![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() http://www.groenrechts.homestead.com/hoofdpagina.html
hier onze persmededeling ivm cabaretier meerman |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lacheeeeeuh
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kreeg het vanmorgen in mijn handen gestopt en ik vond het echt niet kunnen. Ik zal het dan ook zeker niet laten om het er overal af te trekken. Pure provokatie.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Komaan, er mag toch ook al eens gelachen worden hé. Als er iemand een cartoon maakt van Verhofstadt die door Di Rupo gepakt wordt zit iedereen hier te lachen maar als het de Vlaamse leeuw is is het ineens een schande?
Niet verwonderlijk dat die kritiek van groen rechts komt, een marginaal fascistenclubje dat niets te maken heeft met Vlaamse ontvoogding maar wel met het zwart maken van de Vlaamse beweging. |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Degoutant. Wanneer gaat die voorstelling door?
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is een nationaal symbool die door het slijk wordt gehaald. Probeer het eens met de davidster of met een Turkse vlag. Het kot zou te klein zijn, iedereen zou er schande van spreken. Het getuigt van weinig respect voor de hele Vlaamse bevolking en zegt veel over de uitvoerder.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou het althans geen schande vinden moest dat met de davidster gebeuren. Dat is het nu net, het is een nationaal symbool, niet je vader, je moeder of een goede vriend. De manier waarop is natuurlijk niet zo smakelijk, niet bepaald mijn humor, maar een mens mag toch gerust een nationaal, of eender welk symbool, belachelijk maken? Wat dan met bepaalde flaminganten die de belgische tricolore belachelijk maken of verbranden, ga je dat als flamingant dan ook een schande vinden?
|
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() het is de manieer waarop he
|
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() @betweter
de voorstellingen zijn in begin juli in antwerpen en eind juli in gent |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
neen |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1 van de meest geslaagde politieke "cartoons"
Dat is het verschil met het zure rechts flamigantisme: de onkunde om goeie humor voort te brengen. |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben fier op mijn vlag. En ik kan het niet zo hebben dat men die op een degoutante manier onteert. Als dit zuur rechts flamigantisme is, dan is dat maar zo.
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() de onkunde om goeie humor voort te brengen.....? ah ja? ik kan u de cartoons van korbo aanbevelen
![]() |
![]() |