![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Advocaat tegen De Gelder: "Jij bent nog te laf om je op te hangen"
Kan men het nog even professioneel houden misschien? Zich beperken tot de feiten en bewijslast? Of moet na de pers ook elk proces een vette show zoals die van Jerry Springer worden? De advocaat ervoor toonde een pluchen beestje van zijn kind en liet daarbij krokodillentranen vloeien. Heel die rechtszaak begint met de dag meer en meer op een klucht te lijken, waarbij de advocaten maar één doel voor ogen lijken te hebben: "Scoren bij het grote publiek in de hoop meer carrière te maken." Wansmakelijk en onprofessioneel gedrag is dit. Hier wordt niemand beter van, integendeel!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kijk, lees en luister niet naar dat theater, maar zo te lezen..... Idem
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg dat circus ook niet, maar gister las ik ergens; "De Gelder zal minstens helft van zijn straf moeten uitzitten". Ik denk dan; "Hoera, toch minstens de helft, en dan mag 't kerelke terug losgelaten in de maatschappij, Leve BelZiek" Ten hemel schreiend dat er kans bestaat dat zo iemand, met zoveel doden & leed op z'n geweten, nog ooit vrij zal mogen rondlopen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Naar het schijnt wil DG "toerekeningsvatbaar" gevonden worden dan krijgt hij "levenslang" en zal hij in het kader van de wet Lejeune ooit om vrijlating verzoeken.
Zijn advokaat wil hem "ontoerekeningsvatbaar" laten verklaren dan zal hij in principe levenslag geïnterneerd blijven (op een "behandeling" moet hij in Belgie niet rekenen, geesteszieke criminelen zitten sowieso in een gewone gevangenis). Is het niet vreemd dat uitgerekend de advokaten van de slachtoffers zodanig pleiten dat DG waarschijnlijk ooit zal vrijkomen, terwijl zijn advokaat zodanig pleit dat hij zeker levenslang komt vast te zitten ? Het oplsuiten in gevangenissen van zowel criminele als onschuldige geesteszieken is een belgische schande ! Psychopaten/sociopaten zijn momenteel ongeneeselijk een blijvend gevaar voor de samenleving en moeten inderdaad levenslang vastzitten,maar liefst met een behandeling en eventueel uitzicht op genezing indien de wetenschap verder vorderen kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dzju, ik had even gehoopt dat dit forum bespaard zou blijven van dat onnozel gedoe rond die rechtzaak.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen Michelle Martin-scenario dit keer, ook zij heeft dode kindjes op haar geweten en loopt toch vrij rond.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad volledig mee eens. Die advocaten zouden het beter professioneel houden dan te gaan schelden of verwijten naar zijn hoofd te zwieren (al hebben ze gelijk) maar vanuit hun standpunt gezien is dat gevaarlijk. Het gevaar schuilt er in dat ze van de andere kant nog een klacht aan hun broek gesmeerd krijgen.
Ik volg die heisa ook al niet echt meer. Voor mij blijft die kerel een psychopaat een theatrale zelfs. En psychopaten spelen met anderen, die hebben daar inwendig plezier in, snappen ze dat daar niet of wat in die rechtszaal? Met welke reden laat men het op een 'klucht' lijken de laatste tijd?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Waar het me om gaat is dat in deze zaak enorm veel vreselijk leed veroorzaakt is. Bij alle nabestaanden, bij de overlevenden, de hulpverleners, de ouders en familie van Kim de Gelder, en iedereen die hier door diep geraakt is.
Hier zijn alleen maar verliezers. In deze zaak is zoveel pijn aanwezig, woede en haat ook natuurlijk. Het is belangrijk dat alle mensen hun pijn kwijt kunnen in hun getuigenissen. Dat ze ook hun woede naar Kim toe kunnen verwoorden. Zeer zeker!!!! Maar het is taak van de advocaten om sereen te blijven, WEL met medeleven natuurlijk voor de slachtoffers, zeker! Maar is het nu echt nodig daar een vette show op te voeren????? Nog meer pijn boven te halen, nog meer de gevoelens van haat te versterken? Ik vind dit echt om te kotsen gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik ook niet gedaan hebben, mocht uit de titel gebleken hebben waarover het gaat.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik wil natuurlijk niemand pijn doen of met verdriet en narigheid confronteren, zeker niet. Maar ik vind het vreselijk om dergelijke evolutie te zien. Ja, dat raakt me wel. We stevenen af op een wereld met enkel nog sensatie waar je niets of niemand meer kan vertrouwen. Alles lijkt herleid te worden tot een show, pure sensatie.... Het verontrust me enorm moet ik zeggen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft niet. Hoewel, ge moogt me altijd op een Guinness trakteren
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het eerlijk gezegd een terechte opmerking van die advocate.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Googel maar eens... http://nl.wikipedia.org/wiki/Levensl...af#Belgi.C3.AB In België betekent "levenslang" dat de veroordeelde voor onbepaalde tijd in gevangenschap zit en in de praktijk vrijwel altijd na een aantal jaar vrijkomt door middel van een beroep, gratie of een voorwaardelijke invrijheidstelling. VI is mogelijk na een detentie van minimaal 10 jaar. In tegenstelling tot wat algemeen wordt aangenomen, betekent levenslange opsluiting in België wel degelijk dat de veroordeelde levenslang kan worden opgesloten. Levenslange opsluiting is in België bijgevolg niet - zoals vaak wordt gesteld - gelijk aan 30 jaar. België kent evenwel geen vorm van levenslange opsluiting waarbij de veroordeelde niet om zijn voorwaardelijke invrijheidstelling kan verzoeken via de Wet Lejeune.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |