Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2004, 07:21   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard Gezocht II

Gezocht

op verzoek van de Procureur des Konings te Brussel en mevrouw de Onderzoeksrechter Gruwez

Op 26 April 2004 werd de vrouw van Verreycken, Martina Hellebaut na een felle ruzie over het zien van de kinderen in elkaar geslagen.Verklaring van Mevr.Verreyken : "We hadden een discussie over de kinderen. We wonen apart en ik had mijn kinderen al vijf dagen niet gezien. Ik wilde ze nog eens zien voor ze naar school vertrokken. Het gesprek ontaardde in een ruzie en ik kreeg twee vuistslagen in mijn gezicht. Ik ging tegen de grond. Hij trok me met mijn haren over de stoep en bonkte met mijn hoofd tegen de grond." Hellebaut hield aan het voorval een gebroken neus en diverse schaafwonden over.

Het is overigens niet de eerste keer dat Verreycken zijn echtgenote afranselt. Vorig jaar mepte hij er ook al eens op los.

De 33-jarige Rob Verreycken (1 foto ) heeft een reputatie als vechtersbaas. Zijn alias in zijn studententijd was "Rob Klop".

Rob Verreycken, is ook naaste medewerker van Blok-leider Philip Dewinter. Verreycken is verder gemeenteraadslid in Antwerpen en zetelt in het Vlaams Parlement. Hij leidt ook de juridische dienst van de partij en verdedigde de Blok-vzw’s die onlangs veroordeeld werden voor het overtreden van de racismewet.

Hij werd het laatst gesignaleerd op een neo-nazi bijeenkomst in Keulen.

Heeft u inlichtinge over hem : 0800/22800

neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 10:43   #2
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Je bent de persoonlijke aanval op met naam genoemde rechtsieslechtsies nog vergeten

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 23:37   #3
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

So ? Zijn privéleven is zijn zaak. Daar moeten wij ons niet mee moeien. En daarbij : ik weet hoe agressief vrouwen kunnen worden wanneer hun bloed begint te koken en soms is er dan meer één middel om hun tot bedaren te brengen (al moet ik toegeven dat hij daarin veel te ver is gegaan), wie zegt trouwens niet dat zij het zelf uitgelokt heeft ? Het is geweten dat sommige vrouwen die in een collérebui schieten heel hysterisch kunnen doen, zelfs door het dolle heen draaien. Vergeet niet wanneer het over kinderkwesties gaat, dit een gevoelig onderwerp kan zijn in een huishoudelijke ruzie en af en toe kan dat eens uit de hand lopen.
Dat hij toevallig een VB'er is heeft hiermee niets te maken, hij kon evengoed een doodgewone winkelbediende geweest zijn.
De door corrupt links beïnvloedde media (die duidelijk niet ojectief is) heeft uiteraard deze privézaak onnodeloos uitvergroot omdat het van pas komt om stemmen te kunnen ronselen voor links.
Had zulk een voorval plaatsgehad bij een corrupt linkse politicus, dan was het hoogstwaarschijnlijk zelfs niet eens in de media gekomen.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 23:40   #4
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
So ? Zijn privéleven is zijn zaak. Daar moeten wij ons niet mee moeien. En daarbij : ik weet hoe agressief vrouwen kunnen worden wanneer hun bloed begint te koken en soms is er dan meer één middel om hun tot bedaren te brengen (al moet ik toegeven dat hij daarin veel te ver is gegaan), wie zegt trouwens niet dat zij het zelf uitgelokt heeft ? Het is geweten dat sommige vrouwen die in een collérebui schieten heel hysterisch kunnen doen, zelfs door het dolle heen draaien. Vergeet niet wanneer het over kinderkwesties gaat, dit een gevoelig onderwerp kan zijn in een huishoudelijke ruzie en af en toe kan dat eens uit de hand lopen.
Dat hij toevallig een VB'er is heeft hiermee niets te maken, hij kon evengoed een doodgewone winkelbediende geweest zijn.
De door corrupt links beïnvloedde media (die duidelijk niet ojectief is) heeft uiteraard deze privézaak onnodeloos uitvergroot omdat het van pas komt om stemmen te kunnen ronselen voor links.
Had zulk een voorval plaatsgehad bij een corrupt linkse politicus, dan was het hoogstwaarschijnlijk zelfs niet eens in de media gekomen.
8) Wanneer ga je het eens hebben over de "corrupte RECHTSE media" hebben ??? 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 23:41   #5
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
ik weet hoe agressief vrouwen kunnen worden wanneer hun bloed begint te koken
Ik kan me dat in uw geval levendig voorstellen

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 1 augustus 2004, 00:58   #6
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Fascistisch links is weer op heksenjacht.
Bende dommerikken, denken jullie nu echt dat al die demonisering nog iets gaat uithalen? Doe gerust verder, ik zal jullie niet tegenhouden terwijl jullie de grondslag leggen voor een nieuwe verkiezingsoverwinning van het Vlaams Blok. Je zou denken dat ze na de triomf van 13 juni slimmer zouden worden.
Neruda die arme jongen zit duidelijk met héél wat frustraties. Poor guy.
Oud 1 augustus 2004, 01:11   #7
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

wolf, gezocht II wil zeggen dat er ook een gezocht I is hé! dit is een parodie op een topic van jan hyoens, geen linkse heksenjacht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 01:18   #8
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
wolf, gezocht II wil zeggen dat er ook een gezocht I is hé! dit is een parodie op een topic van jan hyoens, geen linkse heksenjacht
Neruda heeft een leuk excuus gevonden om zijn VB-haat nog eens te ventileren, meer moet je daar niet achter zoeken.
Oud 1 augustus 2004, 02:18   #9
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Neruda heeft een leuk excuus gevonden om zijn VB-haat nog eens te ventileren, meer moet je daar niet achter zoeken.
of jij bent gewoon paranoia aan het doen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 03:01   #10
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
of jij bent gewoon paranoia aan het doen
En Neruda heeft geen foto van Verreycken onder zijn naam staan...
Oud 1 augustus 2004, 03:20   #11
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En Neruda heeft geen foto van Verreycken onder zijn naam staan...
Verreycken, da's toch dat mietje, die vrouwen moet in mekaar moet slaan, om in de belangstelling te komen ??? 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #12
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Fascistisch links is weer op heksenjacht.
Uit "gezocht I":

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Hetgeen Jan bereikt is ook wel veelzeggend. De mensen die zichzelf aangesproken voelen verstoppen zich weer achter de gewone platitudes.
D'er is misschien iets van...

Oud 2 augustus 2004, 10:11   #13
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Fout , ....duidelijk ben je de enige die het niet goed begrepen heeft..je moet u eerder afvragen wat voor vuilnismedia hier op V&I wordt gestort de laatste tijd..is niet eerder een forum voor het promoten van VreemdelingenBuitenlanders-haat ??
Oud 2 augustus 2004, 10:23   #14
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Fout , ....duidelijk ben je de enige die het niet goed begrepen heeft..je moet u eerder afvragen wat voor vuilnismedia hier op V&I wordt gestort de laatste tijd..is niet eerder een forum voor het promoten van VreemdelingenBuitenlanders-haat ??
Maw het posten van officiële persmededelingen van de federale politie is gelijk aan het promoten van vreemdelingenhaat?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 10:56   #15
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Maw het posten van officiële persmededelingen van de federale politie is gelijk aan het promoten van vreemdelingenhaat?
Als je ze selectief post op basis van afkomst in een forum als dit wel ja. Toch simpel, of moet er een tekeningske bij?

Ik heb er op zich geen probleem mee dat je dat doet, alleen wel een beetje enggeestig dat je dan wil doen alsof het om iets anders gaat.

Oud 2 augustus 2004, 10:58   #16
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk..door het feit dat u ze filtert..lijkt me dan vanzelfsprekend , niet ?
Oud 2 augustus 2004, 11:11   #17
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Wat nog het absurdste van heel dit gedoe is: "We zijn toch zeker geen racisten", maar blijkbaar willen we wel allemaal racistische praat kunnen verkopen. Waarom? Voor het zekerste? Ge weet nooit? "Recht op vrije meningsuiting?"... Zoiets als "We rijden zelf nooit te hard hoor", maar dan toch van uw kloten maken omwille van die flitspalen. Waarom? Voor het zekerste?

Soms kan ik er echt niet meer bij... Als ge te hard wilt rijden, zeg dan dat ge te hard wilt rijden. Als ge de vreemdelingen niet wilt hebben omdat ge niet van hun bruin kleurke houdt, zeg dan dat ge niet van hun bruin kleurke houdt. Men zal het noteren. Maar doe niet onnozel met die selectieve berichtgeving. Dat is gewoon laf.

Oud 2 augustus 2004, 11:12   #18
jan hyoens

Standaard

Ik ga toch geen criminele feiten van autochtonen op het forum "Vreemdelingenbeleid en Integratie" posten? De moderatoren zouden dat wel vlug verplaatsen!
Oud 2 augustus 2004, 11:15   #19
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ga toch geen criminele feiten van autochtonen op het forum "Vreemdelingenbeleid en Integratie" posten? De moderatoren zouden dat wel vlug verplaatsen!
Moeten er nu weer 5 mensen langs komen die je zeggen dat dat soort posts met vreemdelingenbeleid en integratie geen uitstaans hebben? Gast, alleen al omwille van dat selectieve posten mis je elk effect met je posts (als je dat al zou willen): de aandacht gaat van het beleid weg en het wordt een robbertje vuilspuierij dat geen zoden aan de dijk zet.

Oud 2 augustus 2004, 11:17   #20
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Wat nog het absurdste van heel dit gedoe is: "We zijn toch zeker geen racisten", maar blijkbaar willen we wel allemaal racistische praat kunnen verkopen. Waarom? Voor het zekerste? Ge weet nooit? "Recht op vrije meningsuiting?"... Zoiets als "We rijden zelf nooit te hard hoor", maar dan toch van uw kloten maken omwille van die flitspalen. Waarom? Voor het zekerste?

Soms kan ik er echt niet meer bij... Als ge te hard wilt rijden, zeg dan dat ge te hard wilt rijden. Als ge de vreemdelingen niet wilt hebben omdat ge niet van hun bruin kleurke houdt, zeg dan dat ge niet van hun bruin kleurke houdt. Men zal het noteren. Maar doe niet onnozel met die selectieve berichtgeving. Dat is gewoon laf.
Laf? Wie hier beweert dat hij niet van vreemdelingen houdt omwille van hun bruin kleurtje kan gerechterlijk vervolgd worden met een effectieve gevangenisstraf en verlies van politieke rechten als gevolg! Wie hier haatproza verkoopt over het Blok krijgt hoogstens een flinke verbale bolwassing van ons!
Dus wie is er het lafst van de twee?
(by the way, ik oordeel mensen op andere criteria dan hun huidskleur, maar dat is volgens sommige hokjesdenkers iets te ingewikkeld!)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be