![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jaarlijkse "verloven" van onze vorst van Laeken zijn ons al bekend, en alhoewel hij vermoedelijk zijn domicilie in laeken heeft weten we dat hij daar met moeite een paar weken per jaar kan aanwezig zijn.
De gemeenteraadsverkiezingen zijn wel al achter de rug, maar ik vraag me toch steeds af waar die politici nu hun domicilie hebben en w�*�*r ze dan uiteindelijk "verblijven". Ik vermoed dat iemand als Verhofstadt weldegelijk ergens een Gentse domicilie zal hebben (anders kan hij niet op de lijst staan), maar die mens woont gewoon op zijn olijfboerderij in Toscane. Van Degucht weet ik het niet zeker omdat die zijn stulpje als buurman van Guy wel al eens durft te verhuren. Ik denk dat die dus wel effektief in zijn gemeente zal wonen. Saharabecquienne Lauretje schijnt een appartementje te hebben in de door haar zo geliefde gemeente Schaarbeek, maar woont in ieder geval een eind verder in een even sociaal stulpje in de groene rand rond Brussel. Wie hebben we dan nog? -------------- Nu, bij normale mensen heet zoiets toch "domiciliefraude"? Vanaf welke sociale status heet het zo niet meer? Weet iemand dat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang je geen vervanginkomen trekt of in een sociale woning leeft mag dat en laat de politie je gerust (tenzij iemand klikt, dan komt de politie in Gent zelfs een tweede keer zien of je wel onderbroeken in huis heb ![]() Weeral een idee : scherven gaat een privaat firmaatje oprichten om zulke controles goedkoper en efficiënter te doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ken ik een gehuwd koppel waarvan één partner op invaliditeit leeft. Sinds de uitkering zwaar verhoogd zijn voor alleenstaanden heeft de invalide partner zich laten inschrijven in hun eigen appartementje aan de kust terwijl de andere gewoon thuis ingeschreven bleef: resultaat extra inkomsten. Een ander geval ken ik ook: alleenstaande moeder met dochter. Dochter is afgestudeerd en begint te werken, dus moeder verliest het gedeelte van "alleenstaande". Bijgevolg moet dochter apart gaan wonen (huren) en dan krijgt moeder haar eigen uitkering terug. Met wat meer geld had die moeder dus haar dochter dat appartement kunnen aanbieden (zie hierboven). Dat heet "sociale bijdragen" zeker? Zo ontvangen werkloze "room-mates" dus ook minder omdat ze hun appartement delen met een mede-bewoner om de kosten te delen, terwijl de kapitaalkrachtige yuppies van mama en papa al lang twee appartementjes gekregen hebben en dus de volle pot ontvangen indien zij langdurig ziek of werkloos zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2013 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.samenhuizen.be/content/rv...-alleenstaande
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blijkbaar is dit niet geldend voor gewone roommates die een normaal appartement delen : Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |