![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of misschien toch maar niet. Was KPMG niet dat maatschappijtje dat bij Fortis de balansen goedkeurde net voor het faillissement en die voor Dexia bij L&H ook alle balansen goedkeurde, zelfs nadat in Amerika een 8 tal maanden voordien de L&H bubbel was doorprikt? Je moet maar durven zo een coöperatie, het is "hun idee". Misschien Delcroix ook nog bestuurder maken. Met als grote lokvogel, de eerste 190 € dividend is vrijgesteld van belasting. Ik zou zeggen, Kumpen en Warson beleggen jullie 1 miljoen en ik steek er 10.000 in, op voorwaarde dat jullie eerst alle andere coöperanten verwittigen, als jullie verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Txiki: weer een grote verdwijn truc.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Al een geluk dat ik de grote verdwijntruck heb toegepast op mijn spaargeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een heilige schrik gekregen van coöperatieve verenigingen (ARCOPAR)!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dit gaat nog een stap verder en is eerder een soort onteigening van spaargeld. Ze zijn er steeds meer op aan het drukken teneinde het publiek al aan het idee te laten wennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch een ware schande dat men het spaargeld van de kleine man en vrouw probeert in te pikken voor wilde avonturen, terwijl men politici, bankiers, ceo's en andere graaiers jaaaaren de boel heeft laten belazeren, uitzuigen en misbruiken...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |