![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu begint men toch echt te overdrijven met die banken.
Het is de laatste tijd steeds, ofwel geld kwijt ofwel van "spaarder MOET en MOET enz ..... Ik MOET NIETS bloedzuigers. Even omdraaien die comedy Ik WIL dat vanaf morgen aan elke bank een ranking hangt aan de inkomdeur zodat ik de waarde van de bank kan inschatten. Hoe die klassementen gebeuren, zal mij een worst wezen. Wat ik wel wil weten, wanneer mijn bank in het rood staat, of naar het rood gaat , dat ik VRIJWILLIG zal blijven of mijn geld ga versassen. Ik krijg zo de indruk dat men de € er in heeft gebracht om de truk van Gutt toe te passen, maar dan op een veel grotere schaal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat niemand eerder op dit schitterende idee kwam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja Cyprus was de test en heeft Europa gezien dat ze er mee weg kunnen komen denk dat het beter is je geld in onroerend goed te beleggen koop een appartement of meerdere betaal het cash of neem een kleine lening erbij en verhuur het nergens brengt je geld meer op en de bank kan niet aan je spaargeld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een app cash aankopen ? Je zal nogal een post pakken denk ik. Je weet toch, dat je nu, vandaag, nog maar max. 3000€ cash mag afgeven voor een aankoop. Alle hogere bedragen moeten per overschrijving of bankcheque |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Beter is landbouwgrond.
Vroeg of laat heeft men dit nodig, om groenten te kweken, of om te bouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar een appartement cash betalen kan inderdaad niet. En waarom zou je ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij nu dadelijk opvalt = een bank wordt maar interessant vanaf 500.000 € Maar ... dan zit je weer met die kleine dekking van 100.000 € Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 9 april 2013 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Met cash bedoel ik geen lening nemen maar je spaargeld gebruiken via bankoverschrijving natuurlijk niets onwettig aan dat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Landbouwgrond voor een pinuts aankopen is héél interessant .. Indien je van de een of andere wat voorkennis krijgt dat het bouwgrond wordt.
Je kan er ook 20 jaar mee blijven zitten ( maar dan roep je Jack maar om het gras af te doen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() je appartement behoud zijn waarde en reken maar eens uit hoeveel je aan huur binnenkrijgt maandelijks tegenover de rente op je spaargeld of kasbons ook al word je er op belast als je het koopt zonder lening spaar je ook een pak geld uit op de intresten van een lening je kan natuurlijk ook een groot deel betalen en een lening nemen voor de rest ivm met lening aftrek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik vind alleen mijn eigen gras afrijden leuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie een overeenkomst tussen die kwestie van de veiligheid van de spaarcentjes, en de ramp in Fukushima.
De ramp in Fukushima: die Jappen bouwen een kerncentrale in een gebied dat gevoelig is voor aard- en zeebevingen, met tsunami's als gevolg van die laatste. Dat loopt dan mis af, en de Vlaamse Groentjes beginnen hier te kwelen dat kerncentrales een groot gevaar zijn. Ja, halo, het zit hier toch wat stabieler wat betreft die risico's ... De spaarcentjes-crisis Een paar onnozelaars, liefst Russen met witgewassen geld, plaatsen hun centjes niet in een 'veilig' land, zoals vb. Canada. Neen, ze kiezen Cyprus. Daar gaven ze een hogere rente. En dan loopt dat mis. En nu beginnen panikeurs hier in Vlaanderen onheilsboodschappen te verspreiden. Ja halo, het zit hier toch wat stabieler wat betreft die risico's ... Opgelet: ik zeg niet dat het hier niet nog kan beteren. Maar ik heb wel de indruk dat ze daaraan bezig zijn. Zowel wat betreft stress-testen van banken; helaas nog niet om de topbankiers mèt hun raden van bestuur vol politiekers, in den bak te draaien wegens oplichtingspraktijken. Tweede keer opgelet: hebt gij goesting om, uit schrik, met uw centjes naar iets exotisch te gaan? Doe het !! Als ge gelooft dat jouw nieuwe stek met de nieuwe bank veiliger is, doe het !! Maar kom later niet zagen. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Alleen zijn de interessante stukken al lang verpatst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK ZAL EVEN ROEPEN --- D E X I A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij dat de ratingdinges de bankencrisis ook niet hebben zien aankomen. |
|
![]() |
![]() |