![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben een beetje aan het lezen geweest over de dotaties in ons land... maar ik begrijp iets niet... kan iemand mij het volgende uitleggen...
volgens de begroting 2013 die op de website begroting.be te vinden is vind je in de tabellen dat er voor de dotaties 521.3 miljoen per jaar wordt voorzien... volgens een aantal artikels die ik op het net heb gevonden vindt je dat Albert, de 2 prinsen, Astrid en fabiola aan een dotatie komen van ongeveer 13.8 miljoen per jaar. Daar komt nog eens 16.8 miljoen per jaar bij voor allerlei diensten en kosten van personeel en het paleis. Komen we op een totaal van 30.5 miljoen. Volgens dit artikel: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...we-denken.aspx Wat dan met de overblijvende 490.8 miljoen per jaar die voorzien wordt? Of wordt er onder dotaties nog iets anders voorzien dan de 'wedde' van het koningskhuis? Graag wat uitleg, als iemand daar het fijne van weet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 27 maart 2013 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dotaties voor de politiewerking worden gegeven aan de politiezones, niet aan de gemeenten of steden. Op basis waarvan weet ik niet. Waarom vraag je dat niet waar je het zou moeten en kunnen vragen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan de VZW's rond politieke partijen? Aan bestuursraden van allerhande schimmige CV's ? Niet aan mij, ik wacht nog steeds op mijn eerste dotatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, subocaj, ik ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |