![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de korting voor de rosse medemens, nu op vrouwendag de korting voor de vrouwelijke medemens.
maar dat is buiten de waardin gerekend hoor! Citaat:
En voor wanneer de klachten naar aanleiding van de korting voor rosse medemens? http://rossezonnekloppersactie.sunweb.be/home foei foei foei!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Vind ik ook, vrouwen zouden juist meer moeten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei...
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...is-beurt.dhtml Hot Marijke geeft vrouwen vandaag gratis beurt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf erbij, vrouwen zullen de ondergang van Aardkloots dezes zijn!
Na Adam uit stof geblazen te hebben wilde God dat de brave jongeling niet alleen bleef, liet hem een dutje doen en stal één van zijn ribben waar hij de vrouw uit schiep de genaamde Moe Mie. (<-- ![]() Binnen de Islam wordt zelfs aangenomen dat Adam de eerste profeet was. Vrouwvolk (lees: de legorgels, het kweekvee) Der Untergang! ![]() Bijvoegsel: Oei was dat vrouwendag?? Kan ik dat weten? Ik ben niet de 'gelukkige' bezitter van zo een schepsel. Ben ik nu een gelukkig mens? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2013 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk zjust zo aan iets....zijn er geen 'drankgelegenheden' waar na een bepaald uur, of op een bepaalde avond, of zoiets, de inkom, de drank, of zoiets, gratis, aan halve prijs, of zoiets, is.....voor vrouwen.... ?
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat onze vrouwen zich op mannendag zouden gaan gedragen zoals de mannen in Rusland en de rest van de ex-sovjetunie (+Italië)! Op dit oorspronkelijk communistische vrouwenfeest gaan ze allemaal bloemen geven aan vrouwen op wie ze hun lodderige oog hebben laten vallen, maar zeker niet aan hun wettige echtgenote! Het is daar een grote vrouwenversierpartij, en eigenlijk echtbreukpartij geworden: de vrouwenversierdag ofte vreemdgaan-dag, vreemdgangbang. En hoe zit het met Sinterklaas? Is dat geen discriminatie op basis van leeftijd en geloof?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds vrouwendag gekaapt werd door de BOEH-adepten heb ik er totaal geen boodschap meer aan. Recht-op-het-verplicht-dragen-van-kleding-om-de-mannen-niet-van-hun-testosteron-te-brengen.... inderdaad! zuivere discriminatie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen hebben in de Gamma toch niets te zoeken?
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort geeft Veritas korting voor mannen als ze naaigerief gaan kopen.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 maart 2013 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Aja ? Noemen ze condooms tegenwoordig zo ?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Condooms niet, het Veritas-verkoopspersoneel soms wel.
Maar enkel onder mannelijke Veritas-managementkringen.* * De CEO van "Verihold" is een man, uiteraard.
Laatst gewijzigd door lombas : 10 maart 2013 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens uw geciteerd en terecht artikel krijgen vrouwen korting op aankopen in de "gamma". De concurrentie "Brico" denkt er anders over. De nadruk ligt daar op een zaak waar zelfklussen belangrijk is, een doe het zelf zaak. Vrouwen schroeven geen vijzen in de muur. Daar hebben feministen geen boodschap aan. Dus, ik zie niet in waarom vrouwen korting zouden krijgen in de gamma. Tenzij ik met mijn vrouw aan de kassa passeer. Niemand wordt daar beter van. Behalve ik, omdat ik toevallig met een vrouw aan de kassa passeer. Zwijg eens met je doorprikt pseudo-feministisch gepraat. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 maart 2013 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U stijgt in mijn achting. Leve Moe Mie, De Snor, De Zwarte Madam, De Zwarte Zwaan... Jammer dat het niveau tegenwoordig zo ondermaats is.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou misschien ook terug het breien kunnen opnemen, in deze tijden van crisis wellicht geen slecht idee. Ik heb tussen haakjes ook zussen die deftig mee aan hun eigen huis gebouwd hebben, van basis elektriciteit en behangen en schilderen ook niet bang zijn, tegels kunnen leggen en echt niet bang zijn om hun handen al eens vuil te maken. Het enige dat deze draad bewijst is dat het centrum al lang de pedalen kwijt is. En wie wist dat nog niet?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Tiens,......blijkbaar is mijn vrouw geen vrouw.... ? Heb ik me daar al meer dan 30 jaar in vergist ?
![]()
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die zich afvragen of een knoop naaien door een man mag gebeuren. Vrouwen houden ondertusen hun neus op als het op hard werken neerkomt. Quota, en ondernemend zijn, zoveel je wilt, gelijke kansen alom: Arbeider zijn is nog steeds een mannenaangelegenheid, terwijl vrouwen thuis plichtsbewust de patatten en de onderbroeken koken, zolang de stoof brandt en het warm is in huis. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 maart 2013 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |