![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een draad daarover moet er toch ook zijn, he.
Athletic de Bilbao Feminino is al jaaaaren dé topploeg. Haast jaar na jaar kampioen en stukken beter dan de mannenploeg. Meer dan eens gaan kijken en die spelen verdomd knappe voetbal. Ook dit weekend alweer een goeie prestatie: 3-2 gewonnen, waardoor ze op de eerste plaats blijven. De dames van Real Sociedad is verloren met 2-0 en de dames van Lagunak hebben serieuze motten gekregen: 0-11 verloren van Barcelona. ![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben je wel zeker dat het om vrouwen gaat?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |