![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van twee dingen één: ofwel is het nuttig, ofwel doek je het op.
Zelfs al ben ik van mening dat "het iets mag kosten, om te garanderen dat een systeem eerlijk blijft". Maar ik ben vooral gecharmeerd door het voorbeeldje dat gegeven wordt. Ik kleurde het rood voor jullie. http://www.n-va.be/nieuws/persberich...an-ze-opbrengt Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zegt iets over hoeveel die dienst kost en opbrengt maar natuurlijk niets over wat ze bespaart in vergelijking met mocht ze er niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn reukorgaan wordt nog een tweede geur gewaar ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee serieus, ik ben niet mee, verblijd mij met uw inzicht Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 4 april 2013 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ziekenkas van jouw keuze, jouw zuil, zal wel het nodige doen bij de vriendjes van de zuil om je het leven niet te moeilijk te maken ... Zeg niet dat je dat zelf al niet vermoedde. Overigens durf ik mijn knapzak er op verwedden, dat ze niet durven meedelen hoe de boetes die dan wel uitgesproken zijn, zich verhouden over de verschillende ziekenkassen waar de overtreder aangesloten is; laat staan over de kant van de taalgrens waar de gestrafte zich situeert. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 april 2013 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik geef een voorbeeld. Twee diamantairs wonen op twintig meter van elkaar in exact dezelfde panden. Eén met alarminstallatie en gewapend glas en één zonder. De beschermde diamantair wordt niet bestolen, de onbeschermde vier keer per jaar. Dan gooit die beschermde toch geld weg? Hij wordt namelijk nooit bestolen... Hij zou beter zijn installatie verkopen aan zijn collega, die de installatie veel meer nodig heeft... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Klopt, zelf meegemaakt trouwens. Goedbedoeld langs haar kant, maar ik vond niet dat ze "de waarheid een beetje moest aanpassen" opdat ik toch maar in aanmerking zou komen voor terugbetaling. (wat ze daarop antwoordde, dat ik ook meer dan genoeg betaalde om anderen alles te laten terugtrekken klopte dan anderzijds ook weer wel...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen maakt zo wel iets mee.
Al heb ik de indruk dat het volgende niet meer voorkomt: je "krijgt" 20 beurten kine die de ziekenkas je terugbetaalt, goedgekeurd door de (?)riziv-controle-arts. Je moet natuurlijk toch nog flink wat opleggen. De kinesist is dan akkoord dat hij slechts 15 beurten geeft, want dat is toch ruim voldoende, maar schrijft een briefje voor de 20 beurten. Ik weet niet hoe het komt, maar daar is een stokje voor gestoken. Vermoed ik. Anderzijds ken ik een geval van een oudere persoon die echt sukkelachtig wordt, maar het niet wil toegeven. Hij geraakt amper aan de overkant van de straat zonder verloren te lopen. Als het sociale aksident, een meiske van 22 jaar zo groen achter haar oren gelijk al haar collega's, van de ziekenkas langs komt, dan lukt hij er in om haar wijs te maken dat hij tweemaal per week een fietstocht van 20 km maakt. Maar hij kan al vijf jaar niet meer fietsen .... .
![]() |
![]() |