![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoofddoekenverbod?
Weer diezelfde zever ... Amnesty International tjah ... Het bovenstaande artikel moet een veel te late 1 April grap geweest zijn en dan nog een vreselijk slechte. Amnesty benadrukt dat de Europese landen de voorbije tien jaar alles in het werk stellen om de buitengrenzen van Europa af te schermen. (Grenzen, zijn die er dan nog?? Ik dacht dat die wagenwijd openstonden? Wat moet je daar nu mee? Een greep uit wat krantenartikels leerde dat het steeds over hetzelfde gaat moslim hier moslim daar moslim ginder, moslim waar ... Op de lange duur begin je dat wel beu te worden of niet? Als men echt niets anders meer weet te schrijven de dag van vandaag is het ver gekomen dacht ik. Ik was vroeger geen fan van de opmerking: 'Het zal mijn tijd wel duren' Tegenwoordig wel hoor. (niet echt eigenlijk want ik denk steeds, wat staat onze kinderen, kleinkinderen nog allemaal te wachten en dan mag je echt niet gaan DOOMdenken want ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2013 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat zit er dik in dat we dezelfde toer opgaan, met alle gevolgen vandien.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() De politiek schiet ernstig tekort op cultureel gebied. Dat is duidelijk. Ze zijn blind voor hetgeen de bevolking ervaart in de "multiculturele samenleving". België is een scheet groot en zelfs Belgen onder elkaar kunnen het al niet vinden als het op cultuur aankomt.
Nu wil de politiek de Islam als bijkomende cultuur aanvaarden. Mooi op papier en zeer joviaal maar de praktijk is anders. Ze creëren een nieuwe minderheidsgroep. (enfin die is er al) En een groep met een zeer verschillende visie op het leven. En zolang een minderheidsgroep klein genoeg blijft en geen ernstige impact heeft op de gehele maatschapij is dat te doen. Men aanvaard het en geeft die groep een plaats. Maar de Islam neemt steeds meer en meer plaats in beslag en dat is plaats dat onze eigen Vlaamse cultuur moet prijs geven. Hoe meer plaats die cultuur inneemt hoe meer Vlamingen er tegen de borst gestoten zullen worden. Dat is de logica zelf. Wat ze de laatste jaren hebben pogen te doen is ons Vlamingen (de meerderheidsgroep) forceren om zich aan te passen aan de minderheid. Onze regering zit in een ivoren toren. Ze hebben een utopische visie op de toekomst van onze samenleving en zijn zo gefixeerd op een vredevolle houding tussen de verschillende culturen in ons land dat ze elke harde knoop die moet doorgehakt worden uit de weg gaan. En leiders die niet in staat zijn knopen door te hakken daar hebben we niks aan. Laatst gewijzigd door Tony M. : 24 april 2013 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de nuttige idioten (om het uitdrukking 'vijfde colonne' niet te gebruiken) zijn al goed geïnfiltreerd in de cenakels van de Belgische en Europese macht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://filesforum.politics.be/showpo...25&postcount=7
Mijn persoonlijke mening: Ik sta best open voor andere culturen , en .... als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !! En of mijn buurman immigrant of hier geboren is , interesseert me letterlijk geen ene zak !! Maar .... http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44 onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen. Verder: http://filesforum.politics.be/showpo...29&postcount=9 Politieke (poliZieke) partijen die hun eigen idiologie verloochenen ivm stemmen ronselen , die mogen voor mij part oprotten !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Over 50 jaar zijn we terug bij de donkere middeleeuwen.
Ten slotte kwam die andere grote beschaving zo'n 1500 jaar geleden ook op zn eind bij massale immigratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Dat is wat kort door de bocht hoor. Je zou eerder kunnen stellen dat de grote volksverhuizingen de doodsteek gaven aan een gedegradeerd imperium dat al geruime tijd aan het rotten was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et tu, EU? Et tu, Belgica?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En precies dat zien sommigen nu gebeuren.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Fungi versnellen wel het proces.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |