![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 februari 2013 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ofwel doe er goed aan om nooit na een nare ervaring en een slokje op opmerkingen te plaatsen op dit/een forum. Immers na jaren/wellicht 12 jaar ? Kan Big Brother je traceren, alles uit het verband trekken, en je leven en toekomst verwoesten. Wie mee eens/niet mee eens ? Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 februari 2013 om 15:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pre-crime 1984, Minority Report...
Wired - U.S. Cities Relying on Precog Software to Predict Murder 10 januari 2013 - New crime-prediction software used in Maryland and Pennsylvania, and soon to be rolled out in the nation’s capital too, promises to reduce the homicide rate by predicting which prison parolees are likely to commit murder and therefore receive more stringent supervision. The software aims to replace the judgments parole officers already make based on a parolee’s criminal record and is currently being used in Baltimore and Philadelphia. Richard Berk, a criminologist at the University of Pennsylvania who developed the algorithm, claims it will reduce the murder rate and other crimes and could help courts set bail amounts as well as sentencing in the future. Realiteit gekker dan de wildste fantasie, in de VS kan het allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat zodra kan aangetoond worden dat die man 1 van zijn voornemens ook uitvoerde (pintje gaan drinken met een chatpartner van die site, oven opgemeten en vergeleken met de maten van die vriendin, ...) dat hij hangt.
Maar als hij niks effectiefs heeft gedaan, dan vermoed ik dat de wet zich niet leent tot veroordeling. Zelfs al denkt die vrouw dat het haar ex menens was.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 26 februari 2013 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit kan zo nooit de goede kant opgaan ZB Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 februari 2013 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de meerderheid ziet (of voelt/ervaart) het (nog) niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 februari 2013 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit lijkt potdorie wel de Sovjet Unie in de jaren 30. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 februari 2013 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet er rekening mee houden dat de meeste Amerikanen een ernstige genetisch bepaalde psychische storing hebben door het vermengen van incompatibele DNA reeksen.
In de 2e plaats is het Amerikaanse denken compleet verziekt door de Hollywood zombies, de vampieren en de Freddies, de Screams en ga nog even tien kilometer door. Totalitaire vergiftiging van het menselijke brein sinds het ontstaan van het medium film en televisie. Met de vermassalijking van het filmgebeuren sloeg Hollywood op hol en een simpele terugblik op de films die door Hollywood de laatste jaren zijn gedistribueerd mag je toch wel het een en ander aan ziekelijk gematerialiseerde horror vaststellen. Dan hebben we het simpelweg nog over Hollywood. Daarnaast hebben we schrijvers als Patricia Cornwell, Karen Slaughter en Tess Gerritsen die serieverkrachters en moordenaars bedenken waar de honden wel brood van lusten. En dan de werkelijkheid: een dertigtal namen die de laatste 15 jaar de VS hebben voorzien van seksueel/godsdienstig geïnspireerde massamoorden-seriemoorden, een aantal dat zich stelselmatig uitbreidt - ik kan het de vrouw niet kwalijk nemen dat ze ernstige vraagtekens zet bij de geestelijke gezondheid van haar man. Typisch is dat in het Nazistisch opgezette bestel van de talloze politiediensten in de VS daar ook onwenselijke taferelen worden opgevoerd die aldaar dagelijkse kost zijn. Af en toe sijpelt het door naar de lage landen, maar wordt in zwijgend ongeloof afgedaan als oververhitte fantasie van de media. Ik, als argeloze bezoeker van de VS midden jaren '70 had altijd gedacht dat die altoos gillende politie sirene's, de brandende auto's op straat en de grofgebekte mensen pure tv fantasie was. Totdat de realiteit zich opdrong en ik zag dat het totaal niet geflatteerd was wat ik ooit op de buis had gezien. Derhalve: trek uw eigen conclusies maar ik geef de vrouw het voordeel van het gelijk. Ga niet wachten totdat hij je nek af snijdt en dan de zoveelste psychdelische seriemoordenaar wordt.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enkele voorbeelden : een degelijke firewall met log en internetverkeermeter (in/uit), aan de hand van lijst van veilige processen enkel processen/routines/connecties/in geval van windows, registerveranderingen toestaan op Uw pc die U 100% betrouwt, geen shitware instaleren noch onbekende mails openen, alle referenties naar Uw identiteit blokeren/vermijden, persoonlijke documenten op een externe gegevensdrager, veilige browsers gebruiken die geen scripts toestaan, geen weirdo sites bezoeken, nooit complementen/add ons instaleren die U niet betrouwt, apps die teveel toestemming dan gewenst vragen vermijden, verschillende mailadressen voor verschillende doeleinden, het gebruik van alleenstaande browsers die U kan gebruiken zonder een volledig OS in te laden, het gebruik van verschillende VPN-tunnels, encryptie, https... etc etc... Linux! En geen dronken of andere onzin verkopen op publieke fora. ![]() ![]() Ik heb zelf nog nooit een virus of zoiets gehad noch onverklaarbaar IT-verkeer gelogd. Als de ISP met Uw log knoeit dan help natuurlijk niets van dit alles en bent U een vogel voor de kat. Geen risico lopen = IT buitensmijten, stoppen met 'denken' en Uw opinie bekendmaken... ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 26 februari 2013 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon je koffers pakken, en een andere vent zoeken, lijkt mij het beste. Stel voor dat die verdachte een naaste van je is, zoals bv je oom die ook maar nooit een mug kwaad heeft gedaan. Hoe zou je dan naar de zaak kijken (?), alsook hoe zal je reageren als hij door zo'n geschrokken juffrouw levenslang krijgt opgelegd. Ik kan begrijpen dat er lieden zijn die zulks streken van madam niet pikken, en op hun gepaste wijze wraak gaan nemen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 februari 2013 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Inmiddels heb ik er wat over gelezen. Het is uit de VS afkomstig en mag de nodige onjuistheden bevatten, maar de zaak ziet er toch wel serieus uit.
Maar goed, al met al lopen er iets van 30 seriemoordenaars rond in de VS dus mag het een mevaller worden genoemd dat de dame tijdig achter de plannen van haarwederhelft gekomen is.
![]() |
#18 |
|
![]() Op jaarbasis minimaal 33.000 - en dan hebben we het alleen over de vuurwapen gerelateerde moorden.
De andere categorieën zijn dus niet meegenomen. Hoeveel dat er zijn willen de cijfers ons niet zeggen. Maar naar schatting worden ongeveer 100.000 personen op gewelddadige wijze - per jaar - om het leven gebracht. Dan hebben we het alleen nog maar over de zaken die officieel worden gemeld. Minstens eenzelfde aantal wordt nooit onderzocht. Als een ongewenste persoon op mijn terrein komt en hij krijgt vervolgens het afschot, wordt dat cijfer niet meegenomen in vuurwapengerelateerde moorden. Ik denk dat een 1000 moorden per dag over de gehele VS genomen wel een redelijk beeld geeft.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Dit soort dwaze praatjes behoort tot een eeuwenoud genre van gedichten en liedjes voor de bespotting van vijanden. Mijn dementerende moeder wist er enkele te herinneren van toen ze een meisje van 8 of 9 was. Een liedje voor bij het touwtje springen. Het ging over hoe ze een **** zouden gaan bakken en braden en smakelijk opeten. Dwaze kletspraat voor kinderen en zwakzinnigen. We zijn een eeuw van puriteinisme binnengegaan. Er moeten weer boeken verbrand worden. Ouders die het sprookje van Hans en Grietje vertellen kunnen zo maar opgepakt worden. In Tunesië en Egypte wordt hard opgetreden tegen de Harlem Shake http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/27/...je-onderbroek/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() De kannibaal cop is schuldig bevonden door de jury.
. |
![]() |
![]() |