![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er gaat geen week voorbij of VRT vindt het nodig om zijn kijkers eigen keukennieuws als wereldnieuws op te solferen.
Zo stapte vandaag een nieuwsredactrice op richting De Vijver. So what ? Moet dat een plaats krijgen in het TV-avondnieuws ??? Voor mij is dat hooguit een kleine onderparagraaf op een derderangspagina van het Laatste Nieuws waard. Net zoals het nieuws over de derde zwangerschap van een omhooggevallen laatavond-presentratrice op de radio. Hallo, er zijn zò veel méér interessante mensen in dit land met zò véél hogere merites ! Ik ben dat VRT-narcisme spuugzat. Wie richt een facebook-groep op ? Ik doe mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kijk je eigenlijk naar de VRT?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi die TV buiten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed wat uw redenering met narcisme heeft te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Men zegt steeds dat de VRT een rode zender is... dit niettegenstaande er deze week minstens vijf minuten waren dat er geen rode op de zender te zien/horen was...
Zoals nu weer op radio1... Jos Geysels... Geen rode, maar een groene!... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Vreemd dat u mijn redenering niet begrijpt. Narcisme lijkt me een duidelijk begrip. Eigen inhouse faits-divers zijn bij de VRT wereldnieuws. Voor mij volstaat een aanplakbriefje aan de valvas van de VRT-kantine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Er is weer een nieuwe vlieg geland bij de VRT en onmiddellijk moet dit interne fait-divers ons al zo korte nieuws alweer komen verbrodden.
Let maar op : straks kleurt één van die ADHD-presentatrices van Vlaanderen Vakantieland heur haar anders. Wedden dat daar een documentaire over uitgezonden wordt !? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de knop van uw televisie om van zender te veranderen is kapot?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ze zouden beter stevaert eens grillen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Canvas, ahja, dat is "BBC Net Gemist".
![]() |
#15 |
|
![]() Actua TV?
Of het geleuter en welles, nietes spelletje tussen regering en oppositie ook al moe gehoord? Ieder aangehaald punt is het antwoord hetzelfde. We hebben dit reeds meermaals besproken in de commissie en een studiegroep is er mee belast de besproken onderwerpen te onderzoeken. Terwijl de gewone burger wil horen wat er besproken is, welke besluiten er genomen zijn en hoeveel hem dat weer gaat kosten. Enkel een nietszeggend rond de pot draaien. Geweldig informatief! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Het is de knop om niet verder te betalen die kapot is.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen nood aan platte commerciële zenders (zelfs de regionale TV is één aaneenschakeling van pubs). En zoals ik al schreef kan je niet eeuwig blijven meedraaien in de halfuur-lussen van Actua TV.
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 10 november 2011 om 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De VRT is eigenlijk de politieke reclamezender bij uitstek!! Gelijk waar je kijkt het is altijd politiek, politiek, politiek. Op TV in prime times: Villa politica, de 7de dag, ter zake, journaals,.. Op de radio :Radio 1 alias radio politiek. ....... Ik was een radio 1 addict, maar ga meer en meer Nostalgie of JoeFM opzoeken, alles , maar dan ook alles(zelfs eentonige, idiote reclamespots ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ik echt wel buikloop van krijg is de holle rethoriek van goed-en-hard-gewerkt-met-de-collega's-die-het-beste-voorhebben Leterme die intussen tegen het plafond praat. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 11 november 2011 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |