![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 80% van de malware kiest voor dat platform, terwijl iOs, WP8 en Blackberry enzo het maar met 1% moet stellen.
80% van de malware can't be wrong zullen we maar denken. Nogal logisch dus dat mensen voor Android kiezen. Er is amper malware beschikbaar voor iOs en consoorten. Nog een voordeel van Android: 10% van alle Android apps zijn of hebben malware aan boord!! En bijkomend voordeel: je kan die gewoon bij Google Play downloaden! Gedaan dus met schimmige sites afschuimen op zoek naar uw favoriete stukje malware. Hoe handig. Bron Er gloort echter beterschap aan de einder. Volgens sommige sites gaat er in 2013 stilaan meer malware beschikbaar komen voor iOs. Ze beloven dat echter al jaren (zie MacOsX) maar voorlopig is er nog niet veel van terecht gekomen. Is er geen emulator beschikbaar zodat je op je iOs ook malware voor Android kan draaien ofzo want ik voel me wel een beetje bekocht eigenlijk.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of je wel goed snapt wat malware is maar het is dus wel degelijk NIET goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voordeel voor iOs gebruikers is dan weer wel dat als er al eens een stukje malware voor iOs opduikt dat direct breed uitgesmeerd in het nieuws komt.
Er is dan wel niet veel malware beschikbaar, als ze er is hoor je er tenminste van. Bij Android gaat dat natuurlijk door het overaanbod al lang niet meer.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heb je het natuurlijk wel een beetje verprutst voor de rest die anders ook allemaal zouden denken dat ik het verschil tussen malware en software niet ken.
Jammer...
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is een Applefanboy. Je weet wel, zo'n conformistisch type met amper IT-kennis en te veel geld.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 10 maart 2013 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klacht neerleggen bij 't CGKR wegens discriminatie.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik en draghe mallenware met trotsche fierheid.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.raaskalderij.be/2013/01/a...-toestel-voor/
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Apple draadje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we gewaarschuwd zouden worden dat er in 80% van het rundsgehakt ook paardengehakt zou zitten bleef alle rundsgehakt liggen. Mensen zou terecht kiezen voor kalfsgehakt waar ze maar bij 1 op de 100 pakjes kans hebben op iets wat ze niet gevraagd hebben. Dat zou iedereen normaal vinden en het zou je langs alle kanten aangeraden worden. Gebeurt er iets vergelijkbaar met computers of tablets, dan is degene die opmerkt dat er in Android (het rundsgehakt dus) wel veel rommel zit plots een IT-leek met te veel geld. Jij vind mij dan wel een Apple fanboy maar als ik het over Apple heb leg ik gewoon de feiten op tafel. Ik verzin dat niet van die malware eh? Jij begint gewoon totaal naast de kwestie te zeveren (wat heeft malware te maken met het feit dat ik al dan niet een apple-fan ben?) en brengt verder niks nuttig in de discussie aan. En dat is jammer want volgens mij ken je best wel iets van informatica maar jij bent even kortzichtig ("Apple is het slechtste wat er is!!") als degenen die helemaal naar de andere kant doorslaan. ("Apple is het beste wat er is!!").
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je fascinatie voor iTunes snap ik ook niet helemaal goed. Ik heb een nieuwe mac sinds half oktober. En iTunes is nog nooit geopend. Ik zou niet weten waar ik dat voor nodig heb. Net zo bij de iPads van de bengels. Appstore wordt gebruikt, iTunes nooit. Dus vraag ik me af waarom jij zo op iTunes ligt te hameren? Alles draait prima zonder iTunes. Wat hebben ze jou daarover wijsgemaakt?
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik koop in mijn vergelijking het kalfsgehakt, wat maar 1% kans heeft op rotzooi. Het rundsgehakt is het Android aanbod. Datgene waar je 80% van de rotzooi aantreft en waarvan ik me afvraag hoe het komt dat er steeds mensen zijn die dat boven alles blijven aanprijzen. En verder is het me een raadsel hoe je aan de prijs van 454 euro per 5 gram komt. En over het gegeven prijs: je doet tegenwoordig alles op je computer/tablet/smartphone. Bankzaken, betalingen, kredietkaart,... Dingen die ons qua veiligheid nauw aan het hart liggen. Zolang het maar niks kost blijkbaar. Wat als er een optie is die veiliger is maar wel duurder, is onze veiligheid plots niet meer zo belangrijk. Dan geef ik liever bij de aankoop wat meer uit maar bespaar ik me virusscanners en dergelijke toestanden wel uit.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Apple is voor junkies, janetten en bergkristalhippies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() apple moet kapot.
|
![]() |
![]() |