![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Vande Lanotte: 'Vlaming is geen scheldwoord' (DS)
![]() Vicepremier Johan Vande Lanotte (SP.A) zou het verkeerd vinden mocht het project Vlaanderen 'gekaapt' worden door anderen.
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() We hebben weer wat bijgeleerd. -_-
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You can lead the Vlamink to the pint, but you can't make him drink.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 14 april 2013 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar misschien liegt hij nog, hij is ene sos he.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() In Brussel wel...
Ik heb dat zelf al vaak aan den lijve ondervonden, en ik niet alleen... http://www.dewereldmorgen.be/artikel...iculturaliteit uit de tekst: Maar ook over de verschillende connotaties van het woord 'flamand'. Dat kan zowel een scheldwoord als een omschrijving zijn van een echte, eerlijke gast die heel erg hard werkt.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Al is het meestal wel 'Flamint'...
Zoals in 'on vas te craiver salle flamint!!! Dat zat een paar maanden geleden in mijn postbus als reactie op mijn verkiezingsdeelname.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() woon tegen brussel moet ge mij niet zeggen, 7 jaar oud en kreeg al scheldwoorden naar mijn kop omdat ik vlaming ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan denk ik, betalen ze die daar echt voor de Politici om namen noemen te spelen of een klinker te kopen ergens ten velde? Ik heb de al dan niet flauwe indruk dat er andere 'problemen' ter tafel liggen om het hoofd over te buigen in het politieke landschap dan wat namen spelletjes te spelen. ![]() Ook een namenspel Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2013 om 05:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me ergens wel voorstellen dat die wetenschap wel eens felle reacties kan losmaken ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 april 2013 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |