![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Subsidie voor musical via achterpoort
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...terpoort.dhtml Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 mei 2013 om 19:37. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Ik vind dat wel straf dat studio100 zo van zijn tak maakt. Zonder de springplank van de zwaar gesubsidieerde vrt en al de knowhow die er al zat ivm kinderprogramma's hadden ze waarschijnlijk nooit gestaan waar ze nu staan. Ik ben wel geen musicalfan en ik denk niet dat ik dat als kind ooit gezien heb en mijn eerste reactie is ook van zoveel geld voorwatda maar uiteindelijk zijn het zo'n dingen die kinderen (of grote kinderen
Het gaat trouwens om 945.000 euro want voor iets anders krijgen ze nog eens 95.000 euro |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fraude, misbruik, verrijkers! Even corrupt als de politici, als witwassers, als..
Afmaken dat volk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin, we begrijpen elkaar wel.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb wel zin om mee op de Vlaamse regering te kappen, aangezien ik over het algemeen geen fan ben van de besluiten van onze regering-Peeters II. Maar toch ga ik even kritisch zijn... Wat is er oneerlijk verlopen of zo? Het gaat blijkbaar om veel geld. Meer geld dan sommigen zich kunnen voorstellen. Dus het zaakje moet wel stinken?
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Buiten wetenschappelijke instellingen (musea, natuurkundige instellingen, ...) wel ja. Niet echt virulent, echter. Maar goed, daar ging het nu niet over: het ging over een musicalproductie.
|
|
|
|
#8 |
|
Europees Commissaris
|
Ja, en kan je me nu het probleem van die musicalproductie uitleggen? Want ik wil mee roepen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Staatssecretaris
|
Joke Schauvliege is een stuk uitschot.
|
|
|
#10 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En deze die ze dan nog kopen, zijn van ondermaatsche kwaliteit. Laatst gewijzigd door giserke : 10 mei 2013 om 23:36. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Europees Commissaris
|
Bij nader inzien inderdaad niet. Je lijkt me vooral een pleidooi tegen subsidies aan musicals in het algemeen te houden, eerder dan dat je mee roept dat er 'via een achterpoort' aan geld geraakt is, waar sommigen nog 'beerput' of zo aan zullen willen toevoegen.
Niet dat de discussie over subsidies aan musicals niet gevoerd mag worden, maar on-topic: ik vraag me af wat er mis is aan subsidies voor deze specifieke musical binnen het beleid dat subsidies geeft aan musicals. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#18 |
|
Europees Commissaris
|
Oké. Eén bedenking nog. Is 'Romeo and Juliet' ook niet al vrij vaak overgenomen? Dat is niet per se een slecht iets.
Los daarvan zou ik ook nieuwe ideeën ondersteunen als eerste prioriteit zien, maar er is niets tegen beide. Als een idee goed was, dan mag het meerdere keren uitgevoerd worden. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
Het gaat niet over een musical overnemen of niet. Men mag gerust buitenlandse musicals uitvoeren.
Het gaat over een volledige productie kopen in het buiteland, en voor de opsmuk een paar Vlaamse zangers inzetten. Dit kan natuurlijk niet. Laatst gewijzigd door giserke : 11 mei 2013 om 07:09. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|