Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2013, 03:51   #1
Pin en Puk
Banneling

Standaard Gas boetes - Totaal onwettelijk

Het nieuwe ei van Colombus - de GAS-boetes - zou totaal onwettelijk zijn.
Ik ben geen jurist, maar het volgende werd mij door een jurist verteld.

Een boete in onze wetgeving is een vervanging van een straf of overtreding welke is vastgelegd in de strafwet en verschenen in het staatsblad.

Over de gasboetes bestaat er geen omschrijving waarvoor deze dienen of beter vertaald - welke wet men overtreed wanneer ze deze worden uitgeschreven.

Een gasboete wordt uitgeschreven door ( dus U wordt gestraft) door leken en personen welke niet de bevoegdheid hebben om U te straffen ( enkel een rechter kan je straffen en dan nog volgens een wetgeving)

Een gasboete wordt hier dus gegevezn door onbekwamen EN OP BASIS VAN HUN EIGEN INTERPRETATIE.

Neem het voorbeeld van Mechelen met het eten van een broodje van de Panos op een trap van een kerk.

1* Die trap is privé bezit en om miserie te kunnen krijgen moet de eigenaar eerst een klacht indienen.( en welke moet onderzocht worden)
2* Op een boete moet steeds het artikel vermeld worden van het wetboek welke naar die overtreding verwijst ( broodje eten op prive trap staat niet in de wetgeving-)
3* Verstoring van de openbare orde moet steeds bewezen worden en moet gemeld worden aan het parket voor verdere vervolging ( niet op een eigen interpretatie van een enkele politiemensen of zelfs niet door de burgemeester)
4* Het eten van een broodje kan noodzakelijk zijn voor medische redenen ( bv : diabetes) op eender welke plaats ook.
enz. enz ...
Zo kan men tot het oneindige verder gaan .
Dus Gas boetes, geen rekening mee houden
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 04:23   #2
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gemeent...atieve_sanctie

https://www.google.be/search?q=GAS+b...el+zuuke&meta=

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 04:50   #3
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Yep, dit is totaal het tegenovergestelde dan wat men mij heeft gezegd
Ik zal toch eens nagaan dat die jurist ( toog) wel degelijk een jurist is

P.S: Af en toe hoort deze stemmen, zou dat er iets mee te maken hebben ?

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 16 maart 2013 om 04:52.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 06:08   #4
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Het nieuwe ei van Colombus - de GAS-boetes - zou totaal onwettelijk zijn.
Ik ben geen jurist, maar het volgende werd mij door een jurist verteld.

Een boete in onze wetgeving is een vervanging van een straf of overtreding welke is vastgelegd in de strafwet en verschenen in het staatsblad.

Over de gasboetes bestaat er geen omschrijving waarvoor deze dienen of beter vertaald - welke wet men overtreed wanneer ze deze worden uitgeschreven.

Een gasboete wordt uitgeschreven door ( dus U wordt gestraft) door leken en personen welke niet de bevoegdheid hebben om U te straffen ( enkel een rechter kan je straffen en dan nog volgens een wetgeving)

Een gasboete wordt hier dus gegevezn door onbekwamen EN OP BASIS VAN HUN EIGEN INTERPRETATIE.

Neem het voorbeeld van Mechelen met het eten van een broodje van de Panos op een trap van een kerk.

1* Die trap is privé bezit en om miserie te kunnen krijgen moet de eigenaar eerst een klacht indienen.( en welke moet onderzocht worden)
2* Op een boete moet steeds het artikel vermeld worden van het wetboek welke naar die overtreding verwijst ( broodje eten op prive trap staat niet in de wetgeving-)
3* Verstoring van de openbare orde moet steeds bewezen worden en moet gemeld worden aan het parket voor verdere vervolging ( niet op een eigen interpretatie van een enkele politiemensen of zelfs niet door de burgemeester)
4* Het eten van een broodje kan noodzakelijk zijn voor medische redenen ( bv : diabetes) op eender welke plaats ook.
enz. enz ...
Zo kan men tot het oneindige verder gaan .
Dus Gas boetes, geen rekening mee houden
Euh... er is een wettelijk kader voor de gasboetes en de aanstelling van de persoon die de gasboetes oplegt (en dat is niet de verbalisant maar wel de aangestelde ambtenaar).
Er is wel degelijk een omschrijving voor de overtredingen vastgelegd. Gasboetes kunnen enkel gegeven worden voor zaken die door de gemeente bij reglement zijn vastgelegd.

Maar ik ben ook tegenstander. Maar dan wel omdat aan een politiek niveau, zonder controle door rechterlijke macht, het recht wordt gegeven om te bepalen wat wel en niet mag. Stel je maar eens voor wat Moureaux hiermee zou kunnen aanrichten bij zijn oppositie.
Met andere woorden is er veel te veel ruimte voor willekeur.

Ik zou er minder problemen mee hebben indien dezelfde reglementering van bovenaf aan alle gemeenten werd opgelegd. Dan zou elke Belg gelijk zijn voor de wet. Dat is nu niet het geval. Je woonplaats bepaalt op dit moment welke rechten je wel en niet hebt...

Dat éne broodje was trouwens niet de reden voor het optreden.
Wel dat op die plaats veel overlast werd gecreëerd door de collega's in kwestie met daarbovenop het feit dat de geverbaliseerde, voorafgaand aan de boete, weigerde om op te krassen toen hij daartoe aangemaand werd.
En hij bovendien het ook nog nodig vond om de verbalisant uit te maken voor vuile vis...
Details die de linkse pers maar al te graag in de kleine lettertjes liet verdrinken.
Of hoe duiding van een half verhaal een hele leugen maakt...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 07:50   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Die gasboetes druisen in tegen het principe van de scheiding der machten.

Natuurlijk moet er kunnen opgetreden worden tegen vetzakken allerhande, die dinges doen die andere mensen teveel hinderen.
We vergeten het soms, en trekken het soms in het belachelijke (vb. eten op de trappen van de kerk ...),
maar ieder van die overtredingen is wel degelijk gestemd door een democratisch verkozen gemeenteraad.
(en dat is altijd zo geweest: iedere gemeente heeft haar reglementen ... al zijn er de laatste tijd wel overhevelingen geweest van het strafwetboek naar de gemeentes ...)

De politici zijn gewoonweg te lui en te dom geweest.
In plaats van in elke gemeente een vervolgend en bevoegd ambtenaar aan te stellen (soms gecoordineerd door de provincie), had men beter een beperkt aantal procureurs en rechters benoemd, specifiek voor die kleine zaken.
Veel goedkoper, veel efficiënter. Geen aparte administratie enz. in elke gemeente.

Maar maar maar ... dan moest justitie (en dus federaal) betalen,
en het is gemakkelijker de factuur af te wenden naar de gemeentes.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 08:07   #6
Schuppezot
Schepen

Schuppezot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Maar ik ben ook tegenstander. Maar dan wel omdat aan een politiek niveau, zonder controle door rechterlijke macht, het recht wordt gegeven om te bepalen wat wel en niet mag. Stel je maar eens voor wat Moureaux hiermee zou kunnen aanrichten bij zijn oppositie.

Ik zou er minder problemen mee hebben indien dezelfde reglementering van bovenaf aan alle gemeenten werd opgelegd. Dan zou elke Belg gelijk zijn voor de wet. Dat is nu niet het geval. Je woonplaats bepaalt op dit moment welke rechten je wel en niet hebt...
Kijk eens aan, een Vlaams-nationalist die tegen het subsidiariteitsbeginsel is.. Waarom zouden over zeer lokale toestanden (bvb: op sommige plaatsen in de gemeente moeten honden aan de leiband, op andere niet) in verschillende gemeenten met verschillende politieke voorkeuren op nationaal niveau reglementen moeten worden opgemaakt?

Ik begrijp dat hele idee trouwens niet dat de rechterlijke macht hier op een onwettige manier buitenspel zou worden gezet. De scheiding der machten is toch niet absoluut? De Raad van State en andere administratieve rechtscolleges behoren toch ook niet tot de rechterlijke macht?

Laatst gewijzigd door Schuppezot : 16 maart 2013 om 08:09.
Schuppezot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 08:08   #7
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Euh... er is een wettelijk kader voor de gasboetes en de aanstelling van de persoon die de gasboetes oplegt (en dat is niet de verbalisant maar wel de aangestelde ambtenaar).
Er is wel degelijk een omschrijving voor de overtredingen vastgelegd. Gasboetes kunnen enkel gegeven worden voor zaken die door de gemeente bij reglement zijn vastgelegd.

Dat éne broodje was trouwens niet de reden voor het optreden.
Wel dat op die plaats veel overlast werd gecreëerd door de collega's in kwestie met daarbovenop het feit dat de geverbaliseerde, voorafgaand aan de boete, weigerde om op te krassen toen hij daartoe aangemaand werd.
En hij bovendien het ook nog nodig vond om de verbalisant uit te maken voor vuile vis...
Details die de linkse pers maar al te graag in de kleine lettertjes liet verdrinken.
Of hoe duiding van een half verhaal een hele leugen maakt...
Alleen Moureaux?
Een Vlaamse burgemeester kan daar geen misbruik van maken?
Als je zelfs regenboogtruitjes kunt verbieden kan je ook buurtfeesten verbieden, als het jou als burgemeester met een absolute meerderheid goed uitkomt en jouw stoottroepen die wijk laat binnen marcheren.
Stop eindelijk met die wollige N-VA zever en zeg zoals het VB, waar je echt naartoe wil.
Het valt helemaal niet op wat de eigenlijke bedoeling is.
Verziek de samenleving nog wat meer.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 08:53   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Alleen Moureaux?
Als je zelfs regenboogtruitjes kunt verbieden kan je ook buurtfeesten verbieden, als het jou als burgemeester met een absolute meerderheid goed uitkomt en jouw stoottroepen die wijk laat binnen marcheren.
Stop eindelijk met die wollige N-VA zever en zeg zoals het VB, waar je echt naartoe wil.
Het enige waar ik van overtuigd ben, is dat de pvda in Vlaanderen er finaal op uit is om alle buurtfeestjes die niet communistisch georganiseerd zouden zijn, verboden zullen worden.

En ambtenaren verplicht om hamer en sikkel op hun kledij te naaien.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2013, 09:36   #9
-Jo-
Banneling

Standaard

Nog zo'n voorbeeld: politieke stickers die gekleefd worden op openbaar domein. Wanneer geen verantwoordleijke uitgever vermeld is, kan de organisatie die dergelijke stickers verspreid een GAS-boete opgelegd worden. Nochtans is het perfect mogelijk dat niemand van die organisatie die stickers geplakt heeft maar bijvoorbeeld wel tegenstanders.

Eigenaardig dat niemand daar al opgekomen is om massaal stickers te plakken van tegenstanders in steden waar men hiervoor GAS-boetes uitdeelt.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2013, 00:36   #10
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Nog zo'n voorbeeld: politieke stickers die gekleefd worden op openbaar domein. Wanneer geen verantwoordleijke uitgever vermeld is, kan de organisatie die dergelijke stickers verspreid een GAS-boete opgelegd worden. Nochtans is het perfect mogelijk dat niemand van die organisatie die stickers geplakt heeft maar bijvoorbeeld wel tegenstanders.

Eigenaardig dat niemand daar al opgekomen is om massaal stickers te plakken van tegenstanders in steden waar men hiervoor GAS-boetes uitdeelt.
Tja,ik woon in Mechelen.....

Stel nu,u bent niet thuis,en het gaat sneeuwen,het voetpad voor uw woning word dus niet opgeruimd....

En er breekt iemand tijdens uw afwezigheid zijn arm of been op het voetpad voor uw woning....

Tja,u wordt dus aansprakelijk gesteld voor dit feit aangezien uw deel van het voetgangerspad niet sneeuwvrij was....

Dat is dus Mechelen én gasboetes....

Sterker nog,zet u uw vuilzak in de late avond of de vroege morgen buiten,u loopt een grote kans op een gasboete wegens sluikstorten....

250 euro asjeblieft....

voor 7 uur op de dag van de huisvuilophaling je vuilzak buitenzetten is dus al voldoende....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2013, 00:43   #11
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja,ik woon in Mechelen.....

Stel nu,u bent niet thuis,en het gaat sneeuwen,het voetpad voor uw woning word dus niet opgeruimd....

En er breekt iemand tijdens uw afwezigheid zijn arm of been op het voetpad voor uw woning....

Tja,u wordt dus aansprakelijk gesteld voor dit feit aangezien uw deel van het voetgangerspad niet sneeuwvrij was....

Dat is dus Mechelen én gasboetes....

Sterker nog,zet u uw vuilzak in de late avond of de vroege morgen buiten,u loopt een grote kans op een gasboete wegens sluikstorten....

250 euro asjeblieft....

voor 7 uur op de dag van de huisvuilophaling je vuilzak buitenzetten is dus al voldoende....
Er is veel sneeuw blijven liggen op voetpaden.
En de sneeuw bleef liggen tot ze gesmolten was op die voetpaden.
Altijd dezelfden trouwens.
Te lui denk ik.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2013, 00:54   #12
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er is veel sneeuw blijven liggen op voetpaden.
En de sneeuw bleef liggen tot ze gesmolten was op die voetpaden.
Altijd dezelfden trouwens.
Te lui denk ik.
Ja,die gevallen bestaan ook...
En inderdaad altijd dezelfden....

Maar zeg eens,als u op uw werk bent,kan u immers geen sneeuw van uw voetpad ruimen...

Als u ziek bent op dat moment en niet buiten mag komen van de dokter,tja,moet u op hulp van uw buren rekenen volgens de stad zelf...

Indien niet,tja....
U zal betalen...
Oud 17 maart 2013, 01:07   #13
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja,die gevallen bestaan ook...
En inderdaad altijd dezelfden....

Maar zeg eens,als u op uw werk bent,kan u immers geen sneeuw van uw voetpad ruimen...

Als u ziek bent op dat moment en niet buiten mag komen van de dokter,tja,moet u op hulp van uw buren rekenen volgens de stad zelf...

Indien niet,tja....
U zal betalen...
't kan gebeuren.
Maar niet als die sneeuw weken blijft liggen, wat deze winter overal te zien was.
Ook veel winkels die hun eigen stoep niet eens een beetje opruimden.
Tja?

Geef toe gewoon eens met een borstel of een schup, zelfs gewoon eens wat zout strooien is geen overdreven inspanning.
Ik denk niet dat die allen ziek waren of zijn.

En in studentenbuurten is het helemaal erg.
Die doen dus echt niks ganse dagen. Ook niet studeren hé.

Laatst gewijzigd door Mambo : 17 maart 2013 om 01:09.
Oud 17 maart 2013, 01:21   #14
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't kan gebeuren.
Maar niet als die sneeuw weken blijft liggen, wat deze winter overal te zien was.
Ook veel winkels die hun eigen stoep niet eens een beetje opruimden.
Tja?

Geef toe gewoon eens met een borstel of een schup, zelfs gewoon eens wat zout strooien is geen overdreven inspanning.
Ik denk niet dat die allen ziek waren of zijn.

En in studentenbuurten is het helemaal erg.
Die doen dus echt niks ganse dagen. Ook niet studeren hé.
Natuurlijk,ik maak zelfs de weg voor mijn huis sneeuwvrij....

Uiteindelijk is de helft van die weg nog altijd mijn volle eigendom....

Nét zoals het grindpad tussen die weg en mijn voortuin...

Toch kwam de wijkagent zijn beklag maken dat mijn vuilzakken zich volgens hem al vanop zondagavond op de openbare weg bevonden en hij dus genoodzaakt was om daarvoor een zogenaamde gasboete uit te schrijven...

Mijn antwoord was,ga naar het kadaster mijn beste,zelfs al zet ik mijn vuilzak op het midden van die weg,dan staat hij nog steeds op mijn eigendom...

En op mijn eigendom plaats ik mijn vuilzak nog altijd waar ik wil,en wanneer ik wil...
Oud 17 maart 2013, 01:34   #15
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk,ik maak zelfs de weg voor mijn huis sneeuwvrij....

Uiteindelijk is de helft van die weg nog altijd mijn volle eigendom....

Nét zoals het grindpad tussen die weg en mijn voortuin...

Toch kwam de wijkagent zijn beklag maken dat mijn vuilzakken zich volgens hem al vanop zondagavond op de openbare weg bevonden en hij dus genoodzaakt was om daarvoor een zogenaamde gasboete uit te schrijven...

Mijn antwoord was,ga naar het kadaster mijn beste,zelfs al zet ik mijn vuilzak op het midden van die weg,dan staat hij nog steeds op mijn eigendom...

En op mijn eigendom plaats ik mijn vuilzak nog altijd waar ik wil,en wanneer ik wil...
Agenten met beroepsmisvorming....ze zijn er.
Nu ja veel van die gasboeten zijn gewoon onnozel daar niet van.
Langs de andere kant zijn ze op andere gebieden soms ook weer eens te laks. Het hangt van de stad of gemeente af.
Van Somers verwacht ik niet veel begrip....hij doet mij altijd denken aan zo'n klein dik diktatertje.
Oud 17 maart 2013, 01:39   #16
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schuppezot Bekijk bericht
Kijk eens aan, een Vlaams-nationalist die tegen het subsidiariteitsbeginsel is.. Waarom zouden over zeer lokale toestanden (bvb: op sommige plaatsen in de gemeente moeten honden aan de leiband, op andere niet) in verschillende gemeenten met verschillende politieke voorkeuren op nationaal niveau reglementen moeten worden opgemaakt?

Ik begrijp dat hele idee trouwens niet dat de rechterlijke macht hier op een onwettige manier buitenspel zou worden gezet. De scheiding der machten is toch niet absoluut? De Raad van State en andere administratieve rechtscolleges behoren toch ook niet tot de rechterlijke macht?
Ik zeg nergens dat dat niet mag, wel dat het nu op een slechte manier georganiseerd wordt.
Gelieve een serieuze discussie niet te verdrinken in hele en halve leugens...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 17 maart 2013, 01:43   #17
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Alleen Moureaux?
Ik heb geen weet van een gemeente waar een regenboogtruitje verboden zou zijn.
Wel van heel wat gemeenten (en andere niveaus) waar mensen die in direct contact komen met burgers een logische en voor de hand liggende deontologische code opgelegd krijgen. Waarin neutraliteit naar de burger toe centraal staat.
Ik weet, dat aan sommige mensen uitleggen is blijkbaar niet mogelijk omdat zij niet intelligent genoeg zijn om het te vatten. Bent u daar één van?
Oud 17 maart 2013, 01:45   #18
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht

Je bent te laat met je idee. Er waren al Vlaamse verenigingen slachtoffer van deze tactiek...

Bovendien wordt er heel bevooroordeeld omgegaan met de klachten. Linkse verenigingen worden bij dezelfde overtreding nagenoeg nooit verontrust.
Oud 17 maart 2013, 01:57   #19
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Agenten met beroepsmisvorming....ze zijn er.
Nu ja veel van die gasboeten zijn gewoon onnozel daar niet van.
Langs de andere kant zijn ze op andere gebieden soms ook weer eens te laks. Het hangt van de stad of gemeente af.
Van Somers verwacht ik niet veel begrip....hij doet mij altijd denken aan zo'n klein dik diktatertje.
Inderdaad,je wordt als burger gecontroleerd terwijl je weet dat in sommige steden dagelijks het vuilnis wordt geruimd dat door de bewoners van bovenaf door het raam wordt gezwierd zonder dat er van enig optreden tegen sluikstorten,laat staan het uitdelen van gas-boetes ook maar ter sprake komt...

Iedere belg is gelijk voor de wet,maar de wet blijkt een uitzondering te maken voor diegene die ofwel niet-belg zijn,of die in een multiculturele omgeving blijken te wonen waar sluikstorten de normaalste zaak van de wereld blijkt te zijn en waar totaal niet wordt ingegrepen...
Oud 17 maart 2013, 11:07   #20
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent te laat met je idee. Er waren al Vlaamse verenigingen slachtoffer van deze tactiek...

Bovendien wordt er heel bevooroordeeld omgegaan met de klachten. Linkse verenigingen worden bij dezelfde overtreding nagenoeg nooit verontrust.
Onzin, Occupy activisten kregen onlangs ook GAS boetes.

Ze worden zelfs weggejaagd omdat ze gratis voedsel uitdelen aan armen en daarmee "oneerlijke concurrentie" vormen. Daar waren zelfs geen GAS boetes voor nodig.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be