![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hallo,
Sedertkort liet ik een nieuw accumulatie vuur plaatsen op nachttarief, daar mijn vorig accumulatievuur versleten was. Ik heb al jaren last van een hoge electriciteits rekening. Toen ik vanmorgen een vriend raadpleegde om de goede werking van mijn nieuwe verwarming te checken, viel het hem op dat het toestel overdag oplaadde ipv snachts. Na Eandis te hebben opgebeld kwam een elektricien van hun langs en liet hij me weten dat bij de plaatsing vd teller voor nachttarief door hen indertijd een fout werd gemaakt!!! De kachel laadde overdag op en gaf snachts warmte af!!! Hier van werd een nota opgemaakt door de Eandis man ,toegevende dat de fout bij Eandis lag.Ik ga nu hun ombudsdienst hierover inlichten. Denkt U dat ik hier voor een schadevergoeding kan krijgen. Ik heb jaren gedacht dat de oude kachel enorm veel verbruikte wegens ouderdom?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de ombudsdienst in gang schiet moet je eerst bij Eandis een klacht indienen én antwoord hebben gekregen. Die ombudsdienst is immers geen 'onderdeel' van Eandis !
http://www.eandis.be/eandis/opmerkin...cht_melden.htm P.s. bewaar zéééééééééééééér goed dat papiertje waarin die technieker toegeeft dat de oorzaak bij Eandis ligt !!!!!!!!!!!!! (als je daarvan een exemplaar gekregen hebt, natuurlijk)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 maart 2013 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ik heb zwart op wit een bewijs dat de fout bij Eandis ligt!!!!
De techniker liet me ook weten dat ze bij Eandis kunnen nagaan door wie en wanneer de fout werd gemaakt maar dat zullen ze mij niet laten weten want het is beroepsgeheim. vele dank voor de tip !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Sinds wanneer heeft een technieker beroepsgeheim?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die van Eandis wel. Zij mogen enkel iets zeggen/verklaren met toestemming van hun overste. Om van Eandis iets terug te krijgen moet ge in mirakels geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dan is er sprake van zwijgplicht maar geen beroepsgeheim.
Sinds wanneer staan werknemers van Eandis vermeld in art.458 uit het strafwetboek? ![]() Wat wordt er hier op dit forum toch geluld! Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 13 maart 2013 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() What's in a name. Voor revenge komt het voorlopig op hetzelfde neer. Later eventueel voor de rechtbank kunnen misschien wel de juiste termen en bewoordingen gebruikt worden. Ge zoekt dus iets te vroeg naar spijkers op laag water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eventueel een advokaat raadplegen of een wetswinkel binnenstappen als eandis niet met een schadevergoeding over de brug komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Geen spijkers op laag water maar gewoon kwestie van juiste info te verspreiden op het net en niet teveel uit je nek kletsen terwijl je de indruk geeft deskundig te zijn in bepaalde materie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
door wie en wanneer de teller mis geplaatst werd. Dit zullen zij wss niet vrijgeven. Het kan over ettelijke jaren gaan het kan ook zijn dat de tellers een paar jaar geleden vervangen werden..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben toegegeven dat de fout bij hen ligt en daar heeft u een papier of kopie van. wie de persoon is die de teller verkeerd aansloot maakt dan toch niet uit? Dat moeten zij zelf maar regelen, da's hun probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wanneer die man die de fout veroorzaakte langs geweest is ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zodus sedert dien betaal ik voor kachel dag tarief aan 9.88 eurocent ipv nachtarief aan 5.88 eurocent ik betaal ongeveer 159 euro per maand-heb 2 computers+ 1 frigo+ 1tv+ 3lampen+ een accumulatie vuur nu is de vraag hoeveel heb ik teveel betaald ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 13 maart 2013 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Redwasp!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 maart 2013 om 00:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, als Eandis de kachel verkeerd heeft aangesloten zal dit worden gecompenseerd. Desnoods door middel van een schatting. Dit doen ze ook als een teller plots niet meer functioneert. Als het plaatsen van de ombudsdienst in cc niet werkt, stuur dan de email direct aan de ombudsdienst met Eandis in cc. Het werkt, zeker weten. |
|
![]() |
![]() |