![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet officieel maar bevestigd door betrouwbare bronnen.
Reden van de stakingsaanzeg: de te hoge werkdruk. Een citaat uit de nog te verspreiden persmededeling: Citaat:
Als nu de plichtsbewuste bevolking ook nog telkens naar de politie gaat bellen als er dergelijke kenmerken gespot worden (zoals met de oproep om te bellen bij het spotten van een niet-Belgische nummerplaat) is het hek helemaal van de dam. Citaat:
Kunnen we dit catalogeren onder de noemer "Bangmakerij"? Of hoopt de politie nu echt dat iedereen die zulk gedrag opmerkt naar de politie gaat bellen waarna zij die zaak minutieus gaan onderzoeken? Tuurlijk niet, die flikken weten wel beter, dat is hopeloos. Vandaar: klassiek stukje bangmakerij. Maak uw burgers bang van andere van uw burgers. 't Gaat echt helemaal de goeie kant op met Antwerpen.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Een baard laten groeien of je kaal schelen, geldt als een alarmsignaal."
Toch niet te geloven dat het hoofd van de Antwerpse politie zich met zo'n dingen bezig houdt eh? Te triestig voor woorden is dat. En wat moet ik me daar bij voorstellen? Wat gaat de politie doen als ze iemand opmerken die zich de laatste dagen blijkbaar kaal heeft laten scheren? Oppakken? Ondervragen? Waterboarden?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het trouwens illegaal om (om welke reden dan ook) naar Syrie te reizen?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang gaat het dan nog duren vooraleer we de inbrakengolf gaan aanpakken door op de parking van de Brico in de gaten te gaan houden wie er een breekijzer of een betonschaar heeft gekocht? En dan praktisch: wat gaat de politie doen als ze iemand opmerken die zich bv. kaal heeft laten scheren? In het politiekantoor in de rij voor de ondervraagkamer zetten naast degene die een baard heeft laten staan en degene die niet meer buitenkomt de laatste dagen? Mijn punt is: zulke maatregelen helpen geen klop tegen radicalisering. Meer nog: het is gewoon idioot te denken dat de politie dit allemaal in de gaten kan houden en (vooral) opvolgen. Wat hiermee bereikt wordt is a) de radicalen gaan er alleen maar radicaler door worden b) de niet-radicalen gaan er alleen maar banger door worden c) andere misdadigers krijgen vrij(er) spel omdat de flikken een baard aan't volgen zijn
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, vooraleer er meer reacties komen van mensen die denken dat ik vind dat we radicalen gerust moeten laten, ik heb geen probleem met het aanpakken van het radicalisme maar ik heb een probleem met de voorgestelde aanpak wegens onvoorstelbaar amateuristisch en in de praktijk nagenoeg onuitvoerbaar.
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen ze dat niet dan moeten ze idd binnen blijven. Het moet voor de flikken ook nog een beetje doenbaar blijven eh? Verwarring is voor niemand goed.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsja, die hebben verder toch niks te doen eh?
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen ook niet vergeten dat de flikken ook nog steeds iedere Oost-Europese nummerplaat moeten natrekken.
Als nu alle moslimradicalen eens met zo'n nummerplaat zouden gaan rondrijden, dat zou nogal een pak werk schelen voor de flikken seg.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Pff 's nachts werken. Mijn baard staat al 5 dagen. 'k Zal'm toch maar doen of ze pakken mij nog op onderweg om brood.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat deze dader-profiling wel heeel breed is.
En dat door die heeel brede dader-profiling de flikken wel heeel erg veel werk gaan krijgen waarvan een heel groot deel overigens nutteloos gaat blijken. En dan heb ik het nog niet over de neveneffecten.
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom geen gratis chartervluchten naar Syrië voor iedereen die zo graag wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het lijkt me geen goei idee om een hele bevolkingsgroep te gaan viseren omdat er enkele rotte vissen tussen zitten.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we even op een rij zetten waar de flikken zich tegenwoordig mee bezig moeten houden:
-Jongeren in een chique wagen -Hangjongeren -Mensen die de combinatie van kaalscheren, naamsverandering, lange kledij enzo toepassen. -Mensen die rondrijden met een Oost-Europese nummerplaat. -... Als dit zo blijft doorgaan moeten we ons binnenkort niet meer inhouden om te spreken van een politiestaat. Als tegen die tijd mensen die spreken van een politiestaat niet in de gaten gehouden moeten worden natuurlijk.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik me ook afvraag: is het eigenlijk verboden om naar Syrie te reizen met de bedoeling daar mee te gaan strijden?
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een betere profiling zou natuurlijk zijn mannen met een baard en een noord-Afrikaans uiterlijk.
Maar dat mag niet want dat is 'racisme' dankzij mensen zoals u. Best ironisch dus dat uitgerekend jij zit te lachen met die politiek correcte profiling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*�*r knelt effektief het schoentje! Degenen die op voorhand de kat de bel aanbonden heeft men OP STRAAT GEZET, en nu is het dus dweilen met de kraan open.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |