![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat vinden jullie vd nieuwe site van De Standaard?
Vindt het maar niks! Geen reactiemogelijkheid meer. Wil je info, betalen maar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laat me zeggen dat het op zijn minst een 'opmerkelijke' beslissing is en te weten wie de nieuwe hoofdredacteur is sinds een tijdje voor mij geen geheel onverdachte beslissing. En twitteren is natuurlijk bijlange na niet hetzelfde als de reactiemogelijkheden die er tot voor kort waren.
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het 1 bladzijde ronkende titels, 1 bladzijde politiek, 1 bladzijde regionale ongevallen, diefstallen, rechtszaken en 15 bladzijden sportonzin, 3 bladzijden onzin over omhooggevallen entertainment nitwits en 1 bladzijde economie en financiën. Dik gespekt met overal reclame op iedere bladzijde. Wat heeft dit te maken met directe democratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat reageren is niet echt het belangrijkste aan een krant, het is een krant en geen forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Journalisten mogen van mij een inkomen verdienen zodat ze hun kinderen niet met honger en blootsvoets naar 't schoolke moeten sturen.
Als ik de prijs redelijk vind voor wat ik zoek, dan betaal ik graag. Dat was redelijk simpel vroeger, met de papieren krant. Dat is ietwat ingewikkelder nu, maar in feite komt het er op neer dat het net hetzelfde is: ik betaal voor mijn digitaal abonnement van De Standaard en dat zal pas eindigen als ik er onvoldoende leesplezier in terug zou vinden. Wat nu precies het nieuwe van de site betreft: ik probeer mezelf wat te dwingen. Als er een nieuwe versie komt van wat dan ook, (vroeger van dos naar windows, word naar winword, naar word xyz ... bla bla ...) dan vond ik dat aanvankelijk maar niets. Tot ik het in de vingers kreeg, en dan begreep ik - bij wijze van spreken - niet meer hoe ik die oude boel van vroeger ooit kon waarderen. Besluit: alleen in de afdeling zwaar dementerenden van het bejaardenhuis evolueert er bijna niets. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() U bedoelt dat dat verzuurd gelul onderaan artikels direkte democratie betekent?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit betekent maar één ding: het gaat slecht met DS
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook gemerkt. Tot op heden stuurde ik regelmatig een reactie op een van de opinie-artikels. Nu zal dat niet meer lukken. Ik heb van de Standaard alleen een week-end-abonnement op de papieren krant. En dat komt niet in aanmerking op toegang te hebben tot de opinie-pagina op hun website. Een volledig abonnement wens ik niet te nemen, daarvoor is de Standaard mij teveel "sensatiezucht" en te Belgicistisch geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er nagenoeg zeker van dat het abonnementencijfer van DS niet erg meer zal stijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Trekt echt op niks meer, de link is bij mij al van de 'favorieten' gewist....
![]()
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Sorry, ik was vergeten dat je eigenwaarde bepaald werd door leeghoofdige "haatberichten" te verspreiden op diverse forums... Misschien bent u nog wel welkom op de site van Dag Allemaal?
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |