![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Gisteren lees ik in de krant dat Zijne Doorluchtige Hoogheid "Prins Lorre" een cow-boy kostuum voor zijn vrouw heeft gekocht, gemaakt uit stof voor zetelgarnierders voor de prijs van minstens......PROTOCOL...(prijs mag niet vrijgegeven worden)
Afin, t'kwam erop neer dat de kleermaker ter zake wist te vertellen dat een "outfitje" bij hem al verkrijgbaar was vanaf € 1.500,00 en méér...... Als k'zo zie dat ge bij den IKEA al een ganse salon koopt voor MINDER dan vijftienhonderd euro........... zou k'mijn vrouwke een gewoon schoon kleedje kado doen....eventueel nog met een bijpassend mantelke en sjakoshke..... m' ja, ik krijg géén dotatie van enkele miljoenen per jaar.....en k'moet zélf mijn financies in t'oog houden, gezien k'er zélf moet voor werken..... De "financieel-adviseur" zou de belastingbetaler een pak geld kunnen besparen mijns inziens....... want als Laurenke zo met zijn centjes omspringt zal t'bij zijn broerke en zijn zus der ook wel zo aan toe gaan, zij zullen t'geleerd hebben van dezelfde mama en papa niewaar...... ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 23 juli 2004 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel voor dat we iedereen die geld van "de staat" krijgt zijn uitgaven
op het internet moet zetten, zodat we er allemaal onze kommentaar op kwijt kunnen... Begin zelf maar Iceman, als gij het doet doeng ik et oek
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() In het Europees Hof zetelden vijftien rechters (op het moment dat ik over dit cijfermateriaal beschikte, nu zal dat aantal ondertussen waarschijnlijk al aangedikt zijn met de nieuwe staten die er bijgekomen zijn): één voor iedere lidstaat. Hun taak bestaat erin te waken over de toepassing van de Europese Verdragen. Als Europees rechter verdient Wathelet maandelijks 17.000 euro bruto. Daar bovenop komen nog een aantal onkostenvergoedingen, zodat het inkomen van Wathelet eigenlijk ruim boven de 20.000 euro per maand ligt. Deze sukkelaar heeft natuurlijk hoge studies gedaan en is "ne wree leepe pee"........ en wij betalen daar natuurlijk graag voor, voor slimme mensen kan de pree niet groot genoeg zijn........(sic) k'heb er zomaar eentje uitgepikt, we kunnen natuurlijk mits énig zoekwerk nog véél schonere voorbeeldekes vinden....... k'zie da wel zitten om zo is nen topic op te starten rond de "door ons betaalde" harde werkers.... ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 24 juli 2004 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, mijn internettoeggang was een paar dagen danig in de war -
beste ice-man je bent nogal geobsedeerd door het aardse slijk dat door sommige van je medemensen binnengerijfd wordt. Nu vind ik dat er wel een verschil is tussen Regida Mosto Laurent en magistraten, mandatarissen hoogleraars ed. om helemaal te zwijgen van managers en sommige vrije ondernemers. Wat zou je denken van een maximumloon ? (voor iedereen - geen uitzonderingen..)
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
behalve de boekhouding van den Berre en familie, die is top-secret... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de helikopter van Filip, de ferrari's van Lorre etc. en de periodieke hoeden-en jurkendefilé's van de dames aan het hof. achja, een mens leeft toch maar één keer zekers... ge moet het er wat van pakken, zullen ze denken. Laatst gewijzigd door Mitgard : 2 augustus 2004 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Behalve den Berre en zijn familie...
en de uitgaven van alle senatoren, volksvertegenwoordigers, magistraten, ambtenaren, werklozen, gepensioneerden, militairen enz... Wij leven niet in het big brotherhuis (tot spijt van de aanhangers van de VB-afgunstpartij) O ja : de SPA heeft op zijn site een afdeling ideetjes - zet daar eens volgend ideetje op : een kommissie van volksvertegenwoordigers een onderzoek laten doen naar de kosten van staatshoofden - zou het niet boeiend zijn welk staatshoofd berekend per hoofd van de bevolking het duurst is, resp. het goedkooopst in de wereld & de vraag stellen wat we eraan moeten doen als zou blijken dat we in België nogal aan de hoge kant zouden zitten (naar het schijnt is dat niet zo - maar het zou de moeite zijn om dat te weten). Dezelfde vraag kan ook gesteld worden over de kostprijs van de volksvertegenwoordiging, de magistratuur enz..; een soort Test-aankoop aktie over landje besturen ahw.