![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Hopelijk wordt deze post niet geblokt door censuurcomissie zoals op hln.be...
Een stijgend aantal mensen die ik ontmoet begint te geloven dat HAARP, de High Frequency Active Auroral Research Program toestellen die na een eerste in Alaska nu overal ter wereld staan opgesteld ons in een nieuw tijdperk hebben van aardbevingsoorlogen en weersverstoringen. Vandaag drie aardbeving en telkens lijkt het gepaard te gaanmet een verstoring in de ionosfeer. Kunnen jullie er eens over lezen en kan iemand met een degelijke onderbouwde redenering mij aub zeggen dat dit onmogelijk is want hier word ik wel bang van en het feit dat elke commentaar die ik op hln.be post met het acroniem HAARP geweerd wordt maakt het nog mysterieuzer .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het feit dat onze zon zo actief is en ons gemiddelde tot zware solar flares cadeau doet zal wel de reden zijn van de storingen in de ionensfeer.
ten slotte geeft een wrijving/bombardement op ons magnetisch veld een extra grote luchtlaag op die zwaar statisch geladen is. vandaar dat vliegtuigen van bepaalde routes moeten afwijken bij zo'n storm en dat men altijd schrik heeft bij de hoogspanningstransmissieposten |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Er zijn russische en chinese versies, die overigens minder krachtig zijn, maar dat is alles afaik. Daarnaast moet je dan ook beseffen dat er een consistent bewijs nodig is van de wijze waarop haarp het weer en de tectonische aardplaten kan beinvloeden. Wat is de totale energie van haarp, weet je dat? En vanwaar komt die energie? Kan een brandende lamp een huis doen instorten? Want dat is eigenlijk analoog aan wat je beweert als me zegt dat haarp aardbevingen veroorzaakt. Als je dat echt denkt, mag je me altijd inviteren voor een demonstratie, waarbij ik - uiteraard - 100 euro per uur aanreken, met 200 euro transportkosten. Dus, wanneer past het u? Laatst gewijzigd door parcifal : 20 mei 2012 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Parcifal,
Ik beweer niets, ik stelde juist een vraag. Blijkbaar is de installatie in Tromso de krachtigste met 1 Gw http://montalk.net/conspiracy/142/ha...and-hurricanes Ik meen ook ergens een publicatie gezien te hebben dat er een verband bestaat tussen verstoringen ionosfeer en aardbevingen. Ik ben geen fysicus, wel wetenschappelijk opgeleid dus ik ga er vanuit dat het kan tot dat het omgekeerde bewezen is. En waarom wordt er nooit gerept in de media over deze buitengewone installaties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() er zijn tal van buitengewone wetenschappelijke installaties waar de media nooit een woord over rept. hoeveel jaar heeft het geduurd voor er eens iets van een LHC in de media kwam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() Ze zijn er al jaren mee aan het goochelen. Ik ben enorm blj dat dit nu eens naar buiten komt! Er is ook een aflevering over HAARP van Jessa Ventura (Conspiracy Theory).: JESSE VENTURA - HAARP - PART 1 Laatst gewijzigd door IllumDown : 20 mei 2012 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(niet dat het waar is of niet) , ze worden dan ook helemaal dichtgetimmerd tot er geen alternatieve theorie meer bij kan. Als je je eenmaal in de alternatieve kant van alles gaat verdiepen zul je ontdekken dat veel mensen die echt iets betekend hebben (niet in de mainstream sense) dat ze het nooit ontdekt zouden hebben als ze een "normale' academische educatie zouden hebben gehad. Om kort te gaan. Wees blij, heel erg blij dat U geen fycisca opleiding heeft gehad! En of dit allemaal mogelijk is? absoluut! Maar dan moet je veel van Tesla weten! HET genie van de vorige eeuw en Einstein en Hawking (een echte randdebiel, en volgens mij weet ie meer dan ie laat zien!) verbleken bij de torenhoge intelligentie van Tesla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Paar mogelijkheden van HAARP
Disrupt Human Mental Processes. • Jam All Global Communications Systems. • Change Weather Patterns Over Large Areas. • Interfere With Wildlife Migration Patterns. • Negatively Affect Your Health. • Unnaturally Impact The Earth’s Upper Atmosphere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die net doet waar hij het over heeft , terwijl hij absoluut, maar dan ook absoluut en voor geen ene meter weet waar hij het over heeft! Dat is nu precies wat ik bedoelde. q.e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee joh, dat doen ze pas als je de waarheid over de "reptielen" gaat vertellen die al jaren op aarde zijn! De reptielen die o.m. van Draco komen,maar goed wel intressant maar heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken niks over dit onderwerp, dus is mijn vraag misschien te banaal: maar hoe kunnen veranderingen in de atmosfeer een invloed hebben op veranderingen in de geosfeer? Ik zie de link niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ivm Tromso : mogelijk, maar een link met het woord conspiracy erin verliest al bij voorbaat elk krediet, zelfs al is het waar wat ze in dit geval mogelijk schrijven. Citaat:
Citaat:
Ga je er bvb. ook vanuit dat godzilla bestaat tot het omgekeersde bewezen is? En de smurfen? Citaat:
Moet de media daar allemaal aandacht aan besteden? En waarom? Laatst gewijzigd door parcifal : 20 mei 2012 om 20:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik vond het Reptilianverhaal leuker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een goed uitvinder in zijn jonge jaren en daarna kompleet zot geworden, met veel holle woorden maar geen enkel bewijs, in tegenstelling tot ware groten zoals Einstein, Feynman of Hawking. Ik kan begrijpen dat jij hem als voorbeeld ziet, wellicht eindig je ook zoals hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier ooit eens gelezen. The usual suspects waren natuurlijk "mee" met het verhaal. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2012 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tesla:Uitvinder van rontgen, tl-buis,wisselstroom, radio en ga maar door.... Ja ja ja, ik weet dat in de uni boekjes marconi, Edison en dergelijke genoemd worden, maar dat zijn allemaal leugens! Mischien moet je eens een boek lezen! Het is Nederlands dus met een beetje moeite kan je het begrijpen!: Citaat:
Bron Tesla een zot? ha ha ha ha ha ha ha Je hebt bij deze jezelf onvergetelijk belachelijk gemaakt! ja ja gooi je opleidng maar weg! LOL Laatst gewijzigd door IllumDown : 20 mei 2012 om 20:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat voor gast is dit zeg??!!!! |
|
![]() |
![]() |