![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk voorbeeld van de gevolgen van het Cordon Sanitair.
Het Vlaams Belang vraagt dat er tenminste gaat GENOTEERD worden dat mensen nog een tweede nationaliteit hebben! MAGNIE volgens de "democratische" partijen. Als we met Turkije in de clinch gaan mogen we niet weten of onze buurman een undercover soldaat is die mijn huis wil opblazen m.a.w. Citaat:
Enkel in het kader van de strijd tegen het racisme? Dus we mogen niet weten dat iemand Marokkaan is, behalve als we hem op de teen hebben getrapt, want dan kan "Marokkaan" ineens een "racisme" aspect worden! Is dat niet leuk mensen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het oorlogsargument houdt thans duidelijk wel steek. Je moet je afvragen wat de gevolgen waren geweest van een Belgische inmenging in het Syrische conflict, wetende dat er hier te lande zelfs heel wat mensen - die misschien zelfs niet eens de Syrische nationaliteit niet (meer) hebben - bereid zijn om mee te vechten met de andere kant ...
Ik denk dat dat wel eens enorm en onverwacht vuurwerk zou kunnen geven. We staan volgens mij ook niet ver meer af van het moment dat inmengen in het midden oosten een keuze is voor een aanslag in eigen land, mogelijk op onschuldige burgers (daar dit al qaeda style is)... Ook in de politiek is dit belangrijk. Denk maar aan een Emir Kir (deels Turks) of een Kherbache (Algerijnse)... wie verdedigen zij als het er echt op aankomt? Zij vertegenwoordigen het Belgische volk, maar voelen zij zich Belgisch? Zijn zij representatief voor het Belgische volk? Hebben zij voeling met de problematiek van bv Vlaanderen versus Wallonië (in het geval van Kherbache bv belangrijk, Kir is burgemeester van Sint-Joost Ten Node) ... Ik zou zelf, Vlaams zijnde, me nooit durven kandidaat stellen voor een politieke rol in een ander land. Al was ik daar geboren. Ik denk dat ik bv me absoluut niet kan indenken wat het betekent om Palestijn in Palestina te zijn laat staan dat ik me kan gaan moeien met die mensen hun conflict of in hun plaats beslissing kan nemen, idem dito met de andere zijde (Joden/Israëllieten). Ik vind het overigens bijzonder pretentieus om te denken dat je kan voelen wat een volk dat van generatie op generatie aan littekens met zich meedraagt (dat bedoelde ik ook met de achtergrondspecifieke eigenheden, dat is een diversiteit overal ter wereld, binnen ieder volk, ook binnen Vlamingen (vs Walen) maar ook bij Vlamingen onderling bv (denk maar aan bv collobaratie, non-collaboratie, ...).
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 maart 2013 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Schoof (niet ik hé, dien Blokker) heeft die lacune in ons systeem goed opgemerkt.
Het is gewoonweg beschamend dat dit gegeven niet opgenomen is in de database van onze namen, adressen, geboorteplaats en datum ... het bevolkingsregister dus. Mogelijks hebben de oude machtspartijen enkel tegen gestemd omdat het voorstel komt van een Belanger. In dat geval zou er zeer vlug een 'alternatief' voorstel moeten komen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog los van het feit dat iedereen u uitlacht en je niet meer serieus genomen wordt als angsthaas.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één van de voordelen van het cordon sanitair, het geesteskind van democratisch Groen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want sinds wanneer bestaat er een Belgisch volk? Je Belgisch voelen? Wat de fok is dat? Klinkt alvast heel vies Veel meervoudige nationaliteiten zijn helemaal niet bekend bij de Belgische Staat. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 maart 2013 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Volgens de regels: Conventies van Geneve bij oorlog en geschillen telt steeds en alleen wat en wie je vertegenwoordigd.
In deze en nu, wordt net zoals bij guerrilla alles onbekend gelaten. Waardoor zij dan spion enz. zijn en onmiddellijk gefusilleerd kunnen worden. ( terug naar de middeleeuwen dus) Zelfs Zuid Amerika en in Congo hebben de gerillias strijders een militair herkenbaar iets aan. Dat is nu juist steeds het probleem met al die Moslim strijders. Die zijn niet te herkennen te onderscheiden, tussen de burgers. Vandaar de verschikkingen en slachtoffers bij de burgerbevolking. Deze regering zegt niets, doet niets of verschuiven alles tot na 2014 of 2015. Ja hier beschermend de particratie aanhang alleen zijn persoonlijk zitje. Dat is duidelijk.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel beter is om je als land gewoon niet in de aangelegenheden van een ander land te mengen... Citaat:
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 27 maart 2013 om 07:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren werd door de politie een gangster² doodgeschoten. Het was "toevallig" een Algerijn. Een dikke proficiat aan onze "blauwen" : opgeruimd staat netjes. Hopelijk krijgt deze zaak véél navolging. Zo'n gangsters horen niet thuis in een (dure) gevangenis maar op een kerkhof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt het uit? Wie een geweer wil pakken, doet dat hoor. Ik merk hier een beetje een simplistisch idee over mogelijke controle over mensen "die met iets bezig zijn".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan krijg je dit: "kwart belgen heeft geen spaargeld meer"
http://www.gva.be/nieuws/economie/ai...geld-meer.aspx --------------------- En van dat kwart zijn 75% met hun spaargeld naar het tweede vaderland vertrokken, maar dat mogen we niet weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ga dat die kankerbelgen in dit soort draadjes maar eens uitleggen. Die denken dat alles netjes in hun boekskes staat. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 maart 2013 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |