![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bron:http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm
En we zakken nog verder weg in de poel van verderf en wanhoop. Het gerecht staat erbij en kijkt ernaar....als het kwaad geschied is ![]() Het zoveelste geval van schrijnende kindermishandeling. Wanneer gaat men eindelijk inzien dat sterilisatie een verplichting is voor moeders die instinctief paren zoals konijnen en nog nooit hebben gehoord van voorbehoedsmiddelen of geen enkele opvoedingscapaciteiten bezitten. Dit "onmenselijke wezen"zal waarschijnlijk de 4 andere kinderen ook niet koosjer opvoeden en het 6de dat er aankomt ook niet. Maar hier is het waarschijnlijk juist niet erg genoeg om in "de gazet" te komen. De vraag die ik mij telkens opnieuw stel: is deze vrouw het krapuul of is het de maatschappij die haar dwingt om crapuleus te leven omdat iedereen wegkijkt van de realiteit? Onze politieke "übermenschen" in de eerste plaats..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouw tegen de muur en schieten maar !
Dit soort untermenschen zijn andermans belastinggeld niet waard. En hopelijk dat deze jonge hier nog over heen komt en dat hij nog een relatief normaal bestaan kan hebben (al denk ik dat dit slechts hoop is en niet erg realistisch). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() wtf, hoe ziek is dit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() In de rubriek: doe ons nog eens een horrorverhaaltje uit de schaamstreek (Jumet)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze je op je 16 laten verhongeren en je moet in je eigen stront zwemmen, dan denk ik niet dat hij zich zal ontpoppen tot een normale jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euthanasie lijkt me wenselijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet de stiefvader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schande zo iets, regelrechte schande!!!
Maar we moeten niet ver zoeken naar iets waar een moeder haar uitlatingen ook niet echt door de beugel konden dacht ik. (of het echt zo was geen idee van) Bron ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |