Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Ik stem voor
n 1 11,11%
o 0 0%
p 0 0%
q 4 44,44%
r 1 11,11%
s 3 33,33%
t 0 0%
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2004, 15:23   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard 3de voorronde Letteridool 2004

Nadat zich reeds wisten te plaatse de B en de M komen we nu aan de derde voorronde van letteridool 2004.

1) N : van neen. Niet het populairste maar misschien wel het meest gebruikte.. door vrouwen... 's avonds... tja ik kan geen neen meer horen.
Maar de N van Natuur natuurlijk dat vind ik dan weer wel heel leuk en goed.
De N in de politiek dan denken we natuurlijk aan de NVA.

2) O : een mooie ronde letter. Ook een letter waar nooit een einde aan lijkte te komen. Onnozelaars zullen dit een goede letter vinden.

3) P : van Politiek natuurlijk. Van Partij natuurlijk. echt een politiek letter as je het mij vraagt. Maar ook de letter van de mannelijke voortPlanting. Of ge hem nu pietje, paling of penis noemt het begint met een P. Ook de begin letter van de PS (dat kan punten kosten in dit gedeelte van het land) en ook een belangrijke letter in de SPa. (dat kan ook punten kosten in dit gedeelte van het land) Langs de andere kant de beginletter van bier. Hoe zulde zeggen bier begint toch met een B. ja maar Pintje begint met een P he. Profiteert der maar van met dit mooie weer maar drink met maten he.

4) Q : Tja wat moeten we zeggen van deze O die men aan zijn staartje heeft getrokken. Quasi niks begint met een Q in onze taal. De complete status quo zou ik zeggen. Het zijn bijna allemaal vreemde woorden die met een Q beginnen, en aangezien er veel Vlaams Blokkers hier zijn zal deze letter wel niet veel succes kennen.

5) R : De letter van de Steve Stevaert he. Laat hem maar rollen met zijn rrrrrr in grrrrrrratis. Rood is ook al de kleur van de Robert he.

6) S : De S van slang(en) een glibberig sluipend dier vol venijn en gif. Ook de S van seks (ook al zon glibberig sluipend dier maar dan niet vol venijn en gif - bij mannen toch he) en alles wat daar aan vasthangt. De S van de SPA en we kunnen dus wel zeggen dat dit een erg rode voorronde aan het worden is.

7) T : Ik drink T als ik er heb en gij drinkt ge ook T ? Naar het aloude verse om onze vervoeging der werkwoorden onder de knie te krijgen. De T van de ons onmisbare Tijd waar we steeds tekort van hebben.

ge ziet het het is kort vandaag want het plezante aan verlof is dat men ervoor en derna zo weinig tijd heeft.

Dus stemmen maar ge krijgt 14 dagen zelfs en denk eraan de hoofdprijs van deze voorronde is een voetbedevaart naar Lourdes. Vrij te nemen naar uw eigen goesting.

Allez wie gaat er de B en de M vervoegen in onze grote finale ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 16:47   #2
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Ik ben voor S.
Er gaat niets boven stevige S
Oud 3 augustus 2004, 19:25   #3
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Hier zitten veel geweldige letters bij. Sommige ken ik nog van vroeger, toen ik nog studeerde. Een van mijn beste vrienden toen was de S van spijbelen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 20:00   #4
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Ik stem voor de Q. De Q komt veel voor in een prachtige, poëtische taal, het Frans.

Quel, Quand, Qui, Quoi, Quarantaine, Quotidien, Quitter, Quinze, Question, Quarante...
Oud 3 augustus 2004, 21:55   #5
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik stem voor de Q. De Q komt veel voor in een prachtige, poëtische taal, het Frans.

Quel, Quand, Qui, Quoi, Quarantaine, Quotidien, Quitter, Quinze, Question, Quarante...
L.H.O.O.Q.

Helaas ook de afkorting voor Vankwikkeldinges.

Maar laat ons deze kleine smet op het blazoen van de Q vergeten, schakel over naar het Engels, denk aan Bond, en stem.

Q!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be