillende islaam , begint bij velen zwaar te wegen .
Mensen willen weg van die overheersing of weg van de onverdraagzaamheid en de opgedrongen samenleving met moslims . Waar op aarde is er nog een veilig plek als je wil leven zonder moslims in je buurt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook tegen de Islam, maar een apologeet van jouw kaliber kunnen we best missen. Laatst gewijzigd door Akira : 15 februari 2013 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Smijt die eenvoudigweg buiten,is hier nog altijd bij ons
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel nogal extreem christelijk maar dat veranderd ook al, ongeveer 50% van de bevolking geeft aan niet religieus te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oostblok landen zijn ook redelijk vrij van Islamisten. Maar dat die een betere keuze zijn?
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islamic bulletin: Islam in Europe is on the Rise http://www.islamicbulletin.org/newsl.../islam.aspx#a3 "The majority of the Muslims of Europe today live in the eastern part of Europe." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vermits de islam streeft naar wereldheerschappij en niet zal rusten tot de laatste ongelovige bekeerd is, heeft vluchten geen zin (althans niet op lange termijn).
Indien Europa als beschaving wil standhouden, dan zal het moeten vechten voor elke morzel grond. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 12 februari 2013 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Een beetje naar analogie met Liberia in Afrika, zouden we hier in Europa een of meer landen moeten creëren voor culturele vluchtelingen, Islamophobia dus.
That's the place I want to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims die hier binnen komen hebben de keuze: islam afzweren of terugkeren.
Moslims die hier reeds zijn hebben de keuze: islam afzweren of terugkeren. Zo simpel kan het zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet die charmes nog ontdekken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er zijn wel wat zigeuners ( weet niet juist hoe je het schrijft maar men noemt ze gypcees . Er in in hongarije wel een betrekkelijk grote rasitische haat ten aanzien van Moslims en zelfs een vij agresieve bende die doeltreffend aanvalt . Het is ook niet bepaald het land waar je zonder iets moet aankomen en de plak zwaaien , laat staan een uitkering loskrijgen . Boedapest vind ik een heel leuke stad , en een huisje bij het Balaton meer is pure rust . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De linksen laten de escalatie toe , en hebben direct de argumentatie en verwerping van de hol........... Maar het niet voorkomen van , vind ik het zelfde als , schuldig aan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu de titel van deze draad . Stel je bent 55 , je volet U ongemakkelijk , en te oud om te strijden , je wil rust . en of een beetje " iegen hakje redden " of " t'zal mijnen tijd wel duren " Waar heen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DUS een veiliger oord opzoeken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd van voor '60 hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuid Amerika ? niemand?
Nieuw Zeeland ? met stip! En dan blijf ik verder bij mijn favoriete bestemming : Amatciems in Letland http://leovazq.wordpress.com/2010/09...ise-in-latvia/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 februari 2013 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou met mijn handen in de grond willen zitten dus kies ik San Tomé en vooral het eiland Principe. Overgroeide plantages en alles lijkt er stillekes te verlopen. 3 % mogelijk islam en 2% atheïsten en 71% rooms-katholieken. Ik ga niet te veel reclame maken tenzij deze: het is er moeilijk om er een onderneming op te zetten. Die descendanten van ingevoerde slaven toch ... zelfs een Chinees krijgt die niet aan het werk en dat is zeer oké. Een pluspunt dus voor wie rust wilt hebben en tegen een gebrek aan infrastructuur op alle vlakken kan. Laatst gewijzigd door parsprototem : 14 februari 2013 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |