![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarom wordt een man aangetrokken door de borsten, dijen, billen, enz. van een vrouw ?
Omdat God of de Natuur dat zo gewild hebben he! Maar het is in feite toch eigenaardig he! Verwondering is het begin van de filosofie dus he! Wel ik ben een beginnend filosoof dan he! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je gaat hier meteen alle holebis en hun vriendjes over je heen krijgen en ze gaan er niet filosofisch over doen... Kijk maar eens naar volgende draad... http://forum.politics.be/showthread....ight=klompvoet
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Homoseksualiteit is in feite tegennatuurlijk. Het brengt geen voortplanting met zich mee. Maar misschien zijn jeannetten nodig om coiffeur de dames te zijn bijvoorbeeld. Of om pastoor te worden. Enfin ik zeg maar zoiets. Maar ik heb niets tegen de jeannetten hoor, maar ze maken teveel van hunnen tak, en hun voormannen zijn zo vulgair! Onbetamelijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben 100 % hetero maar heb een drietal homokoppels in mijn vriendenkring. Stuk voor stuk fijne mensen met een geweldige kijk op het leven en een fijne humor.
Jammer genoeg zitten er onder homo's ook eikels die denken dat de wereld aan hun gat hangt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf blijf een fervent fan van vrouwen, om de één of andere duistere reden.
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met iemand zijn/haar geaardheid maar dat hoeft nu ook weer niet dagelijks in het nieuws te zijn. Citaat:
Nu ben ik ook wel van oordeel dat alles wat men tegenwoordig kan lezen (magazines/kranten) of op TV ziet over seks gaat, dat ik zelfs op een bepaald ogenblik ga denken van: hebben ze nu echt niets anders meer om over te schrijven/praten? Op bepaald ogenblik begin je nog fan te worden van de wederinvoer van de kuisheidsgordel. Begrijpt u mij niet verkeerd, ik heb niets tegen seks maar ik beperk dat tot in de slaapkamer en daar heeft verder niemand zaken mee. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 april 2013 om 04:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wij mannen zot zijn van borsten? Omdat dat het eerste is wat ze in uw gezicht duwen als je op de wereld komt tiens. Daarenboven komt er nog eten uit ook, lekker.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik ben lesbisch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer "beginnend", blijkbaar.
Comte-Sponville zou blij zijn met zo'n discussie over deugdelijkheid.
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zijn er niet veel maar ze zijn wel echt. Ze zijn er wanneer ik ze nodig heb en dat is wederzijds. En wanneer ik vrienden zeg... heeft dat geen seksuele connotatie... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het VB zitten meer homofielen dan u denkt... Van het soort dat zich op straat en in publiek net zo fatsoenlijk gedraagt als hun heteroseksuele collega's. En waarvan, buiten hun intieme kring, wss weinigen weten dat zij homofiel zijn. En nee, niet omdat zij dat verbergen. Wel omdat zij daarmee niet te koop lopen uit respect voor zichzelf.
|
![]() |
![]() |