![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Via via ben ik te weten gekomen dat Derby Pils in feite Primus is.
Nu vraag ik mij af, waar haalt Delhaize zijn andere goedkope brol en als dat bij andere, bekendere merken zijn, welke zijn dat dan?
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Niet lang geleden was hier een forummer die vertelde dat hij bij een brouwerij werkte en hoe dat nu juist zit met die goedkope supermarkten (allez, hij had het over Aldi maar de andere zullen ook wel zo werken zeker?):
Die vragen offertes aan de brouwerijen en nemen de goedkoopste, voor enorme aantallen, doen ze dan in hun eigen blikjes en verkopen ze. Dus aldi-bier kan Jupiler, Maes, Stella, etc etc zijn al naargelang van degene die de goedkoopste was, en wat in het ene blikje zit kan verschillen van wat in het andere zit! Goed voor iedereen : Aldi kan bier aanbieden tegen spotprijzen (dat dan ook goed verkoopt), de brouwer raakt van zijn overschotten vanaf, en de klant heeft goedkoop bier.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Maar het zou interessant zijn te weten welke merken er achter schuilen.
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez, ik zal er twee geven: Olé uit den Aldi is krek hetzelfde als de echte Leo, maar dat ligt er ook zo dik op. En de Negerinnezoenen (negerinnetetten in de volksmond) uit den Aldi zijn krek hetzelfde als die van Milka. Maar! De 'verborgen merkproducten' in de Aldi vormen een minderheid, de meeste zijn echte van aparte producenten. Vele producenten van merkproducten willen absoluut niet meedoen aan zoiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Bwah, ik heb die Olé en Leo altijd al verward. Mijn vriendin beweert echter bij hoog en bij laag dat ze Olé en Leo uit elkaar kan herkennen op basis van de smaak.
De test zal volgen! Tot zo ver kan ik u niet tegenspreken...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olé smaakt inderdaad anders. Misschien afgekeurde Leo's ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Kan, misschien dat daar andere chocolade ofzo voor wordt gebruikt. Ik heb in ieder geval uit zeer betrouwbare bron dat Leo en Olé uit dezelfde fabriek komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Ole Ole...
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij krijgen af en toe een zak vol leo's en olé's die afgekeurd werden voor verkoop, omwille van beschadigde wikkels, van iemand die daar werkt, het enige verschil is de verpakking.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik ga altijd in de colruyt of den aldi winkelen. den delhaize is veels te duur en is voor kakmadammen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik in de kliniek lag heb ik een mand vol met van die snoeptoestanden van de aldi gehad, die mini marskes en milky ways en zo. Ook allemaal van het aldi merk en ik proefde enkel bij hun lion-versie een verschil, verder allemaal hetzelfde. Is ondertussen al wel wat geleden, niks zo funest voor de lijn als snoepen en geen beweging ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, zoals je zelf aangeeft: Aldi of Colruyt kopen geeft u ook een extra gevoel: dat van de slimmerik te zijn, to beat te system, sluwer zijn dan de anderen die zo stom zijn om veel te veel te betalen. Bij de Colruyt weten ze dat hoor, dat is net de bedoeling, vandaar het systeem van bonnetjes in de Colruyt, zo kan je je extra slim voelen. En hoe meer mensen dat aanspreekt, hoe meer clienteel in de Colryut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() hoe ziet een ole reep eruit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Gelijk een Leo reep
![]()
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
weet je trouwens waarom in een supermart de sterke drank meestal vlak bij de ingang staat en de aardappelen helemaal achteraan? |
|
![]() |
![]() |