![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Wat doen ze eigenlijk goed voor Wallonië ?
We gaan maar altijd achteruit op vele niveaus - Onze onderwijs is te huilen met de pet op : Het PS belooft al decenias een better onderwijs, wat zien we ? NIETS ! - Wat doen ze met de Miljarden van Vlaanderen ? NIETS ! Het Walse bevolking voelt totaal niets van die Miljarden stroom. - Ze willen constant Vlaanderen negeren : Ipv Vlaanderen en het Vlaams bevolking te negeren, ze zouden een voorbeeld aan nemen. - Corrupte partij tot en met - Het PS is garant voor wanbeleid en leugens. Wallonië en het Waalse Bevolking, 't is grondig tijd te stoppen te stemmen voor zo'n partij. Het PS doet niets voor ons !!! Weg met de PS : Meer dan ooit !!! Di Rupo en consoorten van de PS, jullie zijn een schande voor Wallonië en gans België !!!
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut!!!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hingis, waarom zou de meerderheid van de walen zich er iets van aantrekken? De ene hoop werkt via de PS bij de staat, en de rest krijgt een uitkering.
#4 |
Burgemeester
|
![]() @ Hingis:
Helemaal mee eens! In het Waals Gewest wordt er nog heel veel op traditie gestemd... Dat MOET ophouden!! Ik heb (gelukkig) wel de indruk dat ze dat zelf meer en meer beginnen te beseffen... |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jah, en ook het feit dat ze niet veel alternatief hebben helpt
![]() De andere partijen zijn ook niet veel soeps, en verdienen feitelijk ook niet dat ze stemmen krijgen (imo)
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Tijd dat de B.U.B. er overal opkomt, zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() heeft de bub nog standpunten buiten federalisme, zoja welke?
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zolang Belgie bestaat zitten we met de PS. Ook in Vlaanderen! De enige manier om de PS 'buiten' te houden is Vlaamse zelfstandigheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. is een centrumpartij: wij willen minder belastingen en méér gelijkheid tussen de Belgen (bijvoorbeeld één statuut voor werknemers).
We zijn ook tegen stemrecht voor niet-Europeanen en voor een opwaardering van de Belgische nationaliteit. We zijn ook tegen camera's op weg. Die kunnen bijvoorbeeld door verkeersdrempels worden vervangen. Voor de rest, zie ons programma op www.b-u-b.be. |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind de PS ook een schande voor Wallonië, maar ik merk dat 36% van de Walen er voor stemmen...
#12 |
Banneling
|
![]() Misschien een alternatief voor de PS dan?
![]() Djiezes, ik moet mijn naam in Jean Cottez laten veranderen ! ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#14 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() Ik ben 24 jaar oud en sinds dat ik den stemplicht "gekregen" heb; heb ik NOOIT voor dat partij gestemd. Di Rupo en z'n vrienden ipv met Vlaanderen samen te werken werken ze altijd tegen Vlaanderen. Di Rupo en z'n vrienden spelen al decenias een lelijke spel in Wallonië en België. Ze zeggen dat ze de Walen verdedigen tegen de arrogant en veeleisend Vlaanderen : Da's maar Bulshit. Ze verdedigen maar hun eigen interesten. In somige steden waar het PS actief is in Wallonië is het werkloosheid enorm groot : Tussen 25 en 30%. Ik begrijp niet waarom de mensen van die steden altijd voor de PS blijven stemmen.
Als ik Di Rupo in het Nederlands hoor praten moet ik altijd ziek lachen. Nie elke Waal is blind, jullie moeten gerust zijn Vlamingen ! ![]()
#16 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Joepie, het unitaire democratische Vlaanderen waar men naar streeft
![]()
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen stemmen PS als een stem voor het minste kwaad. Ze hebben (misschien) gelijk dat het het minste kwaad is, ze hebben ongelijk omdat het nog altijd wel het kwaad is. Ach ja hier in Vlaanderen maken ze ons wijs van een arrogant Wallonië dat oa via sociale zekerheid vlaanderen uitzuigt, dat ze in Wallonië spreken van een arrogant Vlaanderen is voor mij goed om te weten maar uiteindelijk ben ik met beide stellingen oneens. Beide strekkingen zijn er op gericht Walen en Vlamingen tegen elkaar op te zetten en zo verenigde sociale strijd te breken. En ik pleit juist voor een verenigde arbeiderklasse. |
|
![]() |