Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2012, 17:06   #1
BrusselsMussels
Partijlid

BrusselsMussels's schermafbeelding

Standaard HAARP wapen

Hopelijk wordt deze post niet geblokt door censuurcomissie zoals op hln.be...

Een stijgend aantal mensen die ik ontmoet begint te geloven dat HAARP, de High Frequency Active Auroral Research Program toestellen die na een eerste in Alaska nu overal ter wereld staan opgesteld ons in een nieuw tijdperk hebben van aardbevingsoorlogen en weersverstoringen.

Vandaag drie aardbeving en telkens lijkt het gepaard te gaanmet een verstoring in de ionosfeer.

Kunnen jullie er eens over lezen en kan iemand met een degelijke onderbouwde redenering mij aub zeggen dat dit onmogelijk is want hier word ik wel bang van en het feit dat elke commentaar die ik op hln.be post met het acroniem HAARP geweerd wordt maakt het nog mysterieuzer ....
BrusselsMussels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 17:15   #2
Doa
Banneling

Standaard

Het feit dat onze zon zo actief is en ons gemiddelde tot zware solar flares cadeau doet zal wel de reden zijn van de storingen in de ionensfeer.
ten slotte geeft een wrijving/bombardement op ons magnetisch veld een extra grote luchtlaag op die zwaar statisch geladen is. vandaar dat vliegtuigen van bepaalde routes moeten afwijken bij zo'n storm en dat men altijd schrik heeft bij de hoogspanningstransmissieposten
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 17:42   #3
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrusselsMussels Bekijk bericht

Een stijgend aantal mensen die ik ontmoet begint te geloven dat HAARP, de High Frequency Active Auroral Research Program toestellen die na een eerste in Alaska nu overal ter wereld staan opgesteld ons in een nieuw tijdperk hebben van aardbevingsoorlogen en weersverstoringen.

Vandaag drie aardbeving en telkens lijkt het gepaard te gaanmet een verstoring in de ionosfeer.

Kunnen jullie er eens over lezen en kan iemand met een degelijke onderbouwde redenering mij aub zeggen dat dit onmogelijk is want hier word ik wel bang van en het feit dat elke commentaar die ik op hln.be post met het acroniem HAARP geweerd wordt maakt het nog mysterieuzer ....
Er mag al eens gelachen worden.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 17:42   #4
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bon. Ten eerste, waar is je bewijs dat haarp-copies overal ter wereld staan opgesteld?

Er zijn russische en chinese versies, die overigens minder krachtig zijn, maar dat is alles afaik.

Daarnaast moet je dan ook beseffen dat er een consistent bewijs nodig is van de wijze waarop haarp het weer en de tectonische aardplaten kan beinvloeden.

Wat is de totale energie van haarp, weet je dat? En vanwaar komt die energie?
Kan een brandende lamp een huis doen instorten? Want dat is eigenlijk analoog aan wat je beweert als me zegt dat haarp aardbevingen veroorzaakt.

Als je dat echt denkt, mag je me altijd inviteren voor een demonstratie, waarbij ik - uiteraard - 100 euro per uur aanreken, met 200 euro transportkosten.

Dus, wanneer past het u?

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 mei 2012 om 17:44.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 18:24   #5
BrusselsMussels
Partijlid

BrusselsMussels's schermafbeelding

Standaard

Parcifal,

Ik beweer niets, ik stelde juist een vraag.

Blijkbaar is de installatie in Tromso de krachtigste met 1 Gw

http://montalk.net/conspiracy/142/ha...and-hurricanes

Ik meen ook ergens een publicatie gezien te hebben dat er een verband bestaat tussen verstoringen ionosfeer en aardbevingen.

Ik ben geen fysicus, wel wetenschappelijk opgeleid dus ik ga er vanuit dat het kan tot dat het omgekeerde bewezen is.

En waarom wordt er nooit gerept in de media over deze buitengewone installaties?
BrusselsMussels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 18:39   #6
Doa
Banneling

Standaard

er zijn tal van buitengewone wetenschappelijke installaties waar de media nooit een woord over rept. hoeveel jaar heeft het geduurd voor er eens iets van een LHC in de media kwam?
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 19:27   #7
IllumDown
Banneling

Standaard

Ze zijn er al jaren mee aan het goochelen.
Ik ben enorm blj dat dit nu eens naar buiten komt!

Er is ook een aflevering over HAARP van Jessa Ventura (Conspiracy Theory).:

JESSE VENTURA - HAARP - PART 1

Laatst gewijzigd door IllumDown : 20 mei 2012 om 19:39.
IllumDown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 19:33   #8
IllumDown
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben geen fysicus, wel wetenschappelijk opgeleid dus ik ga er vanuit dat het kan tot dat het omgekeerde bewezen is.
Hoe raar het ook klinkt, wees blij dat je geen fysicus bent, want dan had je namelijk niet meer normaal over fysieke zaken na kunnen denken. Fysici leren wat voornamelijk NIET kan
(niet dat het waar is of niet) , ze worden dan ook helemaal dichtgetimmerd tot er geen alternatieve theorie meer bij kan. Als je je eenmaal in de alternatieve kant van alles gaat verdiepen zul je ontdekken dat veel mensen die echt iets betekend hebben (niet in de mainstream sense) dat ze het nooit ontdekt zouden hebben als ze een "normale' academische educatie zouden hebben gehad. Om kort te gaan. Wees blij, heel erg blij dat
U geen fycisca opleiding heeft gehad!
En of dit allemaal mogelijk is? absoluut! Maar dan moet je veel van Tesla weten!
HET genie van de vorige eeuw en Einstein en Hawking (een echte randdebiel, en volgens mij weet ie meer dan ie laat zien!) verbleken bij de torenhoge intelligentie van Tesla.
Oud 20 mei 2012, 19:35   #9
IllumDown
Banneling

Standaard

Paar mogelijkheden van HAARP

Disrupt Human Mental Processes.
• Jam All Global Communications Systems.
• Change Weather Patterns Over Large Areas.
• Interfere With Wildlife Migration Patterns.
• Negatively Affect Your Health.
• Unnaturally Impact The Earth’s Upper Atmosphere.
Oud 20 mei 2012, 19:37   #10
IllumDown
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is de totale energie van haarp, weet je dat? En vanwaar komt die energie?
Kan een brandende lamp een huis doen instorten? Want dat is eigenlijk analoog aan wat je beweert als me zegt dat haarp aardbevingen veroorzaakt.
Kijk, Hier en voorbeeld van iemand die echt zwaar dichtgetimmerd is! (Lees eventueel andere postings en zie het zelfde effect!).
Iemand die net doet waar hij het over heeft , terwijl hij absoluut, maar dan ook absoluut en voor geen ene meter weet waar hij het over heeft!
Dat is nu precies wat ik bedoelde.

q.e.d.
Oud 20 mei 2012, 19:42   #11
IllumDown
Banneling

Standaard

Citaat:

.

Nee joh, dat doen ze pas als je de waarheid over de "reptielen" gaat vertellen die al jaren op aarde zijn! De reptielen die o.m. van Draco komen,maar goed wel intressant maar heel ander verhaal.
Oud 20 mei 2012, 19:51   #12
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Ik ken niks over dit onderwerp, dus is mijn vraag misschien te banaal: maar hoe kunnen veranderingen in de atmosfeer een invloed hebben op veranderingen in de geosfeer? Ik zie de link niet.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 20:10   #13
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Parcifal,

Ik beweer niets, ik stelde juist een vraag.

Blijkbaar is de installatie in Tromso de krachtigste met 1 Gw

http://montalk.net/conspiracy/142/ha...and-hurricanes
vragen stellen is goed, maar het is nog beter eerst de vraag aan jezelf te stellen en te contrloleren wat je kan controleren

Ivm Tromso : mogelijk, maar een link met het woord conspiracy erin verliest al bij voorbaat elk krediet, zelfs al is het waar wat ze in dit geval mogelijk schrijven.

Citaat:
Ik meen ook ergens een publicatie gezien te hebben dat er een verband bestaat tussen verstoringen ionosfeer en aardbevingen.
en wat houdt je tegen om die publicatie op te zoeken en een link te plaatsen?

Citaat:
Dan heb je blijkbaar het fundament van die wetenschappelijke opleiding niet begrepen, die net het tegeovergestelde stelt.
Ga je er bvb. ook vanuit dat godzilla bestaat tot het omgekeersde bewezen is?
En de smurfen?

Citaat:
En waarom wordt er nooit gerept in de media over deze buitengewone installaties?
Er wordt wel over gerept in de vakliteratuur, er zijn duizenden experimentele installaties in de wereld.
Moet de media daar allemaal aandacht aan besteden?
En waarom?

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 mei 2012 om 20:11.
Oud 20 mei 2012, 20:22   #14
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik vond het Reptilianverhaal leuker...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 20:27   #15
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IllumDown Bekijk bericht
En of dit allemaal mogelijk is? absoluut! Maar dan moet je veel van Tesla weten!
HET genie van de vorige eeuw en Einstein en Hawking (een echte randdebiel, en volgens mij weet ie meer dan ie laat zien!) verbleken bij de torenhoge intelligentie van Tesla.
Tesla?

Een goed uitvinder in zijn jonge jaren en daarna kompleet zot geworden, met veel holle woorden maar geen enkel bewijs, in tegenstelling tot ware groten zoals Einstein, Feynman of Hawking.

Ik kan begrijpen dat jij hem als voorbeeld ziet, wellicht eindig je ook zoals hem.
Oud 20 mei 2012, 20:28   #16
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vond het Reptilianverhaal leuker...
Wat is dat van die reptielen? Wij willen daar meer over weten, toch?
Oud 20 mei 2012, 20:32   #17
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat is dat van die reptielen? Wij willen daar meer over weten, toch?
Wel, de groten der aarden (de NWO! Nog zo'n schitterend verhaal...) zouden verdoken hagedissen zijn die hier gedropt werden door aliens.

Ik heb het hier ooit eens gelezen.

The usual suspects waren natuurlijk "mee" met het verhaal.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2012 om 20:32.
Oud 20 mei 2012, 20:32   #18
IllumDown
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tesla?

Een goed uitvinder in zijn jonge jaren en daarna kompleet zot geworden, met veel holle woorden maar geen enkel bewijs, in tegenstelling tot ware groten zoals Einstein, Feynman of Hawking.

Ik kan begrijpen dat jij hem als voorbeeld ziet, wellicht eindig je ook zoals hem.
En wederom heb je weer geen idee en bral je maar weer wat!
Tesla:Uitvinder van rontgen, tl-buis,wisselstroom, radio en ga maar door....
Ja ja ja, ik weet dat in de uni boekjes marconi, Edison en dergelijke genoemd worden, maar dat zijn allemaal leugens!

Mischien moet je eens een boek lezen! Het is Nederlands dus met een beetje
moeite kan je het begrijpen!:

Citaat:

Vraag een willekeurige passant wie Nikola Tesla is, en de meeste mensen zullen onbegrijpend hun schouders ophalen. Tesla (1856 - 1943) is overduidelijk de grootste uitvinder van de moderne tijd. De maatschappij kon in een snel tempo naar een nieuw tijdperk gaan, alleen maar dankzij de uitvindingen van deze van oorsprong Servische flamboyante uitvinder. Hij zou met recht de wetenschappelijke Jezus genoemd kunnen worden. Een totaal van 700 patenten hebben we allemaal aan deze ene man te danken, waardoor we onder andere wisselstroom, radio, de tl-buis, draadloze besturingen en robotica kunnen gebruiken. Verder staat hij aan de basis van vele uitvindingen. Als Tesla een onbeperkt budget ter beschikking had gehad, dan had de wereld er totaal anders uitgezien. Aan het begin van de 20e eeuw legde Tesla de basis voor het onbeperkt af kunnen tappen van energie uit de aether en was hij begonnen met draadloze energie voorziening. Iedereen op deze aarde zou dan onbeperkt energie kunnen gebruiken en dat ook nog tegen een lage prijs. De politiek en de multinationals zagen daar geen brood in, en werkten Tesla op alle fronten tegen. Aan het begin van de 21e eeuw begint het gedachtegoed van Tesla weer tot leven te komen, alleen is het werk van Tesla door weinigen te begrijpen, laat staan opnieuw uit te voeren. Met het uitgeven van dit boek willen we de ondergewaardeerde uitvinder Nikola Tesla eren en zijn uitvindingen verder onder de aandacht brengen. Tesla voert in dit boek grotendeels zelf het woord, zodat de lezer een reis terug maakt in de tijd en kan invoelen hoe Tesla tot zijn creativiteit is kunnen komen. We hopen dat velen in de voetstappen van Tesla gaan treden zodat zijn profetische woorden uit zullen gaan komen: “De toekomst is van mij”.

Bron

Tesla een zot? ha ha ha ha ha ha ha

Je hebt bij deze jezelf onvergetelijk belachelijk gemaakt!
ja ja gooi je opleidng maar weg! LOL

Laatst gewijzigd door IllumDown : 20 mei 2012 om 20:48.
Oud 20 mei 2012, 20:33   #19
IllumDown
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wel, de groten der aarden (de NWO! Nog zo'n schitterend verhaal...) zouden verdoken hagedissen zijn die hier gedropt werden door aliens.

Ik heb het hier ooit eens gelezen.

The usual suspects waren natuurlijk "mee" met het verhaal.
Blijkbaar lees je dan niet goed!

Wat voor gast is dit zeg??!!!!
Oud 20 mei 2012, 20:39   #20
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IllumDown Bekijk bericht
Blijkbaar lees je dan niet goed!

Wat voor gast is dit zeg??!!!!
Jij zal het inderdaad beter weten.
Fris ons geheugen even op:
Wat zijn de Reptilians ook alweer?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be