![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit vind ik van NVA hun sterkste punt,je moet werken voor loon
Eigen volk eerst,eigen werkende eerst niets fout aan waar een wil is,is werk !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Klopt, de nieuwe slavernij is hun sterkste punt. Dat de bevolking dat maar eens goed begrijpt (ik bedoel daarmee het gedeelte van de bevolking dat geen fan is van slavernij)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja communisme is beter, opdat vlak wel te verstaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Al van 2010
En niet meer arm Kijk, ik ben 6 jaar als laagste loonwerker onder de armoedegrens uitgebuit geweest via een letale combinatie van laagste loon, zware sociale lasten en crimineel hoge belastingen op laagste lonen. Tegenwoordig is de belastingsvrije som een beetje opgetrokken , maar lang niet genoeg voor de minimumverdieners. En lang niet genoeg om de werkloosheidsval op te lossen. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2014 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2014 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat wel grappig dat je vindt dat je geen slavernij mag ondergaan... door anderen te verplichten om voor uw inkomen te werken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
uiteindelijk is het simpel ofwel is er werk en dan neem je iemand aan, voltijds, fatsoenlijke pree alle rechten van dien ofwel is er geen werk en dan ist het dop, maar dit concept kent een paar problemen ik krijg leefloon wanneer moet ik werken, hoeveel moet ik werken, werken bij de overheid, of in de privé,statuut, contract, verzekering, wat als baas mij afkeurt,... is het theoretisch mogelijk dat mijn favoriete cafebaas zijn personeel buitengooit en die vervangt door een tiental leefloners die gewoon allemaal een dagje in de week komen werken? voor hem is da geweldig profijt als die mannen gratis moeten komen werken, allé een gemeenschapsdienst vervullen heet dat dan. hoever trekt ge dat door? heel wat administratieve bediendes kunt ge van vandaag op morgen door vervangen. in heover is er dwang. ne leefloner zonder wagen geraakt om 6u 's morgens niet in de haven om zijn gemeenschapsdienst te vervullen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze noemen dat geen verplichting maar solidariteit. Helaas voor minder- of niet solidair voelenden gaat het wel over georganiseerde en inderdaad dus opgelegde solidariteit. Als je daar vanaf wil, kan je allen voor ultraliberale partijen stemmen. De enige andere oplossing is: werkweigeraar worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2014 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegendeel. We gaan eens zien hoe ge U eruit wilt praten
![]() Citaat:
Opgelegde solidariteit is slavernij, mijn beste. Nee geen slaaf want geen verplichting maar wel opgelegd ![]() ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2014 om 05:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet de werkloosheidsuitkering beperken in tijd op een andere manier: je kan even lang van een uitkering leven als je effectief gewerkt hebt.
Oh en ook de mensen aan het werk zetten tijdens een periode van werkloosheid. Er zijn genoeg jobs die moeten gedaan worden waar de staat geen geld voor heeft; het concept van werken voor je geld is toch zooooooooooo gek niet ![]() Uiteraard krijgt de werkloze tijd om te solliciteren. Ikzelf vind dit een goed idee ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wil je een inkomen dan werk je... ofwel zoek je goed betaald rendabel werk in de privé en als dat niet lukt, een basisjob bij de overheid. omgekeerd: wordt je werkloos, dan krijg je die basisjob bij de overheid vanzelf en kanje ondertussen regelmatig verderzoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er moet een pool zijn waaruit je als werknemer kunt selecteren, en de job moet op zoveel mogelijk op uw lijf geschreven zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't zijn wel de Vlamingen die ze als lamzakken bezien... ![]() Hoe ga jij trouwens 20.000 jobs verdelen onder 500.000 werklozen?
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |