![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het stond al eens in HLN.
Waarom dat hier nog eens herkauwen? Dit is wel een echte herkauwersdraad |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat er vandaag in. Is ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, hé, Amerikanen doen dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe dit 'only in America' is, is me dan ook een beetje een raadsel. Laatst gewijzigd door Scorpio : 7 maart 2013 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Opnieuw een flop van een draad van de hand van Antoon, die op laconieke wijze poogt een menslievend beeld te schetsen van de meedogenloze massamoordende terreurstaat.
En wtf heeft dit ook maar met politiek te maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Mooie daad van die maatschappij, dat mag natuurlijk gezegd worden. Om dit door te trekken en te zeggen dat andere luchtvaartmaatschappijen dit niet zouden doen, een brug te ver... Zoals eerder vermeld is het niet zo vreemd dat een airline wacht wanneer ze weet dat een connecting flight een (aanvaardbare) vertraging heeft.
Dit is gewoon een mooie reactie van die maatschappij, ongeacht het land waarin het plaatsvond. Als morgen in Rusland hetzelfde zou gebeuren, zou je er dan ook een draad over maken? Misschien wel, maar de titel zou in ieder geval anders klinken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooie daad van United Airlines. Ik heb altijd de indruk dat je voor dat humanisme hier in Europa op de verkeerde plaats bent. In de USA zijn die dingen nog mogelijk en daar werken de mensen mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ja, de daklozen in de tentenkampen in de VS her en der zijn het vermoedelijk stevig met je eens, net als de mexicanen die opgejaagd worden door de minute men, nabij het hek tussen mexico en de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Amerikanen zijn een gesel van de mensheid. Het zou de wereld veel beter gaan indien ze zouden verdwijnen, en met hen ook alle zionisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hij zou graag eens in z'n kont genomen worden door een Amerikaanse neger, maar het lukt hem niet, ze wijzen hem telkens weer af...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als er nu iemand op dat vliegtuig zat die ook bij zijn stervende moeder wou zijn en dat gemist heeft omdat het vliegtuig wachtte ?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exactly my point.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat was dan inderdaad jammer voor die persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had een vlucht van Oslo naar Brussel gemist, samen met een leuk juffrouwtje. Brussels heeft ons de volgende morgen gratis naar huis gebracht. Nog niet spectaculair genoeg? Dat leuk juffrouwtje had niet genoeg geld voor een hotelkamer in Oslo, ik wel. Dus nodig ik haar uit om bij mij te komen slapen. Dat deed ze, al kan je het niet slapen noemen ![]() Anyway, toen we op het vliegtuig stapten, ben ik in business gaan zitten zoals op mijn ticket stond. Maar eens in de lucht, ben ik verhuisd naar economy, waar mijn one night stand zat. De stewardess vond me niet meer, en zag me dan achteraan zitten. Eerst wou ze me nog verhuizen, maar toen ze dat juffertje haar hoofd op mijn schouder zag leggen, veranderde ze van gedacht. "Oh!?! Zal ik uw maaltijd hier serveren meneer?" en dan tot haar "En kunnen we u ook een plezier doen met business class service?" Probeer dat eens in Amerika, dan krijg je een hele hoop kwezels over jou.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch spijtig dat Herr Hitler zijn avontuur niet is geëindigd zoals hij gewenst had? Nostalgie naar een wereldheerschappij van het Nazisme? Tot februari 1942 hebben ze die droom wel gekoesterd. In het Nazisme zat een kiem van zelfdestructie vanaf het begin stevig ingebakken. De meest waanzinnige doelstelling van dit misdadig bewind was de uitmoording van de Joden met een industriële methodiek. Daartoe waren ze zelfs bereid om de bouwstenen van het universele rechtssysteem uit te hollen en er een andere invulling aan te geven. Moord was ook in het Nazi-strafrecht een misdaad. Behalve wanneer het Joden betrof. De Nazi-logica had immers voorzien dat Joden niet behoorden tot het menselijk ras zoals zij het zich voorstelden. Bijgevolg was het doden van Joden geen moord. Ze hebben in dat crimineel project zodanig veel energie gestoken dat ze zelfs datgene waarvoor ze de oorlog aanvankelijk waren begonnen (het ongedaan maken van de territoriale en financieel-economische gevolgen van het Verdrag van Versailles uit 1919) niet eens hebben gerealizeerd. Integendeel, Duitsland heeft er uiteindelijk zowat een derde van zijn grondgebied aan verloren. Laatst gewijzigd door quercus : 8 maart 2013 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |